שתף קטע נבחר

הגאדג'טים של השבוע

רולר-בליידס עם מנוע, צמיד כושר לילדים, צג נוסף ללפטופ, משקפי VR משודרגים, ומצלמה קופצת בסמארטפון. אלו הגאדג'טים שאהבנו השבוע

מתגלגל על הכביש

רולר־בליידס עם הנעה חשמלית של סגווי

 

האם זה הטירוף הבא אחרי ההוברבורד?  חברת סגוויי (כיום בבעלות סינית) נתנה אתמול הצצה ראשונית ל־Segway Drift W1 — המוצר הראשון בקטגוריה חדשה שעליה הכריזה, המכונה E-Skates, או "גלגיליות חשמליות".

זוהי בעצם מהדורה מודרנית וחכמה של הרולר־בליידס הוותיקים: כלי תחבורה עם הנעה חשמלית, שמניחים עליו את כף הרגל. יש לו מנגנון ייצוב פנימי, ובחברה מבטיחים שהוא קטן, קל משקל ונוח לנשיאה, וכי הצמיגים עשויים מחומרים מונעי החלקה.

 

גאדג'טים (צילום: יח
רולר בליידס: הדור הבא(צילום: יח"צ)

 

ה־Drift W1 יגיע בצבעים שחור או לבן, וייחשף לציבור באופן מלא בחודש הבא, בתערוכת מוצרי האלקטרוניקה IFA בברלין.

איפה להשיג: פרטים מלאים, כולל תאריך השקה, יפורסמו בהמשך.

 

 

קומו כבר מהספה

צמיד כושר חכם לילדים עם אופציה לתחרות מול חברים

 

חברת פיטביט השיקה לאחרונה צמידי כושר חכמים המיועדים לילדים. ה־Ace הוא צמיד די סטנדרטי, וכולל פיצ'רים שדומים מאוד לדגמים הרגילים: הוא מודד צעדים, פעילות ושינה, ומציג את הנתונים על גבי אפליקציה לסמארטפון (נתונים מסוימים, כמו שריפת קלוריות, יהיו זמינים לצפייה רק על ידי ההורים).

 

FitBit לילדים (צילום: יח"צ)
FitBit לילדים(צילום: יח"צ)

 

אבל בנוסף, בפיטביט מסבירים שהצמיד גם יקפיץ לילדים התראות שיזכירו להם להזיז את עצמם אם הם "זרוקים" יותר מדי זמן על הספה או מול הטלפון, ויעניק להם חיזוקים חיוביים וצבעוניים אם יגיעו ליעדים מסוימים. ניתן גם להתחרות עם חברים מי יותר פעיל. אורך חיי הסוללה הוא 5 ימים והמכשיר עמיד למים.

 

איפה להשיג: 450 שקל בבאג.

 

 

רואים כפול

צג חיצוני שמתחבר ללפטופ ומאפשר עבודה עם שני מסכים

 

רבים זקוקים בעבודתם לשני מסכי מחשב בעת ובעונה אחת — קצת בעייתי כשרוצים לעבוד עם מחשב נייד מחוץ למשרד, למשל בבית קפה או במטוס.

 

גאדג'טים (צילום: יח
רואים כפול: מסך עזר למחשב נייד(צילום: יח"צ)

 

פרויקט קיקסטארטר חדש טוען כי מצא את הפתרון: ה־Duo הוא מסך נוסף שמתחבר ללפטופ שלכם. מדובר בצג חיצוני, שמתחבר מגנטית לחלקו האחורי של צג המחשב הנייד, ומקושר עם כבל USB למחשב עצמו. כשפותחים את הלפטופ, ניתן לשלוף את המסך הנוסף מהצד – וקיבלתם מחשב עם שני מסכים לעבודה במקביל על מספר יישומים.

 

איפה להשיג: מגייס כסף בפרויקט מימון המונים בקיקסטארטר.

 

מציאות משופרת

משקפי VR של HTC עם מסך וסאונד משודרגים

 

חודשים ספורים לאחר השקתו בעולם, מגיע לארץ הדור החדש של משקפי המציאות המדומה של חברות HTC ו־Valve. ה־Vive Pro הוא דגם משופר ומתקדם של ערכת משקפי המציאות המדומה של HTC, שמאפשר לשחק משחקי VR המקיפים אתכם מכל כיוון, בעולם וירטואלי. השיפורים העיקריים הם במסך, בסאונד ובאפשרות לתנועה חופשית יותר של השחקן בחדר.

 

הדור הבא של ה-Vive (צילום: יח"צ)
הדור הבא של ה-Vive(צילום: יח"צ)
 

 

אמנם עדיין יש צורך לחבר את המשקפיים למחשב חזק ולהציב חיישנים ברחבי החדר, אך הם כוללים צג בטכנולוגית DUAL AMOLED בגודל 3.5 אינץ', שמציג רזולוציית 1440 על 1600 פיקסלים בכל עין, ומבנה קל יותר לשימוש, כולל ריפודים עבים.

איפה להשיג: אצל היבואן הרשמי טאצ'־גרופ וברשתות. 7,000 שקל (5,000 שקל למי שבבעלותו משקפיים מהדור הקודם).

 

 

המצלמה הקופצת

סמארטפון NEX עם מסך 6.59 אינץ' ומצלמת סלפי מוסתרת

 

צופי המונדיאל בוודאי שמו לב, שעל רבים משלטי הפרסומת המקיפים את המגרשים מוצגת מודעה של סמארטפון בשם NEX. מדובר בסמארטפון חדש ומרשים במיוחד של חברת Vivo הסינית, שהושק לאחרונה בחו"ל. יש לו מסך בגודל 6.59 אינץ' בעיצוב נטול שוליים לחלוטין. אפילו מצלמת סלפי לא תמצאו בחזיתו: היא מוסתרת, וברגע שתרצו להשתמש בה פשוט תקפוץ החוצה מחלקו העליון, ותחזור להתחבא בתום התצלום.

 

גאדג'טים (צילום: יח
מצלמה קופצת ומסך מלא: Vivo Nex(צילום: יח"צ)

 

לא תמצאו גם כפתור בית וחיישן טביעות אצבע מסורתי: החיישן נמצא מתחת לצג הזכוכית. למכשיר זיכרון RAM של 8 ג'יגה־בייט וסוללת 4000 מיליאמפר/ שעה.

איפה להשיג: החל להימכר בסין ב־600 דולר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים