שתף קטע נבחר

הישראלים שכבשו את כנס המובייל בברצלונה

כמו בכל שנה, מכון הייצוא ומינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה מספק בית חם לחברות ישראליות רבות אשר מציגות בכנס המובייל הגדול שנערך בברצלונה. 165 חברות ישראליות הציגו בברצלונה ויותר מ-3,000 פגישות עסקיות נערכו

 

 

כנס המובייל הגדול שנערך מדי שנה בברצלונה כבר ידוע כמקום מפגש של ישראלים רבים, הן כאלה שמגיעים לבקר כדי למצוא הזדמנויות עסקיות חדשות והן כאלה שמגיעים כדי להציג את הטכנולוגיה הישראלית המבוקשת מאוד בעולם. גם השנה, עברית נשמעה בשכיחות גבוהה מאוד, בטח באופן יחסי לגודלנו כאומה, בכל אחד משמונת האולמות הגדולים במתחם הכנס.

 

מי שאחראי על חלק גדול מהייצוג המרשים הזה הם מכון הייצוא הישראלי ומינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, שמספקים תמיכה ומקום אחסון לעשרות רבות של חברות ישראליות, על מנת שיוכלו להציג את הפיתוחים החדשים שלהן, שמבוקשים בכל העולם. ואכן, מדובר במתחם שעמוס במבקרים רבים במהלך כל ימי הכנס. כ-165 חברות ישראליות הציגו השנה בברצלונה, חלקן היו מיוצגות באופן וירטואלי וחלקן אכלס דוכנים במתחם המכון. יותר מ-3,000 פגישות התקיימו במהלך ימי התערוכה.

 

הדוכן הישראלי בברצלונה (צילום: גיא לוי) (צילום: גיא לוי)
הדוכן הישראלי בברצלונה(צילום: גיא לוי)

 

בין היתר, נציגי ה-NBA שהגיעו למתחם והתעניינו בטכנולוגיות בתחומי המיתוג, הפרסום והקשר עם הלקוחות, וזאת על רקע הכרזת הארגון על הקמת ליגה וירטואלית. נציגי חבר נטפליקס חיפשו טכנולוגיות להעברת תכנים כבדים בצורה איכותית וכן בפורמט של תלת מימד (מישהו אמר Silicon Valley...?), שר התקשורת ההודי הביע עניין בטכנולוגיות בתחום הרפואה מרחוק, שר המדיה הדיגיטלית היווני חיפש טכנולוגיות בתחום העיר החכמה וכך גם נבחר מטעם ממשלת אזרבייג'ן. גם נציגים של חברות גוגל, אפל, גרמין ונסטלה ביקרו בדוכן הישראלי וגילו התעניינות רבה בטכנולוגיות כחול לבן.

 

רמזי גבאי, יו"ר מכון היצוא, סיכם את ההשתתפות הישראלית בתערוכה: "לאורך כל ימי התערוכה הגיעו לביתן הישראלי מאות אורחים מהחברות הבינלאומיות המובילות בעולם. השנה, מעבר לחברות המסורתיות בתחומי המובייל התקיימו אלפי מפגשים עסקיים עם חברות בתחומי הפיננסים, האוטומוטיב, התחבורה הציבורית והספורט. החברות הישראליות ממשיכות להפתיע ולהציג פיתוחים חדשניים הנותנים מענה לכל התחומים בהם נוגע המובייל בחיינו. זו הייתה גאווה אמיתית לראות את האורחים מתרשמים מהטכנולוגיות ונשארים בביתן הלאומי דקות ארוכות מעבר לזמן שהקציבו מראש לפגישות המתוכננות"


פורסם לראשונה 03/03/2017 11:22

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיא לוי
הדוכן הישראלי בברצלונה
צילום: גיא לוי
מומלצים