שתף קטע נבחר

מדפסת בכף יד בעולם של מדפסות ענק

ישפרינט 2019, פסגת ענף ההדפסה הישראלי, מציגה הרבה צבעים ומעט חידושים. מזל שמצאנו שם מדפסת כף יד ומדפסת חולצות שהצילו אותנו משעמום. המבקרים, אנשי המקצוע, נראו דווקא נלהבים במיוחד. צפו

יש חדש בעולם המדפסות , כן, זה שקפא ונעצר לפני עשר שנים, אולי יותר. לפלא החדש קוראים e-mark, ומדובר במדפסת זעירה בגודל כף היד, שמדפיסה באמצעות גרירה על גבי דף הנייר. טוב, תמונות מהטיול האחרון לאיה נאפה לא תדפיסו כך, אבל חותמות, ריבועי ברקוד ומדבקות אישיות בהחלט כן. חברת Colop, שפיתחה את הטכנולוגיה, עוסקת בעיקר בייצור חותמות. בחברת מירקם, יבואנית המוצר שהגיע לארץ בימים האחרונים, עדיין מנסים ללמוד אותו, כפי שאפשר לראות בסרטון.

 

 

את מדפסת ה-e-mark פגשנו בתערוכת ישפרינט 2019, שמתקיימת בימים אלה באקספו תל אביב (גני התערוכה). אחת לשנתיים אוספת קבוצת שטיר את כל החברות הפועלות בשוק הההדפסות והמדפסות המקצועי בישראל, לאירוע ססגוני בהחלט. כל כך הרבה צבע נשפך פה, על גבי פוסטרים, שלטים, מסגרות קנבס אומנותיות ואפילו חולצות וכובעים.

 

חברת קולורטק מציגה ליין שלם של מכשירי DTG Digital להדפסת חולצות, שמתחיל במכשיר להכנת הבד להדפסה, לאחר מכן מדפסת חולצות שמדפיסה שתיים בעת ובעונה אחת, ולאחר מכן תנור אפייה לחולצות המודפסות, שמבטיח את שרידות הצבע לנצח או לפחות לכמה כביסות, ונראה ממש כמו תנור הפיצה במסעדה השכונתית שלכם.

 

מדפסת emark (צילום: טל שחף)
מדפסת emark(צילום: טל שחף)

 

מדפסת emark (צילום: יח
מדפסתe-mark נחה בכף ידך(צילום: יח"צ)

 

בפסגת הדפוס והמדפסות ישפרינט 2019 עוסקים בסוגי דיו, ברזולוציה של שלטי חוצות ובצבעים לא מחיקים, לא מסיסים, לא רעילים, כל מה שמעניין. הידעתם למשל, שהדיו המוביל כיום מכיל לאטקס ויש גם דיו ג'ל? הקהל כאן הוא ציבור אנשי מקצוע, אלה שאנחנו מזמינים אצלם אחר כך הדפסת שלטים, הדפסת חולצות או הדפסה על קנבס. היום מדפיסים הכל, אפילו בדים לשמלות, טפטים לקירות הבית ומדבקות למכוניות. ויש גם בעלי משרדי עורכי דין ומשרדי אדריכלים שמתעניינים במדפסות בפורמט רחב במיוחד או בכאלה שמדפיסות אלפי דפים וכורכות אותם לחוברות שמוגשות, למשל' לפרקליטות המדינה.

 

והמדפסת הביתית שלכם, שיושבת מבוישת בבית לצד המחשב הנייח הישן? טוב, שם ממש אין בשורות חדשות. לוחצים על "הדפס" במחשב ויוצאת תמונה. תמונת מצב מפוהקת.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל שחף
מדפסת בכף היד
צילום: טל שחף
מומלצים