שתף קטע נבחר

הגאדג'טים של השבוע

סלולרי עם גב שקוף, רחפן מתקפל, ערכה לבדיקת זרע בסמארטפון, מפצל קומפקטי לשקעי USB-C וצג מגע במקום משטח לעכבר. אלה הגאדג'טים שאהבנו השבוע

עוף גוזל

רחפן מתקפל זעיר של Parrot עם מצלמה

 

חברת האלקטרוניקה הצרפתית Parrot מצטרפת לטרנד הרחפנים המתקפלים הזעירים ומשיקה את ה־Anafi, רחפן קומפקטי, שאמור לתת פייט ל־Mavic Air של DJI. הרעיון: רחפן שמתקפל לגודל זעיר, כך שאפשר לקחת אותו בתיק בנוחות לשטח או לפארק, ושם לפרוס ולשגר לשמיים.

 

רחפן מתקפל (צילום: יח"צ)
רחפן מתקפל(צילום: יח"צ)

 

מלבד זאת יש לו מצלמת 21 מגה פיקסל, יכולת צילום וידיאו ב־4K, זמן טיסה של 25 דקות, ואפליקציית שליטה לסמארטפון, לצד שלט פיזי עם אפקטים מתבקשים כמו מעקב אוטומטי אחרי עצמים ועוד.

איפה להשיג: 700 דולר, יושק ביולי.

 

בדיקת פוריות ביתית

ערכה שמאפשרת לבדוק את איכות הזרע בעזרת הסמארטפון

 

להכין קפה הסמארטפון אולי עוד לא יודע, אבל לבדוק את איכות הזרע דווקא כן. YO היא ערכה המאפשרת לבצע בדיקת זרע ביתית בעזרת הסמארטפון, בלי צורך ללכת למרפאה.

 

בדיקת פוריות ביתית (צילום: יח"צ)
בדיקת פוריות ביתית(צילום: יח"צ)

 

ממלאים את הכוסית המצורפת, מוסיפים אבקה מיוחדת עם אנזים, ממתינים כמה דקות, מעבירים דגימה ללוחית — ומכניסים להתקן המולבש על מצלמת הסמארטפון. בתוך זמן קצר התוצאה תופיע באפליקציה. לטענת החברה, רמת הדיוק היא 97%. מדובר בפיתוח ישראלי של חברת Medical Electronic Systems.

 

איפה להשיג: 190 שקל באתר yospermtest.com

 

שקעים בלי הגבלה

מפצל קל וקומפקטי לשקע C־USB

 

רוב המחשבים הדקיקים החדשים מסתפקים בשקע C־USB בודד, ללא חיבורים רבים נוספים. הבעיה: אם רוצים לחבר מכשירים נוספים וצג חיצוני יש צורך במפצל או מתאם, וכאלה אין רבים באיכות גבוהה.

 

מפצל רב שקעים (צילום: יח"צ)
מפצל רב שקעים(צילום: יח"צ)

 

SATECHI ALUMINUM MULTI-PORT ADAPTER V2 הוא מפצל לשקע C־USB שהומלץ לאחרונה על ידי אתר הטכנולוגיה The Verge. יש בו שפע של שקעים, כמו שלושה שקעי USB רגילים, שקע רשת, שקע HDMI, חריצים לכרטיסי SD וכן שקע C־USB נוסף. הוא גם קל וקומפקטי יחסית. רק הביאו בחשבון שהוא לא זול.

 

איפה להשיג: 445 שקל באמזון, כולל משלוח לארץ.

 

גב אחורי שקוף

Mi 8 Explorer של שיאומי שאפשר לראות בו את הרכיבים שבתוכו

 

 

Mi 8 Explorer הוא אחד ממכשירי הדגל שהשיקה חברת שיאומי באחרונה. זהו מכשיר רב עוצמה עם מסך 6 אינץ' וזיכרון RAM של 8 ג'יגה־בייט ומצלמת 12 מגה־פיקסל, אבל מה שייחודי בו הוא העיצוב: גב אחורי עשוי מזכוכית "שקופה" שדרכה לכאורה ניתן לראות את האיברים הפנימיים: הרכיבים האלקטרוניים והשבבים של המכשיר.

 

Mi 8 (צילום: שיאומי)
Mi 8(צילום: שיאומי)

 

עם זאת, ברשתות החברתיות כבר הטילו ספק שמדובר בכיסוי שקוף, וכמה מומחים טוענים בלהט שמדובר בלא יותר ממדבקה עם איור ותמונה.

איפה להשיג: יושק בהמשך השנה

 

צג מגע במקום משטח לעכבר

Zenbook Pro של אסוס בעיצוב יוצא דופן

 

רוב המחשבים הניידים די דומים זה לזה, והמראה שלהם די משעמם. אבל ה־Zenbook Pro החדש של אסוס יוצא דופן: במקום שבו אנו רגילים למצוא משטח עכבר מסורתי הורכב צג מגע צבעוני בגודל 5.5 אינץ' (גודל של סמארטפון ממוצע), המכונה ScreenPad.

 

צ'יפס (צילום: יח
משטח מגע מסוג LCD(צילום: יח"צ)
 

 

רוב הזמן הצג עובד כמו משטח עכבר — החלקת האצבע תזיז את הסמן על המסך. אך הוא יכול גם להריץ אפליקציות כמו מחשבון, לוח שנה ולוח מספרים, ואפילו להציג סרטונים מיוטיוב או להוות תוספת למסך הראשי.

 

איפה להשיג: יושק בהמשך השנה ב־2,300 דולר (לגודל 15 אינץ')

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים