שתף קטע נבחר

שלא יידעו מה ראיתם: צפייה בסתר באפליקציית יוטיוב

גוגל הוסיפה לאפליקציית האנדרואיד מצב "זהות מוסתרת" שבו היסטוריית החיפושים והצפייה שלנו אינה נשמרת - בדיוק כמו בדפדפנים. צפו במדריך

לכולנו יש מה להסתיר כנראה - וזה נכון גם בצפייה ביוטיוב: החל מהשבוע שעבר משתמשים באפליקציית הסרטונים של גוגל באנדרואיד יכולים להפעיל מצב "זהות מוסתרת" (incognito), שמוכר לנו מהשימוש בדפדפנים. המשמעות: היסטוריית החיפושים והצפייה שלכם אינה נשמרת.


באילו מקרים זה יעיל? בעיקר כאשר אתם רוצים לצפות בסרטון מסוים בטלפון או בטאבלט האישיים שלכם ללא חשש שמישהו אחר יידע במה צפיתם. אבל יכולות להיות גם סיבות פחות מפוקפקות - למשל אם אתם מעוניינים לצפות בסרטונים במכשיר ששייך למישהו אחר, קרוב משפחה או חבר, בלי "להפריע" לפרופיל הצפיות האישי שלו.

ליהיא ()
יוטיוב. עכשיו אפשר בלי שאף אחד יידע

בזמן גלישה במצב "זהות מוסתרת" ניתן לגשת באפליקציה רק למסך הבית או למסך "הסרטונים החמים" וכמובן לבצע חיפושים. לא

תוכלו לגשת לחלקים ה"אישיים" באפליקציה, כמו תיבת דואר נכנס, רשימת המנויים שלכם והספרייה האישית.

חשוב לציין כי בדיוק כמו בדפדפנים, מצב "זהות מוסתרת" אינו מבטיח לכם פרטיות ואנונימיות מוחלטת: ספק האינטרנט שלכם, למשל, יוכל לדעת במה צפיתם. באופן דומה, אם גלשתם באמצעות הרשת של מקום העבודה או של בית הספר, גם הם עשויים לדעת במה צפיתם.

אז איך מפעילים את מצב "זהות מוסתרת"?

היכנסו לאפליקציית יוטיוב באנדרואיד -> לחצו על תמונת הפרופיל שלכם בפינה העליונה -> לחצו על "הפעלת מצב זהות מוסתרת". כדי להפסיק הקישו על האייקון של הזהות המוסתרת בפינה העליונה -> "הפסקת מצב זהות מוסתרת". ההסבר המלא בווידאו למעלה.

הפיצ'ר החדש זמין כרגע רק באנדרואיד, ולא ידוע מתי יגיע לאייפון. אם אתם מעוניינים באנונימיות גם כאשר אתם גולשים במחשב, ניתן להפעיל את מצב ה"גלישה בסתר" של הדפדפן.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
מצב "זהות מוסתרת" ביוטיוב
צילום מסך
מומלצים