שתף קטע נבחר

HTC מחפשת בישראל חברות סטארט-אפ לפיתוח משקפי AR

ענקית הטכנולוגיה הטאיוונית השיקה באחרונה משקפי מציאות מדומה, שיוכלו לשמש גם ליישומי מציאות מועשרת- שילוב של אלמנטים וירטואליים בסביבה אמיתית

ענקית הטכנולוגיה הטאיוונית HTC מחפשת בימים אלה חברות סטארט-אפ ישראליות העוסקות בתחום ה-AR לצורך שיתופי פעולה והשקעה פוטנציאלית. AR היא מציאות מועשרת (רבודה) - שילוב של אלמנטים וירטואליים בסביבה האמיתית באמצעות מסך הסמארטפון או משקפיים חכמים. החברה מחפשת חברות סטארט-אפ שישתלבו במאיץ הסטארטאפים (אקסלרטור) הבינלאומי שמפעילה החברה, שנקרא Vive X, ולאחרונה נפתח סניף שלו בארץ.

 

 

 

HTC היא יצרנית סמארטפונים ותיקה שבשנים האחרונות מוכרת משקפי מציאות מדומה פופולריים בשם Vive, וצפויה להיכנס בקרוב גם לתחום המציאות המועשרת. כך, למשל, החברה השיקה לאחרונה את משקפי המציאות המדומה Vive Pro, ולפי הערכות ודיווחים המשקפיים יוכלו לשמש גם ליישומי מציאות מועשרת בזכות המצלמות הקדמיות שלהם.

 

משקפי Vive של HTC. מחפשת את הדור הבא (צילום: HTC) (צילום: HTC)
משקפי Vive של HTC. מחפשת את הדור הבא(צילום: HTC)

 

 

HTC מפעילה תוכנית מאיץ סטארטאפים, מאיץ סטארטאפים בינלאומי בשם Vive X. במסגרת המאיץ, החברה משתפת פעולה עם חברות בתחום המציאות המדומה (VR) והמציאות המועשרת (AR), מספקת להם שירותים שונים, הדרכה, ליווי עסקי, ייעוץ,מקשרת אותם ללקוחות ומשקיעים – וגם מעניקה לחלקם אפשרויות להשקעה ולשיתופי פעולה עתידיים. עד כה, במחזורים הקודמים של מאיץ הסטארטאפים, החברה השקיעה ב-50% מהחברות שהשתתפו במאיץ סכום ממוצע של כ-100 אלף דולר.

 

בנובמבר שעבר הושק כמעט בהיחבא ו"מתחת לרדאר" הסניף הישראלי של המאיץ של HTC, שהצטרף לסניפים בסן פרנסיסקו, טאיפיי, שנזן ובייג'ינג (לאחרונה נפתח סניף נוסף בלונדון). המאיץ יושב כיום במשרדי ב.ס.ר ברמת גן, בניהולו של עומרי כהן, שעומד גם בראש טאץ'-גרופ, יבואנית מכשירי HTC לישראל. שני סטארטאפים כבר הצטרפו לתוכנית בשנה שעברה במחזור הקודם של המאיץ: Astral Vision שמפתח חוויות מציאות מדומה עבור פארקי שעשועים, והשני הוא Remmersive, שכבר איננה פעילה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים