שתף קטע נבחר

הגאדג'טים של השבוע

משקפי VR לאנשי השטח, רובוט ללימוד תכנות לילדים, אוזניות מעסות לאוזניים, מוניטור ביתי לעובר וכיסוי רב פעלים לאייפון שלנו. אלו היו הגאדג'טים שאהבנו השבוע

אפשר להתרכז בעבודה: משקפי מציאות רבודה לאנשי שטח

טושיבה הכריזה על ה־dynaEdge, מערכת ניידת הנעזרת במשקפי מציאות רבודה חכמים, המיועדת למקומות עבודה ולעובדים בתנאי שטח כמו מפעלים, אתרי לוגיסטיקה ומחסנים. אצל העובדים המשתמשים במשקפיים יופיע מידע חשוב מול עיניהם באמצעות טכנולוגיית מציאות רבודה, מה שחוסך את הצורך להסיט את העיניים לעבר מסך של טאבלט או מחשב נייד.

 

מציאות מדומה לאנשי השטח (צילום: יח"צ)
מציאות מדומה לאנשי השטח(צילום: יח"צ)

 

יחידת המחשוב אליה מתחברים המשקפיים נישאת גם היא על הגוף.

המשקפיים מצוידים בסוללה המספיקה ל־6.5 שעות עבודה, עם קישוריות אינטרנט, GPS ובלוטות'. הם יכולים להתאים גם לאנשי ביטחון, שיוכלו להשתמש בהם לצורך זיהוי פנים ביומטרי.

 

איפה להשיג: יהיה זמין בישראל ובאירופה ברבעון השני של השנה, בישראל דרך היבואנית "מפעיל".

 

 

קוד לכיתה א': רובוט שמלמד את הילד לתכנת

בשנים האחרונות ראינו שטף של מוצרים שנועדו לעזור לילדים להבין את יסודות התכנות, מתוך תפיסה שתכנות יהפוך למקצוע מבוקש אפילו יותר בעתיד. הרובוט ROOT משתלב במגמה הזו ומיועד ללמד תכנות וכתיבת קוד תלמידים מכיתה א' ועד סטודנטים באוניברסיטה.

 

מלמדים ילדים לתכנת (צילום: יח"צ)
מלמדים ילדים לתכנת(צילום: יח"צ)
 

 

באמצעות אפליקציה אפשר לתכנת את הרובוט כך שהוא יוכל לנסוע, לצייר, לטפס על קירות, להגיב, להשמיע מוזיקה, ועוד. הוא אמור לעודד את הילדים להתמודד עם בעיות ולהצית את היצירתיות שלהם.

 

איפה להשיג: יושק ביוני, במחיר 200 דולר, באתר codewithroot.com

 

 

מסאז' לאוזניים: אוזניות ענק שמפיגות מתחים

באתר גיוס ההמונים קיקסטארטר אפשר למצוא גאדג'טים הזויים למכביר, וה־Nirvana הן דוגמה טובה: אוזניות עצומות בגודלן, שלמעשה לא מיועדות להשמעת מוזיקה אלא לעיסוי עדין של האוזן. זה אמור, לטענת היוצרים, להפיג חרדות ומתחים ולהביא לשינה טובה יותר.

 

אוזניות מסאג' (צילום: יח"צ)
אוזניות מסאג'(צילום: יח"צ)
 

 

האוזניות מצוידות בכפתורים גדולים שמאפשים לשלוט ולהתאים אותן לראש, לשלוט בווליום הצלילים (המרגיעים) ולאפשר מעבר בין מצבים שונים של רוגע. בשביל לדעת אם הן נוחות לחבישה והאם מישהו בכלל ירצה ללבוש אוזניות מסורבלות כאלה, נצטרך לחכות שיגיעו לשוק.

 

איפה להשיג: מגייס כסף בקיקסטארטר.

 

 

היריון בלי חרדות מוניטור: ביתי לעובר בעזרת הסמארטפון

היריון היא תקופה מלאת חרדות ואי־ודאות. המוניטור של חברת Heramed מנסה להפיג חלק מהחששות הללו.

מדובר במוניטור מיוחד להיריון המיועד לשימוש ביתי ופועל בעזרת הסמארטפון. כך נחסך הצורך לבקר תכופות במרפאה ולהיעזר באנשי מקצוע כדי לבצע בדיקת מוניטור לעובר.

 

מוניטור ביתי לתינוק (צילום: יח"צ)
מוניטור ביתי לתינוק(צילום: יח"צ)

 

החיישן המיוחד, שלפי החברה מדויק ברמה רפואית, מאפשר לעשות זאת בסלון הבית: מצמידים את החיישן לבטן, וזה משדר לאפליקציה בסמארטפון או בשעון חכם, שמציגה בפניכם את דופק העובר ונתונים נוספים על מצבו. הבדיקה הביתית לא יכולה, כמובן, להחליף תמיד בדיקה רפואית מקצועית, אך אולי תהפוך את ההיריון לקצת יותר רגוע.

 

איפה להשיג: המכשיר טרם הושק וממתין לאישורים רגולטוריים.

 

 

גם קונסולה, גם סמארטפון: כיסוי לאייפון שהוא גם גיימבוי

בשוק אפשר למצוא אינספור כיסויים ונרתיקים לאייפון, אך זה של Wanle יוצא דופן: הוא הופך את המכשיר שלכם לקונסולת משחק גיימבוי אמיתית, טעונה ב־10 משחקים קלאסיים כמו טטריס, סנייק ואחרים. אף שמדובר למעשה בקונסולת משחק, הוא לא מפריע לשימוש הרגיל באייפון, וכולל חריצים עבור הכפתורים, המיקרופון, הרמקול והמצלמה, בדיוק כמו בנרתיק סמארטפון רגיל.

 

כיסוי אייפון עם משחק גיימבוי (צילום: יח"צ)
כיסוי אייפון עם משחק גיימבוי(צילום: יח"צ)

 

המסך והכפתורים של הקונסולה נמצאים על גב המכשיר, וכשבא לכם לשחק — הופכים את האייפון ומתחילים. בנוסף, ביצרנית מבטיחים גם את כל שאר היתרונות של נרתיק, כמו הגנה על המכשיר מנפילות ושריטות.

 

איפה להשיג: wanlecases.com ב־25 דולר.

 

 

 

הכתבה פורסמה בידיעות אחרונות

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים