שתף קטע נבחר

סמסונג מכריזה על טאבלט ומחשבים ניידים חדשים

ה-Tab S3 מגיע עם מסך 9.7 אינץ', מעבד סנאפדרגון 820 וסוללה של 6000mAh וצמד המחשבים מגיע בגדלים של 10.6 אינץ' ו-12 אינץ' כשהם מצוידים במעבדים של אינטל ובקישוריות סלולר. גם משקפי מציאות מדומה חדשים הוצגו בכנס בברצלונה

סמסונג אמנם לא הציגה היום (א') מכשירי סלולר בכנס המובייל בברצלונה, אבל הנוכחות שלה לא נפקדה משם גם השנה. החברה הציגה טאבלט ושני מחשבים ניידים, לצד משקפי מציאות מדומה חדשים. הגלאקסי Tab S3 מגיע עם מסך בגודל 9.7 אינץ' וברזולוציית QXGA (2048x1536), כאשר מבחינת זיכרון הטאבלט מגיע עם 32GB זיכרון פנימי ו-4GB זיכרון ראם. בנוסף ישנה אפשרות להרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס מסוג מיקרו SD. במהלך האירוע בברצלונה הוכרז כי מכשיר הדגל גלאקסי S8 יושק ב-29 במרס בניו-יורק.

 


 

לטאבלט מצלמה ראשית באיכות 13MP עם פוקוס אוטומטי ומצלמה קדמית באיכות 5MP. הטאבלט מצויד במעבד מדגם סנאפדרגון 820 של חברת קוואלקום והוא מגיע עם חיישן טביעת אצבע, סוללה בקיבולת של 6000mAh עם טעינה מהירה. חיבור הטעינה הוא מסוג USB-C. הטאבלט מצויד בעט מדגם S-Pen. הטאבלט מציג גם יכולות אודיו של חברת AKG מבית הרמן, פרי שיתוף פעולה חדש שנובע מהרכישה של קבוצת הרמן בידי סמסונג. התוצאה בטאב S3 היא רמקולי Quad-Stereo שמתיימרים להציע חוויית שמיעה ברמה קולנועית.

 

לצד הטאבלט הושקו שני מחשבים ניידים מסדרת Galaxy Book, כאשר דגם אחד מגיע עם מסך בגודל 10.6 אינץ ברזולוציית FHD, עם מעבד של חברת אינטל מדגם Core M3 במהירות 2.6Ghz, עם זיכרון של 64 או 128 גיגה וזיכרון ראם של 4 גיגה. המחשב מצויד במצלמה אחת באיכות 5MP. מערכת ההפעלה היא מסוג ווינדוס 10 והסוללה שלו מספיקה לכ-10 שעות של עבודה.

 


 

הדגם החזק יותר מגיע עם מסך בגודל 12 אינץ' וברזולוציה של 2160x1440 בטכנולוגיית Super Amoled. המחשב מגיע עם מעבד מדגם i5 של חברת אינטל ועם דיסק SSD בנפח של 128GB לצד 4GB של זיכרון ראם או SSD של 256GB לצד 8GB זיכרון ראם. דגם זה מגיע עם שתי מצלמות, כאשר הראשית היא ברזולוציה של 13MP ואילו השנייה היא ברזולוציה של 5MP. הסוללה במחשב זה מספיקה ל-10.5 שעות עבודה. גם במחשב זה מערכת ההפעלה היא מסוג ווינדוס 10.

 

בנוסף הציגה סמסונג את משקפי המציאות המדומה החדשים מבוססי טכנולוגית אוקולוס, ה-Gear VR כשהפעם הם מגיעים עם בקר שליטה ייחודי. הבקר נועד לאפשר לשחק בצורה נוחה ומשופרת והוא בנוי בצורה ארגונומית על מנת לאפשר שליטה ביד אחת ועל מנת להפחית את התנועות הנדרשות עם הראש.

 

 

"סמסונג מתמקדת בקביעת רף חדש לחוויות מציאות וירטואלית והופכת אותן לנגישות יותר, עם הקפדה על האיכות הגבוהה ביותר," אמר יונגהי לי, סגן נשיא בכיר לתקשורת ניידת בסמסונג אלקטרוניקס. "ה-Gear VR עם הבקר מרחיב את משפחת מוצרי המציאות הווירטואלית שלנו ומסייע לצרכנים להרגיש עוד יותר מעורבים בתוכן המציאות הווירטואלי, בין אם במשחקים או בסרטונים". המהדורה החדשה של Samsung Gear VR תואמת למכשירי Galaxy S7, S7 edge, Note5, S6 edge+, ו-S6 edge.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים