שתף קטע נבחר

מהירה פי 4: האקס-בוקס הבאה נחשפה

מיקרוסופט חשפה פרטים חדשים על קונסולת הגיימינג הבאה שלה, שנקראת בינתיים פרויקט סקרלט ותושק בסתיו 2020. בנוסף ניצלה החברה את תערוכת המשחקים E3 כדי להכריז על לא פחות מ-60 משחקים, אחד מהם בשיתוף פעולה עם יוצר "משחקי הכס". אה, והיה גם קיאנו ריבס אחד על הבמה

מיקרוסופט חושפת פרטים ראשונים על קונסולת האקס-בוקס הבאה ומציגה את רשימת המשחקים שלה לתקופה הקרובה: באירוע שהתקיים אמש (יום א'), במסגרת תערוכת הגיימינג E3 בלוס אנג'לס, הציגה החברה לא פחות מ-60 משחקים שיגיעו לאקס-בוקס (וחלקם הניכר גם למחשב). חלקם זכו להצגה של כמה שניות בלבד, ואילו אחרים קיבלו טריילרים מושקעים. מיקרוסופט הכריזה גם על רכישת אולפן המשחקים Double Fine, והרחיבה את שירות המנויים שלה כך שיכלול גם PC.

 

 

בסרטון הטכני מאוד שהציגה מיקרוסופט באירוע דובר על כוח העיבוד של הקונסולה החדשה שלה (פי ארבעה מ-Xbox One X), על כך שיהיה בה יותר זיכרון וגם על אחסון SSD מיוחד שמטרתו לזרז את טעינת המשחקים. כמו כן, במיקרוסופט מבטיחים כי הקונסולה תתמוך בתצוגת 8K ובקצבי רענון של עד 120 פריימים לשנייה (יש להניח שלא במקביל). אלה דברים דומים מאוד למה ששמענו מסוני כאשר זו חשפה את הדור הבא של הפלייסטיישן לפני מספר שבועות. שמה של הקונסולה החדשה טרם הוכרז, והיא ידועה כעת בשם פרויקט סקרלט. חלון ההשקה שלה הוא, כצפוי, סתיו 2020.

 

ומה עם xCloud, שירות הזרמת המשחקים של מיקרוסופט? השירות הזה יסופק בשתי דרכים - הזרמת משחקים מרוחקת משרתי מיקרוסופט, וכן מתן האפשרות להזרים את המשחקים שלכם מהאקס-בוקס דרך האינטרנט למסכים אחרים. החל מאוקטובר 2019 תוכלו להזרים משחקים לכל מסך נתמך, אך הפלטפורמות שייתמכו לא הוכרזו. שירות דומה כבר קיים אצל המתחרה סוני, אך בגרסה מוגבלת - הוא מאפשר להזרים משחקים מפלייסטיישן 4 דרך האינטרנט לקונסולת Vita הניידת.

 

האקס-בוקס הבאה (צילום: מיקרוסופט)
אל תדאגו, הקונסולה לא תיראה ככה. מתוך הסרטון של מיקרוסופט(צילום: מיקרוסופט)

האקס-בוקס הבאה (צילום: מיקרוסופט)
עד 120 פריימים לשנייה(צילום: מיקרוסופט)

 

השירות Xbox Game Pass של מיקרוסופט הושק לפני שנתיים, ומספק גישה לעשרות משחקים במחיר של מנוי חודשי. לא כולם ישנים - יש גם משחקים שמושקים כשהם כבר ב-Game Pass, בהם גם הכותרים הגדולים של מיקרוסופט. כעת מתרחב השירות גם למחשב (גרסת הבטא של השירות מושקת היום), עם צפי לזמינות של יותר מ-100 משחקים באוגוסט הקרוב. 34 מתוך 60 המשחקים שהוצגו באירוע יהיו זמינים ב-Game Pass ביום השקתם. 

 

מחירו של Game Pass לכל פלטפורמה בנפרד הוא כ-10 דולרים, אך ב-15 דולרים אפשר יהיה לקבל מנוי Ultimate שכולל את גיים פאס לאקס-בוקס ולמחשב יחד עם השירות Xbox Live Gold, שמאפשר לשחק אונליין באקס-בוקס. כל עוד תמשיכו לשלם את דמי המנוי תוכלו לגשת למשחקי השירות, אך אף אחד מהם לא יהיה שייך לכם לצמיתות.

 

קיאנו ריבס באירוע של מיקרוסופט (צילום: EPA)
עכשיו דממה, קיאנו על הבמה(צילום: EPA)

 

בפרס האורח שקיבל את התשואות הרמות ביותר באירוע זוכה, ככל הנראה, קיאנו ריבס. ריבס, שדמותו הווירטואלית מופיעה בטריילר של המשחק Cyberpunk 2077 - משחק פעולה חדשה מבית היוצר של CD Projekt Red הפולנית, היוצרת של סדרת משחקי וויצ'ר - היה גם זה שחשף את תאריך ההשקה של המשחק המסקרן, 16 באפריל 2020.  

 

עם תאריכי ההשקה הנוספים שנחשפו באירוע נמנים Gears of War 5 שיגיע ב-10 בספטמבר, Outer Worlds שיושק ב-25 באוקטובר, Dying Light 2 שיגיע מתישהו באביב 2020 וחבילת הרחבה של לגו ל-Forza Horizon 4 שתושק ממש השבוע, ב-13 ביוני. Halo Infinite, המשחק החדש בסדרת הדגל של מיקרוסופט, יושק רק בסתיו הבא, יחד עם האקס-בוקס הבאה. 

 

האירוע של מיקרוסופט ב-E3 (צילום: Getty Images)
יותר מ-60 משחקים בדרך לאקס-בוקס(צילום: Getty Images)

 

הכרזה מסקרנת נוספת במהלך האירוע הייתה על משחק שדבר קיומו דלף כבר לפני מספר שבועות - כותר חדש מבית From Software (סדרת Souls) בשיתוף פעולה עם הסופר ג'ורג' ר.ר. מרטין, האיש שמאחורי סדרת הספרים "שיר של אש וקרח", שעליה התבססה הסדרה "משחקי הכס" שהגיעה לסיומה לאחרונה. Elden Ring קוראים למשחק הזה, ופרט לשם כמעט שום דבר לא ידוע עליו.

 

Phantasy Star Online 2 הוא אחד ממשחקי התפקידים המקוונים הפופולריים ביותר ביפן, אך גם שבע שנים לאחר השקתו הוא עדיין לא ראה אור במערב. בשנה הבאה זה הולך להשתנות, כאשר הוא יגיע בחינם לאקס-בוקס. גם המשחק החדש בסדרת Crossfire, שלא מוכרת כל כך במערב אך זוכה לפופולריות בקוריאה, סין ומדינות נוספות, יגיע לאקס-בוקס ב-2020.  

 

האירוע של מיקרוסופט ב-E3 (צילום: EPA)
היחידה שעורכת מסיבת עיתונאים ב-E3(צילום: EPA)

 

ואם זה לא מספיק, סימולטור הטיסה של מיקרוסופט חוזר לחיים: Flight Simulator החדש הוכרז, והוא נעזר בשירות הענן של מיקרוסופט ובמערך תצלומי לוויין כדי להציג לכם את העולם. הטריילר של המשחק, שהוצג ב-4K, בהחלט נראה מרשים.
 

נזכיר כי מיקרוסופט היא היחידה מבין שלוש יצרניות הקונסולות (שתי האחרות הן סוני ונינטנדו) שעורכת מסיבת עיתונאים ב-E3 השנה. סוני לא משתתפת בתערוכה, ואילו נינטנדו מעדיפה בשנים האחרונות לתקשר עם הקהל באמצעות אירועים מוקלטים מראש.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מיקרוסופט
מהירה פי 4: האקס-בוקס הבאה נחשפה
צילום: מיקרוסופט
מומלצים