שתף קטע נבחר

הגאדג'טים של השבוע

מקלדת רטרו אלחוטית, מכנסי יוגה חכמים, אוזניות עם צלילים מרגיעים, סמארטפון עם מצלמה נסתרת. אלו הגאדג'טים שאהבנו השבוע

הקלדה נוסטלגית

מקלדת אלחוטית שמעוצבת כמו מכונת כתיבה ישנה

 

אם אתם חובבי נוסטלגיה והמקלדת הסטנדרטית כבר משעממת אתכם, אולי התחליף המעוצב הזה יעניין אתכם: Rymek של חברת KnewKey היא מקלדת אלחוטית רגילה לחלוטין, אבל מעוצבת בסגנון רטרו, כמו מכונת כתיבה ישנה משנות ה־50, כולל תחושת הקליק שהיא מספקת בזמן ההקלדה על כל מקש.

 

גאדג'טים (צילום: יח
מקלדת רטרו(צילום: יח"צ)

 

המפתחים מסבירים, שרוב המקלדות המכניות כיום מיועדות לגיימרים, אך הם תיכננו את המקלדת כך שתעניק השראה דווקא ליוצרים וכותבים. המקלדת תומכת בכל מערכות ההפעלה, וניתן לקשר אותה למחשב או לטלפון — אלחוטית עם בלוטות', או באופן חוטי, עם USB.

 

איפה להשיג: קמפיין לגיוס מימון באתר אינדיגוגו.

 

איך היציבה שלי?

מכנסי יוגה חכמים שנותנים למתעמל פידבק

 

מי שעושה יוגה לבד יודע, שקשה להיות בטוחים כי התנועות מתבצעות בצורה מדויקת. בשביל זה נוצרו ה־Nadi X, מכנסי יוגה חכמים עם שורה של חיישנים השזורים בתוך הבד, ונמצאים באזור המותניים, העקבים והקרסוליים. בסיוע אפליקציה נלווית (רק לאייפון כרגע), החברה מבטיחה שהם מסוגלים לזהות שורה של תנוחות יוגה ולספק למתעמל פידבק בזמן אמת באמצעות רטט עדין, וכך לעזור להדריך אתכם בתנועות הנכונות. קצת בדומה למדריך שעובר ונוגע בכם בזמן השיעור כדי לתקן את היציבה.

 

מכנסי יוגה חכמים (צילום: יח"צ)
מכנסי יוגה חכמים(צילום: יח"צ)

 

אגב, בימים אלה יוצאים דגמים חדשים שמתאימים גם לגברים.

 

איפה להשיג: 250 דולר באתר wearablex.com.

 

 

לא בשביל מוזיקה

אוזניות עם צלילים מרגיעים נגד רעשים חיצוניים

 

חברת האודיו הידועה Bose השיקה אוזניות אלחוטיות לגמרי, זעירות וקלות משקל – אלא שהן כלל לא מיועדות להאזנה למוזיקה ולא ניתן להזרים אליהן מוזיקה מהסמארטפון. מדובר באוזניות שינה שמרכיבים באוזניים בלילה, והן משמיעות צלילים ומנגינות מרגיעות, שאמורים להחריש ולבטל רעשים שמפריעים לכם לישון: רעש מהרחוב, צפירות, משאיות זבל, שיפוצים בבית השכנים, ואפילו נחירות של בן (או בת) הזוג.

 

אוזניות לשינה (צילום: יח"צ)
אוזניות לשינה(צילום: יח"צ)

 

עם זאת, האוזניות לא כוללות את מנגנון ביטול הרעשים האקטיבי הידוע ממוצרי Bose אחרים: מתברר שזה פחות מתאים לרעשים חזקים ופתאומיים, שבדרך כלל מפריעים לישון.

 

איפה להשיג: 250 דולר באמזון ובחנויות, כרגע רק בארה"ב.

 

 

מצלמה נסתרת

סמארטפון חדש של Oppo עם מצלמות נשלפות

 

לסמארטפון החדש של Oppo הסינית, שנקרא Find X, יש מסך ענק של 6.4 אינץ' כמעט ללא שוליים סביבו. וכשאין שוליים — איפה ממקמים את מצלמת הסלפי? בניגוד לסמארטפונים כמו אייפון X, שבהם היא ממוקמת ב"מגרעת" בחלקו העליון של המסך, כאן מהנדסי החברה חשבו על מיקום מקורי במיוחד: בזמן השימוש השוטף במכשיר, המצלמות משני הצדדים נסתרות לחלוטין.

 

גאדג'טים (צילום: יח
מצלמה נסתרת של Oppo(צילום: יח"צ)

 

כשמפעילים את אפליקציית המצלמה, החלק העליון של המכשיר נע כלפי מעלה, כמו סליידר, וחושף את המצלמות הקדמיות והאחוריות ושלל חיישנים נוספים. סוגרים את אפליקציית המצלמה? העדשות שבות ומתחבאות.

 

איפה להשיג: טרם הופיע בשוק. מחיר וזמינות יוכרזו בהמשך.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים