שתף קטע נבחר

מחשבים חדשים ועדכון לווינדוס: סיכום אירוע הלילה של מיקרוסופט

מוצרים חדשים ממשפחת ה-Surface לצד עדכון אוקטובר של מערכת ההפעלה. אלו החידושים מהאירוע שערכה הלילה ענקית הטכנולוגיה מרדמונד

האירוע החצי שנתי של חברת מיקרוסופט התקיים הלילה בארה"ב ואיתו הגיעו כמה חידושים ממשפחת מוצרי מחשבי ה-Surface ביחד עם העדכון החדש למערכת ההפעלה Windows 10.

 

 

באירוע הציגה מיקרוסופט את ה-Surface Pro 6, נייד היברידי עם מסך נתיק שמקבל את המעבד החדש מהדור השמיני של מעבדי אינטל עם מהירות משופרת בשיעור של 67% (לטענת היצרן) ומסך בגודל 12.3 אינץ'.

 

מיקרוסופט (צילום: מיקרוסופט)
Surface Pro 6(צילום: מיקרוסופט)

 

לא מדובר בשינוי חזותי (מלבד דגם שחור חדש), אלא בעיקר שינוי פנימי הכולל גם סוללה שמסוגלת להחזיק את המחשב בחיים למשך 13 שעות לפחות, שוב על פי נתוני היצרן. גם בדגם הזה, המקלדת נרכשת בנפרד. מחיר המחשב עומד בארה"ב על 1,199 דולר לגרסה עם מעבד מדגם i5 לצד 8GB של זיכרון RAM ודיסק SSD קשיח בנפח 256GB.

 

מכשיר נוסף שהציגה מיקרוסופט הוא ה-Surface Laptop 2 שגם הוא מקבל את מעבדי הדור השמיני וסוללה חסונה שתחזיק לפחות 14 שעות על פי נתוני היצרן. המחשב מקבל מקלדת חדשה אשר לטענת המהנדסים בחברה, היא טובה יותר באופן משמעותי מהמקלדת במחשבי המקבוק של חברת אפל.

 

Surface Laptop 2 (צילום: מיקרוסופט)
Surface Laptop 2(צילום: מיקרוסופט)

 

המסך במחשב זה הוא בגודל של 13.5 אינץ' והוא שוקל 1.25 ק"ג והוא מגיע בצבעים: שחור, פלטינום, אדום וכחול. מחירו של מחשב כזה בתצורה הכוללת מעבד i5, זיכרון RAM בנפח 8GB ודיסק קשיח בנפח 128GB, יעמוד על 999 דולר בארה"ב לפני מיסוי מקומי.

 

מחשב נוסף שהוצג הוא המתחרה של מיקרוסופט ל-iMac של חברת אפל, קרי מחשב משולב מסך. ה-Surface Studio 2 אשר משלב מסך בגודל 28 אינץ' וברזולוציה מרשימה של 4500X3000 פיקסלים, עם מחשב שיכול להכיל מעבד i7 מהדור השמיני לצד אפשרות לזיכרון RAM עד 32GB וזיכרון אחסון עד 2TB. מחירו של מחשב כזה יחל ב-3,500 דולר לפני מיסים.

 

Surface Studio 2 (צילום: מיקרוסופט)
Surface Studio 2(צילום: מיקרוסופט)

 

לצד החומרה, הציגה מיקרוסופט גם את העדכון החצי שנתי למערכת ההפעלה ווינדוס 10, אשר לא כלל הפעם הרבה ובעיקר שם את הסמארטפון במרכז הבמה לצד המחשב האישי.

 

Your Phone App היא התוספת העיקרית והחדשה לווינדוס 10, כאשר מדובר באופציה לשלב את הסמארטפון במחשב האישי והאפשרות להגיע לתמונות, לוידאו ואפילו להודעות שנמצאות על הסמארטפון שלכם, באמצעות המחשב האישי.

 

העדכון החדש יאפשר למשתמשים להעביר חומר ישירות מהענן אל מספר מכשירים או פלטפורמות בצורה שגם תשמר את התאריך הספציפי והיא תאפשר לחזור אל אותו תאריך, בפיצ'ר מסוג Time Line, פיצ'ר שכבר קיים בצורה דומה במחשבים של חברת אפל. מיקרוסופט גם הודיעה שהיא תשיק פלאגינים מיוחדים לדפדפנים המתחרים מבית פיירפוקס וכרום של גוגל על מנת שגם משתמשים בדפדפנים הללו יוכלו ליהנות מהפיצ'ר החדש.

 

החידושים במערכת ההפעלה יחלו להתגלגל אל מחשבי הלקוחות החל משבוע הבא והתהליך ייארך מספר שבועות עד שהוא יגיע אל כל המשתמשים בווינדוס 10, כ-250 מיליון על פי ההערכות בחברת מיקרוסופט.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מיקרוסופט
מיקרוסופט
צילום: מיקרוסופט
מומלצים