שתף קטע נבחר

גרמין משיקה את השעונים החדשים בישראל

יצרנית שעוני הספורט הגדולה מציגה בישראל את סדרת ההמשך לשעוני הפניקס 5 ואת שעון ה-Vivoactive 3 Music. המחירים החל מ-1,500 שקלים

חברת גרמין מציגה בישראל באמצעות היבואנית, חברת רונלייט דיגיטל, יבואנית מוצרי גרמין לישראל, את סדרת שעוני ה-Fenix 5 Plus החדשה שכוללת 3 דגמים שונים לצד שעון ה-Vivoactive 3 Music.

 

Garmin (צילום: Garmin)
סדרת ה-Fenix 5 Plus(צילום: Garmin)

 

סדרת ה-Fenix 5 החדשה מקבלת את תוספת ה-Plus והיא מביאה איתה את שלושת הדגמים הקודמים עם שיפורים:

 

Fenix 5 Plus: השעון הרגיל בסדרה, בקוטר של 47 מילימטר שומר על העיצוב של הדגם הקודם אך מציע שיפורים מתחת למכסה המנוע כמו האפשרות להאזין לרשימות השמעה של המשתמש ללא צורך בסמארטפון באמצעות שירותי מוסיקה כמו דיזר, וזאת באמצעות אוזניות BT תואמות שנמכרות בנפרד.

 

מאפיין חדש נוסף בדגם זה הוא ה-ClimbPro שמאפשר מעקב עבור רוכבים ורצים אשר עושים זאת באיזורים הרריים ובכך הוא מאפשר מידע על סביבת המסלול, ניתוח החלקים הרלוונטיים לטיפוס, שיפוע ממוצע, מרחק, גובה ועוד. מחירו של דגם זה עומד על 3,639 שקלים.

 

Fenix 5X Plus: הדגם הגדול, אשר מגיע בקוטר של 51 מילימטר, מצויד בכל היכולות החדשות שבדגם הרגיל ובנוסף, ציידה אותו חברת גרמין בחיישן חדש, אשר לראשונה בודק את רמת החמצן בדם בהתבסס על הדופק בשורש כף היד. הפיצ'ר הזה מיועד בעיקר לספורטאים אשר מטפסים למקומות גבוהים, בהם רמת החמצן נמוכה יותר והוא מאפשר למשתמש לעקוב אחרי רמות החמצן בדם כדי לא להיקלע למצב בעייתי. מחירו של דגם זה עומד על 3,870 שקלים.

 

הדגם הגדול מסוגל להציג מפות לניווט (צילום: Garmin)
הדגם הגדול מסוגל להציג מפות לניווט(צילום: Garmin)

 

Fenix 5S Plus: הדגם הקטן של גרמין, מגיע בקוטר של 42 מילימטר ולמרות זאת המסך עצמו בגודל של 1.2 אינץ', עלייה של כמעט 20% מהגודל בדגם הקודם. דגם זה יעלה בגרסתו הבסיסית 3,636 שקלים.

 

Fenix 5S Plus: הדגם "הנשי" (צילום: Garmin)
Fenix 5S Plus: הדגם "הנשי"(צילום: Garmin)

 

סדרת ה- fēnix 5 Plus, נבנתה מחומרים קשיחים, במיוחד עבור סביבות מאתגרות. הסדרה זמינה בשני גימורים, מתוכם יכולים המשתמשים לבחור בין PVD מצופה נירוסטה עם רצועות סיליקון או לחילופין, מסגרת טיטניום איכותית עם צמיד טיטניום במרקם מוברש. בכל אחת מהגרסאות קיימת תצוגת Garmin Chroma מלאה עם תאורת LED אחורית המבטיחה קריאה גם באור שמש, כמו גם יכולת עמידות בעומק של עד 100 מטר במים.

 

ה- Fenix 5S Plus יכול להחזיק עד 7 ימים במצב Smartwatch ועד 4 שעות במצבי GPS ומוסיקה. ה-Fenix 5 Plus יכול להחזיק עד 10 ימים של חיי סוללה במצב Smartwatch ו-8 שעות במצב GPS ומוסיקה ואילו ה-fēnix 5X Plus יכול להחזיק עד 20 ימים של חיי סוללה במצב Smartwatch ו-13 שעות ב-GPS ומוסיקה.

 

Garmin (צילום: Garmin)
Vivoactive 3 Music(צילום: Garmin)

 

דגם נוסף אותו השיקה החברה בישראל הוא ה-Vivoactive 3 Music, שעון GPS חכם המשלב פלטפורמת מוסיקה ומאפשר למשתמשים להאזין לשירים בכל אימון או פעילות ומציע אופציות של שמירה על כושר, בריאות, קישוריות חכמה וכמובן מדידת דופק בשורש כף היד, GPS, עמידות למים, Watch Faces וכ-15 אפליקציות מובנות נוספות. מחיר הדגם הזה עומד על 1,499 שקלים.

 

אריאל צור, סמנכ"ל השיווק של רונלייט דיגיטל, יבואנית Garmin בישראל אמר: "Garmin הוא המותג המוביל והחדשני בקטגוריית שעוני הספורט והשעונים החכמים בישראל. מדי שנה קשת המוצרים שמשיקה החברה מתרחבת וכוללת מוצרים חדשניים מאוד. אנו שמחים כי חברת Garmin העולמית מעריכה את השוק הישראלי ומשיקה כעת את המוצר בארץ, בשילוב כל ההתאמות ותמיכה מלאה בשפה העברית".

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים