שתף קטע נבחר

מיקרוסופט מציגה: גרסת ווינדוס רזה ולפטופ חדש

חברת מיקרוסופט הציגה במהלך החג גרסה חדשה ורזה במיוחד למערכת ההפעלה ווינדוס 10 ובנוסף, הציגה כבר לפטופ חדש ממשפחת הסורפייס שמריץ את המערכת החדשה

חברת מיקרוסופט הציגה במהלך החג את מערכת ההפעלה החדשה מתוצרתה: ה-Windows 10 S שאמורה להוות תשובה למערכת ההפעלה של גוגל, ה-Chrome OS כאשר הדגש הוא על קלילות, בטיחות ויעילות. קהל היעד של מערכת זו יהיו בעיקר סטודנטים, מחשבים בדרג הנמוך ואולי גם ארגונים בהם דרישות המערכת של העובדים אינן גדולות וכבדות.

 

 

המערכת מאפשרת להוריד אפליקציות אך ורק דרך החנות המקוונת, Windows Store, כאשר תיחסם האפשרות להתקין ממקורות אחרים. לטענת מיקרוסופט המערכת החדשה מהירה מכל מערכת אחרת שהיא ייצרה עד כה ובנוסף צריכת הסוללה שלה היא מהטובות שקיימות כיום. יתר מאפייני המערכת יהיו זהים למערכת ווינדוס "רגילה".

 

Surface Laptop החדש (צילום: מיקרוסופט) (צילום: מיקרוסופט)
Surface Laptop החדש(צילום: מיקרוסופט)

 

במקביל הציגה ענקית הטכנולוגיה מרדמונד גם לפטופ חדש ממשפחת ה-Surface, רק שהפעם לראשונה מציגה החברה נייד קלאסי, ללא מקלדת נשלפת. המחשב עצמו מגיע עם מסך בגודל 13.5 אינץ' ומעבד מהדור השביעי של אינטל. הסוללה מחזיקה לטענת היצרן, כ-14.5 שעות ועוביו בחלקו הדק ביותר הוא 9.9 מ"מ בלבד.

 

 (צילום: מיקרוסופט) (צילום: מיקרוסופט)
(צילום: מיקרוסופט)

 

המחשב בגרסתו הבסיסית מגיע עם זיכרון אחסון מסוג SSD בנפח של 128GB לצד זכרון RAM בנפח 4GB ובתוספת של מעבד גרפי משולב בלוח האם, מדגם Intel HD Graphics 620. הדגם היקר ביותר יגיע עם חצי טרה של זיכרון אחסון לצד 16GB זיכרון RAM. המחשב יגיע במבחר צבעים תוססים וימכר החל מחודש יוני במחיר התחלתי של 999 דולר בארצות הברית. עדיין לא ברור אם ומתי יגיע המחשב החדש לישראל ומה יהיה מחירו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מיקרוסופט
Microsoft Surface
צילום: מיקרוסופט
מומלצים