שתף קטע נבחר

חברת LG הציגה סמארטפון עם חמש מצלמות

היצרנית הדרום-קוריאנית השיקה את ה-V40 - מכשיר עם מסך ענק ומערך מצלמות משודרג שהיא מקווה שיעזור לה מול אפל וסמסונג. כמה הוא יעלה? כמעט כמו אייפון

תכירו את הנשק של LG בקרב מול האייפון והגלקסי: היצרנית הדרום-קוריאנית הציגה הלילה (יום ה') באופן רשמי את ה-V40 thinQ, סמארטפון חדש עם מסך ענק וחמש מצלמות - שתי מצלמות יותר מהמתחרים.

 

סדרת ה-V של LG כללה לאורך השנים מכשירי דגל חזקים שניסו לתת מענה לסמארטפונים הגדולים והחזקים של המתחרות. גם השנה, המתחרים העיקריים שלו הם מכשירים כמו גלקסי נוט 9 של סמסונג או אייפון XS Max של אפל.

 

LG V40 (צילום: יח
LG V40. מערך מצלמות משודרג(צילום: יח"צ)

מכשירי ה-V תמיד צויידו ב"גימיקים" שהיו אמורים לבדל אותם ממכשירים אחרים, כמו מסך משני בחלק העליון של המכשיר. והפעם? אין מסך משני, אבל יש כאמור לא פחות מחמש מצלמות - שלוש מצלמות אחוריות ושתי מצלמות סלפי.

 

למה צריך שלוש מצלמות ראשיות? ב-LG מסבירים שהמערך הזה נותן מגוון אפשרויות צילום. מצלמה אחת רגילה, ברזולוציית 12 מגה פיקסל, לתמונות סטנדרטיות; לצידה מצלמת 16 מגה פיקסל עם עדשה רחבה שמאפשרת צילומים בזווית רחבה מאוד של 107 מעלות (כמו ב-G7); המצלמה השלישית, גם היא 12 מגה פיקסל, מאפשרת לבצע זום אופטי X2 וכן צילומי פורטרט - תמונות שנראות מקצועיות עם רקע מטושטש שמבליט את האובייקט המרכזי בתמונה.

 

LG V40 (צילום: יח
באיזו מצלמה נשתמש הפעם?(צילום: יח"צ)

לפני שמצלמים, אפשר לראות במקביל תצוגה מקדימה של כל אחת משלוש המצלמות, על מנת שתוכלו לבחור את המועדפת עליכם. אפשר גם לצלם

בלחיצת כפתור אחת תמונה מכל המצלמות בבת אחת. התוצאה תהיה אנימציית גיף קצרה. פיצ'ר נוסף: עיבוד תמונה שנעזר בבינה מלאכותית ויודע להתאים את הגדרות המצלמה באופן אוטומטי לתנאי התאורה.

 

מפרט אימתני

ויש גם שתי מצלמות סלפי: האחת רגילה של 8 מגה פיקסל, והשנייה 5 מגה פיקסל עם עדשה שמאפשרת אף היא צילומים בזווית רחבה - כך שלא תצטרכו למתוח את היד יותר מדי כדי ללכוד קבוצת אנשים בסלפי.

 

מלבד המצלמה, המכשיר מתהדר במסך OLED בגודל 6.4 אינץ', עם מגרעת (Notch). מתחת למכסה המנוע תמצאו מפרט אימתני, כראוי למכשירי דגל מהדור הנוכחי: מעבד סנפדרגון 845 של קוואלקום, זיכרון RAM של 6 גיגה בייט, נפח אחסון של 64 גיגה בייט (יש אפשרות להרחבה עם כרטיס SD).

 

עוד פינוקים: עמידות למים בתקן IP68, טעינה אלחוטית ורכיבי צליל מתקדמים (Hi-Fi Quad DAC) שמבטיחים צלילים חזקים ונקיים דרך הרמקולים (יש גם שקע אוזניות רגיל, בניגוד לאייפון). דווקא הסוללה לא ענקית, רק 3,300 מיליאמפר. למרבה הצער, מערכת ההפעלה כאן היא בגרסת אנדרואיד 8 מהשנה שעברה - ולא ברור מתי יגיע עדכון לאנדרואיד 9.

 

גם המחיר, בהתאם למגמה הכללית בשוק הסמארטפונים, בשמיים: בארה"ב מחירו של המכשיר נע בין 920 ל-980 דולר (כמעט כמו האייפון XS שמחירו אלף דולר) והוא יתחיל להימכר ב-18 באוקטובר. עדיין אין פרטים לגבי מועד השקה ומחיר בישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים