שתף קטע נבחר

פיתוח ישראלי: מנורה תטעין לכם את הטלפון מרחוק

באמצעות טכנולוגיה המבוססת על אינפרא-אדום, המנורה מסוגלת להטעין את הסוללות של כל המכשירים הניידים שנמצאים בחדר, בבת אחת, מרחוק - ללא צורך להניח אותם על משטח טעינה או לחבר לכבל טעינה

הסטארטאפ הישראלי Wi-Charge הדגים בתערוכת CES 2018 המתקיימת בלאס וגאס מוצר חדש של טעינה אלחוטית מרחוק.

 

מדובר במטען אלחוטי המשולב במנורה, שאפשר להתקין על התקרה או על הקיר של בית קפה, במסעדות, במלונות, במשרדים ועוד. באמצעות טכנולוגיה המבוססת על אינפרא-אדום, המנורה מסוגלת להטעין את הסוללות של כל המכשירים הניידים שנמצאים בחדר, בבת אחת, מרחוק - ללא צורך להניח אותם על משטח טעינה או לחבר לכבל טעינה. כלומר, המכשירים נטענים מעצמם, בזמן שהם פשוט מונחים על השולחן או שמישהו מחזיק אותם בידו.

 

 

כמובן, כדי שהדבר יפעל, המכשירים הניידים צריכים להיות מחוברים לדונגלים או לכיסויים מיוחדים שיוכלו לקלוט את גלי האינפרא אדום; וכן אסור שיהיו מכשולים ביניהם לבין המשדר במנורה.

 

המבקרים בביתן של החברה בתערוכה יכולים לטעון את הסמארטפון האישי שלהם. בהדגמה נוספת, Wi-Charge תציג כיצד הטכנולוגיה מאפשרת טעינה בתנועה ומרחוק של שתי רכבות חשמליות.

 

למישהו יש מטען? המנורה המטעינה (צילום: יח"צ) (צילום: יח
למישהו יש מטען? המנורה המטעינה(צילום: יח"צ)

 

הטכנולוגיה של Wi-Charge נמצאת בפיתוח מזה מספר שנים, וזו הפעם הראשונה שהיא מדגימה לקהל רחב את המוצר המסחרי שלה. "הטכנולוגיה בשלה להשקה", אומר ל-ynet מייסד ומנכ"ל Wi-Charge ויקטור וייסלב. "בפעם הראשונה מוצגת בפומבי טעינה מרחוק של טלפונים, מה שאנחנו מכנים 'טעינה אוטונומית'. יהיו אצלנו בביתן טלפונים שיחיו רק מטעינה אלחוטית מתחילת התערוכה ועד סופה. ובפעם הראשונה מוצגת טעינה של מספר צרכנים ממטען אלחוטי בודד".

 

בחברה מבטיחים שהמוצר בטיחותי לבני אדם ולבעלי חיים, ואף המוצר שלה קיבל לאחרונה אישור של ה-FDA, מנהל המזון והתרופות האמריקני. מועד ההשקה של המערכת החדשה עוד לא נחשף, אך הוא צפוי לפעול כבר בשנה הקרובה במספר בתי קפה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
המנורה תטעין את המכשירים בחדר
צילום: יח"צ
מומלצים