שתף קטע נבחר

יש מחיר ותאריך: האייפון ה"זול" מגיע לישראל

אייפון XR, הגרסה הנגישה של הסמארטפון היוקרתי, ינחת בישראל ב-1 בנובמבר ויעלה לכם החל מ-3,699 שקל. כל הפרטים

האייפון ה"זול" מגיע לישראל: המכירה המוקדמת של האייפון XR - המכשיר הזול מבין השלושה שעליהם הכריזה אפל בחודש שעבר - תצא לדרך ברשת איידיגיטל ביום חמישי הקרוב. המכשירים הראשונים יגיעו לחנויות הרשת כבר ב-1 בנובמבר - פחות משבוע אחרי תחילת המכירה בארה"ב.

 

 

מכשירי אייפון Xr (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

כמה יעלה האייפון XR בישראל? ()

 

כמה זה יעלה? מחירו של מכשיר עם זיכרון בנפח 64 גיגה בייט יעמוד על 3,699 שקל (לעומת 749 דולר לפני מס בארה"ב), מכשיר עם זיכרון בנפח 128 גיגה בייט יעלה 3,999 שקל (לעומת 799 דולר בארה"ב) ועבור אייפון XR עם 256 גיגה בייט זיכרון תצטרכו לשלם 4,449 שקל (לעומת 899 דולר) - קצת פחות ממחירו של אייפון XS, הגרסה הבכירה יותר, שמתחיל ב-4,588 שקל עבור גרסת ה-64 גיגה בייט. עדיין לא ברור מה יהיה מחירו של ה-XR אצל המתחרה אייסטור וברשתות האחרות.

פספסתם את הרעש סביב ההצגה של האייפונים החדשים בספטמבר? נזכיר לכם במה מדובר: אפל הציגה את האייפון XS, גרסה

משודרגת לאייפון X מ-2017, ולצדו את האייפון XS Max. שני המכשירים מגיעים עם מפרט זהה, כאשר ההבדל היחיד ביניהם הוא בגודל המסך - 5.8 אינץ' ו-6.5 אינץ'. שניהם מגיעים עם מעבד A12 שאמור לספק ביצועים מהירים יותר וחיסכון באנרגיה וציפוי זכוכית חדש שעמיד יותר לנפילות ועמידות משופרת למים (2 מטר ל-30 דקות). 

הדגם השלישי שהוצג הוא ה-XR, גרסה שאמורה להיות נגישה יותר לקהל הרחב שלא יכול להרשות לעצמו לשלם 1,000 דולר על סמארטפון. בניגוד לאחיו הגדולים שמגיעים עם מסך OLED, ה-XR מגיע עם מסך LCD בגודל 6.1 אינץ' - בין ה-XS ל-XS Max. הוא מגיע עם מסגרת אלומיניום במקום פלדה, והוא יימכר בצבעים רבים – שחור, לבן, כחול, אלמוג, אדום ועוד. עדיין לא ברור אם כל הצבעים יהיו זמינים בישראל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים