שתף קטע נבחר

השחקנית שאסור לכם לחפש ברשת

רובי רוז, שחקנית ודוגמנית שמוכרת בעיקר בזכות תפקידה בסדרה "כתום זה השחור החדש", זכתה לתואר המפוקפק של הסלבריטאית שהכי מסוכן לחפש ברשת. הסיבה: אבטחת מידע

אל תחפשו אותה: השחקנית והדוגמנית רובי רוז הוכתרה היום (ג') כסלבריטאית שהכי מסוכן לחפש השנה ברשת. רוז האוסטרלית בת ה-32, הפכה לסלבריטאית בקנה מידה עולמי כשלוהקה לתפקיד בסדרה המצליחה "כתום זה השחור החדש". היא מחזיקה עמוד אינסטגרם פופולרי עם למעלה מ-13.2 מיליון עוקבים, ולוהקה לאחרונה לתפקיד הראשי בסדרה חדשה - באטוומן. אבל זו ממש לא הסיבה שבגינה זכתה לתואר המפוקפק: מתברר, שרוז מחזיקה בשיא של תוצאות חיפוש שמובילות לאתרים זדוניים, העשויים להכיל וירוסים ונוזקות.

 

רובי רוז (צילום: Shutterstock)
תואר מפוקפק. רובי רוז(צילום: Shutterstock)

 

התואר ניתן לה על בסיס דירוג של חברת אבטחת המידע McAfee, שגם מחזיקה באחת מתוכנות האנטי-וירוס הפופולריות ביותר בעולם. רובי רוז היא הסלבריטאית ה-12 שתופסת את ראש הרשימה הבעייתית. את המקום הראשון בשנה שעברה איישה הזמרת אבריל לאבין, שהדרדרה השנה עד לתחתית הרשימה והיא נמצאת כיום במקום ה-30.

 

עוד ברשימת המסוכנות והמסוכנים השנה - כוכבת הריאליטי קריסטין קוואלרי ("הוליווד הילס"), השחקנית מריון קוטיאר - ששמה נקשר בגירושים המתוקשרים של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, הוונדר וומן המקורית - לינדה קרטר, ונציגות אוסטרלית נוספת - רוז ביירן. את עשרת הגדולות סוגר דווקא גבר, היחיד בעשירייה. השחקן בראד וויליאם הנקה, שבצירוף מקרים שיחק גם הוא ב"כתום זה השחור החדש".

 

לצד הרשימה, הזהירו במקאפי מפני חיפוש והורדה של קבצים הקשורים בסדרה החדשה של רוז - ובכלל. "יש לנהוג בזהירות ולהוריד קבצים רק ממקורות אמינים. הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות, הוא להמתין עד לשחרור הרשמי שלהם", אמרו בחברה. בנוסף, המליצו להקפיד על עדכוני מערכת ואפליקציות - ברגע שהם משתחררים, ושימוש בכלי אבטחה כמו תוספים לדפדפן ותוכנות אנטי-וירוס.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים