שתף קטע נבחר

מנגנון האבטחה המוזר של נינטנדו סוויץ'

אנשי נינטנדו חשבו על פתרון יצירתי איך למנוע מילדים להכניס לפה את קלטות המשחק הקטנות של קונסולת הסוויץ' החדשה. התשובה הייתה מפתיעה בפשטותה

אחד מהפתרונות לפעולה של כסיסת ציפורניים, הוא מריחה של חומר מר ביותר שנקרא "מרה" והוא אחד הדברים השנואים ביותר על חובבי אקט הכסיסה. זו הייתה ההשראה של מהנדסי חברת נינטנדו כשהם חיפשו פתרון לבעיה אפשרית אצל מי שרכש את הקונסולה החדשה שלהם, הנינטנדו סוויץ'.

 

 

 

מדובר בקונסולה קטנטנה אשר קלטות המשחק שלה הן קטנות מאוד וילד יכול למעשה להכניס אותן לפה ולהסתכן בחנק. אז מה שעשו אנשי נינטנדו זה לצפות את הקלטות הזעירות באותו חומר שמשמש את כוססי הציפורניים, ששמו המקצועי אגב הוא דנאטוניום בנזואטה, מה שיגרום למי שיכניס את הקלטת לפה, לטעום באופן מיידי טעם מר ונורא.

 

 
בינתיים, הרשת הולכת ומתמלאת בסרטונים, ציוצים ופוסטים של אנשים מנסים ללקק קלטות משחק כאלו, והתוצאות הן מצחיקות ביותר, כפי שניתן לראות בדוגמאות הקלות שהבאנו לכם כאן. בחברת נינטנדט אישרו את עניין מריחת החומר המריר על גבי הקלטות, כאשר יחסי הציבור שהם צוברים בעקבות הפרשייה המשעשעת הזו מעלה את השאלה המתבקשת, האם כל זה לא היה מתוכנן מראש...? הקונסולה המבוקשת לא אמורה להגיע לישראל מכיוון שאין יבואן רשמי לנינטנדו אבל חברת השילוח DealTas הישראלית (ממוקמת בארה״ב) מציעה לרגל ההשקה מחיר FIX לשילוח הקונסולה החדשה עם שליח עד הבית בטווח של 10 ימים. מחיר השילוח הינו 28$ בהזנת קוד הטבה NSDT20. ובתוספת מיסים כחוק (51.84$) עלות כוללת לשילוח עד הבית הינה 379.84$, שזה שווה ערך ל-1,400 שקלים.

פורסם לראשונה 03/03/2017 22:38

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים