שתף קטע נבחר

חם-קר: השמיכה החכמה שתסדר לכם לילה טוב באמת

היא יודעת לפרוש את עצמה על המיטה וגם להתכוונן לפי טמפרטורת הגוף שלכם - גם בשינה זוגית. הכירו את הדור הבא של השמיכה החכמה

 

 

מה עושים בלילות הקיץ החמים? האנושות מתחלקת לשניים: מי שממשיכים להתפנק בכיף מתחת לשמיכת פוך ועם מזגן מקרר, ואלה שמוצאים את עצמם ישנים עם גפיים מחוץ לשמיכה רק כדי להתקרר קצת. הבדלים בטמפרטורת החדר גוררים מחלוקות בחללי עבודה משותפים, בסלון המשפחתי ואפילו בחדר השינה, ועכשיו נראה שיש פתרון.

 

חברת SMARTDUVET, שכבר השיקה קמפיין מימון המונים מוצלח עם הפטנט שלה לשמיכה ש"מסדרת את עצמה" על המיטה, חוזרת בגדול עם גרסת ה"בריז" - פטנט שמאפשר לכוון את הטמפרטורה של השמיכה בנפרד עבור צד ימין וצד שמאל. כדי שתוכלו להמשיך לישון כפיות בלי לריב על השמיכה.

 

הקמפיין הושק באתר אינדיגוגו עם יעד גיוס של 20 אלף דולר, וכבר עכשיו הצליח לגייס כמעט 135 אלף דולר, שהם כמעט 700 אחוזים יותר מהסכום המקורי. כן, עד כדי כך אנחנו נואשים לפתרון חכם בחדר השינה. מחיר ההשקה לערכת השמיכה החכמה עומד על 199 דולר (במקום 350 דולר).

 

הפטנט של השמיכה החכמה עובד כך שהיא מתיישבת בין השמיכה לציפה, ומתמלאת באוויר ש"מנפח" אותה ופורש אותה על המיטה. גרסת הבריז החדשה כוללת כאמור גם וסת חום עבור שני צידי המיטה, אותו מכוונים בנפרד באמצעות אפליקציה ייעודית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים