שתף קטע נבחר

הכירו את המחשב הנייד הכי דק בעולם

אייסר מקבלת נקודות זכות חדשות בספרים שלנו עם ה-Swift 7 החדש - נייד בעל עובי של סמארטפון עם קישוריות סלולר מובנית

לא תיארנו כי יגיע היום שבו נוכל להשוות בין עובי של מחשב אישי שלם לעובי של סמארטפון - אבל הנה נראה שגם הרגע הזה הגיע, תודות למאמץ ההנדסי החדש של חברת אייסר אשר יצר לנו את ה-Swift 7, גירסת 2018.

 

עוד כתבות באתר HWzone:

האם תהיו מוכנים לשקול רכישת סמארטפון מחברת סוללות?

HP לפני כולם: המחשב הנייד הראשון עם שבב משולב Core ו-Radeon Vega מבית אינטל

שוברי שוק: מעבדי Ryzen ראשונים עם ליבות גראפיות מובנות עבור מחשבים נייחים

 

המכשיר החדש של היצרנית הטאיוואנית מתעלה בהצלחה על קודמו, שכבר הצהיר על עצמו בתור הנייד הכי דק בעולם עם עובי של שערה מתחת ל-10 מילימטרים - ועושה זאת בסטייל, עם עובי של 9 מילימטרים בלבד בנקודה העבה ביותר שלו (או 8.98 מילימטרים, אם תרצו לדייק). זהו נתון שיכול להתחרות בכבוד כמעט עם כל מכשיר חכם בשוק, ומהווה שיפור של מעל ל-10 אחוזים לעומת כל נייד מבית כל שחקנית אחרת בתחום ה-PC.

 

 (צילום: אתר HWzone) (צילום: אתר HWzone)
(צילום: אתר HWzone)

 (צילום: אתר HWzone) (צילום: אתר HWzone)
(צילום: אתר HWzone)

 

בכדי להגיע להישג מרשים שכזה נדרשו פשרות מסויימות, באופן די טבעי: ה-Swift 7 החדש מסתפק בשבב Core i7 כפול ליבה ממשפחת ה-Y של דור ה-Kaby Lake, בעל מעטפת הספק מינימלית של 4.5 וואט, ובמסכים עם רזולוציית 1080p בלבד ולא גבוהה ממנה.

 

 

ה-Swift 7 החדש יציע מסך תומך מגע בגודל 14 אינץ׳ וברזולוציית 1080p, במעטפת אלומיניום מלאה מקוצצת שמאפיינת ניידים קטנים יותר עם מסכי 13.3 אינץ׳, זכרון דינאמי מסוג LPDDR3 של 8 ג׳יגה-בייט, נפח אחסון של 256 ג׳יגה-בייט בהתבסס על כונן SSD תומך תקן NVMe, מערכת חלונות 10, מערכת קירור פאסיבית חרישית לחלוטין, קישוריות Wi-Fi 802.11ac כפולת ערוצים, סוללה שאמורה להספיק לעשר שעות עבודה – וקישוריות LTE מובנית בהתבסס על eSIM או NanoSIM תודות למודם ממשפחת ה-XMM של אינטל, שתאפשר שימוש מקוון במוצר בכל מקום ומבהירה את הקריצה שלו לאנשי עסקים אמידים.

 

ה-Swift 7 יסתפק בצמד חיבורי USB Type-C לכל הצרכים שלכם לקישוריות ולטעינה, כנגזרת מהדקיקות הבלתי מתפשרת, וישקול כ-1.13 קילוגרם בלבד - לא שיא חדש, אך מספיק בכדי להשתלב באופן איכותי עם שאר המימדים הפיזיים וליצור את אחד מהמחשבים הניידים הכי קומפקטיים שיש בקטגוריית ה-14 אינץ׳.

 

ה-Swift 7 מודל 2018 יהיה זמין לרכישה החל מסוף החודש, בתג מחיר מומלץ מאסיבי של 1,700 דולר, ואנחנו מקווים שהוא ממש לא יהיה האחרון לרדת מרף עובי של 10 מילימטרים השנה – כך שתחרות זו תדרבן גם ירידת מחירים מהירה לרמות מסקרנות מעט יותר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אתר HWzone
המחשב הנייד של acer
צילום: אתר HWzone
מומלצים