שתף קטע נבחר

הסייען החכם של מיקרוסופט והרמן

עוד משתתפת בקרב על הסייען לבית החכם. אחרי אמזון, גוגל וככל הנראה אפל, גם מיקרוסופט הודיעה על שיתוף פעולה עם הרמן קרדון לייצור עוזר אישי חכם

הקרב על השליטה בבית החכם צפוי לעלות מדרגה בקיץ הקרוב, עם כניסתה של מיקרוסופט לשוק בו נמצאות היום אמאזון (Echo) וגוגל (Home). חברת Harman Kardon מבית Harman, זו שנרכשה רק לאחרונה על ידי סמסונג בסכום של כ-9 מיליארד דולרים, מודיעה כי תציע החל מהסתיו הקרוב את Invoke speaker המשלב בתוכו את גברת קורטנה (Cortana), הסייענית החביבה של מיקרוסופט.

 

עוד בג'ירפה:

 

LG חוצה את רף ה-20 אחוזים בארה"ב

טיזר נוסף ל-Oneplus 5

פרטנר TV יושק בשבועות הקרובים

 

 

 

Invoke Speaker (צילום: ג'ירפה)
Invoke Speaker(צילום: ג'ירפה)

 

מהתמונות ניתן ללמוד כי ה-Invoke speaker דומה מאוד ל-Amazon Echo עם עיצוב בתצורת גליל אלומיניום ארוך, טבעת אור ומערך של שבעה רמקולים. עם זאת, נראה כי Harman Kardon לוקחת את עניין הסאונד צעד אחד קדימה, ומשלבת במוצר שלושה וופרים ושלושה טוויטרים (לעומת ה-Echo שמציע רק אחד מכל סוג), כך שאנחנו צפויים לקבל, לפחות על הנייר, חווית סאונד משופרת.

 

בשיתוף עם הרמן קרדון (צילום: ג'ירפה) (צילום: ג'ירפה)
בשיתוף עם הרמן קרדון(צילום: ג'ירפה)

 

במיקרוסופט מציינים כי הסייענית הוירטואלית החדשה תאפשר ליזום ולקבל שיחות סקייפ מכל מכשיר אחר המשלב את התוכנה, כולל טלפונים סלולריים ואפילו קווים ביתיים. המטרה של מיקרוסופט היא כמובן להרחיב את יכולותיה הנוכחיות של קורטנה, ולתת מאבק של ממש לשתי החברות השולטות היום במוצרים המאפשרים שליטה קולית על הבית החכם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים