שתף קטע נבחר

גוגל מפות מציגה: ניווט במציאות רבודה

פיצ'ר ה"לייב ויו" של גוגל מפות, המאפשר ניווט באמצעות טכנולוגיית AR, מגיע גם למשתמשים בישראל. כך זה עובד

אחד החידושים הכי מסקרנים של גוגל מפות מגיע סוף סוף גם למשתמשים בישראל: התכונה החדשה, הנקראת "Live View", מבוססת על טכנולוגיית מציאות רבודה, ומקווה לפתור את אחד התסכולים הכי גדולים של משתמשי שירות הניווט הפופולרי - איך לתרגם מפה דו-ממדית לעולם האמיתי. כולנו מכירים את זה, אנחנו פותחים את האפליקציה, מתחילים ללכת בכיוון שנדמה לנו נכון, ואחרי דקות ארוכות מגלים פתאום שצעדנו בכיוון ההפוך.

 

>> גוגל מפות: הפיצ'רים שחייבים להכיר  

 

 

את בעיית האוריינטציה הזו מקווים בגוגל לפתור באמצעות מציאות רבודה (AR). התכונה החדשה, שכבר הוכרזה במהלך כנס המפתחים השנתי של הענקית, מאפשרת למשתמשים להתמצא בדרך באמצעות חיצים שמופיעים על גבי המסך, ובעצם על גבי הסביבה המיידית שלנו. הפיצ'ר, שהיה זמין עד כה במכשירי פיקסל של גוגל בלבד, מתרחב ומגיע למשתמשי אנדרואיד במכשירים תומכי ARCore, וגם למשתמשי אייפון במכשירים תומכי ARKit, ברחבי העולם וגם בישראל.

 

ניווט בעזרת מציאות רבודה (צילום מסך)
ניווט בעזרת מציאות רבודה(צילום מסך)

 

במידה והמכשיר שלכם תומך בערכות מציאות רבודה, כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לשירות גוגל מפות, ולבחור כתובת לניווט רגלי. לאחר מכן, לחצו על "מסלולים", והקפידו על כך שהמסלול הנבחר הוא אכן מסלול רגלי. בתחתית המסך תופיע האפשרות להתחיל ניווט באמצעות AR, לחצו עליה ואתם מוכנים לזוז.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
חיצי כיוון בעולם האמיתי
צילום מסך
מומלצים