שתף קטע נבחר

ישבור את השיא? הושק משחק ה-AR של הארי פוטר

משחק המובייל המצופה Harry Potter: Wizards Unite כבר זמין להורדה בישראל. מאחוריו ניצבת החברה שאחראית להצלחה המטאורית של פוקימון גו, האם מדובר בעוד להיט?

האם שגעון ה-Pokemon Go עומד לחזור על עצמו, אבל בגרסת הארי פוטר? משחק הסלולר Harry Potter: Wizards Unite החל את ההשקה הבינלאומית שלו בסוף השבוע שעבר, והחל מהיום (א') זמין גם בישראל. המשחק פותח על ידי חטיבת המשחקים של אולפני האחים וורנר וחברת Niantic, שהייתה אחראית גם על הפיתוח של פוקימון גו ב-2016, וכן ל-Ingress. עד 2015 פעלה ניאנטיק בתוך גוגל, אך כיום היא חברה עצמאית.

 

 

המשחקיות של Wizards Unite נראית במבט ראשון מסובכת הרבה יותר מזו של פוקימון גו, עם הרבה מערכות שפועלות במקביל ומערכת משימות. המשותף לשני המשחקים הוא ההתבססות שלהם על מפת רחובות אמיתית, ושימוש בבניינים אמיתיים בעולם המשחק. יש כאן גם מנגנון מציאות רבודה, שמציג שכבה גרפית מעל שידור וידאו ישיר ממצלמת הטלפון שלכם.

 

בניגוד לפוקימון גו, אין כאן נכון לעכשיו קרבות נגד שחקנים אחרים, אלא רק משחקיות שיתופית. בקרבות עצמם אתם מתבקשים לעקוב אחר צורה המופיעה על המסך עם האצבע, כדימוי להטלת כישוף באמצעות שרביט. ככל שהקרב קשה יותר, תתבקשו לבצע את התנועה בצורה מדוייקת ומהירה יותר. מסביב לקרבות תמצאו, כאמור, הרבה מערכות שונות - מרקיחת שיקויים ועד לקרבות בזמן אמת בהם משתתפים שחקנים רבים.

 

משחק ה-AR החדש של הארי פוטר (צילום מסך)
משחק ה-AR החדש של הארי פוטר(צילום מסך)

 

נתוני הורדות רשמיים למשחק עדיין לא זמינים, אך חברת Sensor Tower העריכה כי ב-24 השעות הראשונות להשקת המשחק באנגליה וארה"ב, הוא הורד כ-400,000 פעמים. השחקנים האלה הניבו, על פי אותה ההערכה, כ-300,000 דולרים למפתחים - זאת בזכות היכולת לקנות פריטים וירטואליים במשחק בכסף אמיתי.

 

למרות שהמשחק נמצא בפסגת מצעדי ההורדות הן באנדרואיד והן ב-iOS כיום, לא ברור אם יצליח לשבור את השיאים של פוקימון גו, הן מבחינת מספר השחקנים והן בכל הקשור לרווחים. קצבי ההורדות והרווחים עבור Wizards Unite בהשקה נמוכים מאלה של פוקימון ב-2016, אך יש לזכור כי השקת המשחק היא הדרגתית, ומדינות חדשות מצטרפות מדי יום לרשימה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
האם הוא ישבור את השיא?
צילום מסך
מומלצים