שתף קטע נבחר

התנור החכם שיודע לבד איך לבשל את האוכל

ועוד גאדג'טים חדשים: קלמר שמטעין את הסמארטפון, מראה שמודדת משקל ואחוזי שומן ושעון שיגלה לכם איפה הילד נמצא

איפה הילד? שעון GPS להורים

Kidi Watch הוא שעון GPS חכם לילדים, פרי פיתוח ישראלי, שמאפשר להורים לשמור איתם על קשר ולצפות במיקומם במהלך היום. השעון מצויד בכרטיס סים (של רשת 019, בתשלום חודשי) וברכיב GPS, כך שההורה יכול לצפות היכן נמצא הילד בכל רגע דרך אפליקציה שמותקנת בסמארטפון, וגם להגדיר "אזורי ביטחון" (למשל בית הספר) ולקבל התראה ברגע שהילד נכנס ויוצא מהם.




Kidi Watch  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)




אפשר לבצע שיחות קוליות ולשלוח הודעות טקסט, והשעון גם כולל מד-צעדים, לחצן SOS ומצלמה. הסוללה תספיק לשלושה ימים והדגם המתקדם יותר כולל גם מסך מגע צבעוני ועמידות למים (אך השעון לא מתאים לשחייה).

איפה להשיג: אתר kidiwatch.co.il ב-200 עד 300 שקל.

 

איך שמשקל מסתובב לו: מראה שסורקת את הגוף

אם אתם ממש אובססיביים לגבי מדידות מעמיקות של המצב הגופני והדיאטה שלכם, ה-Naked הוא בשבילכם.

המראה של Naked Labs (צילום: יח
(צילום: יח"צ)


מדובר בסורק גוף ביתי המוגדר על ידי המפתחים כ"ראשון מסוגו בעולם". הוא כולל משקל, מראה חכמה ואפליקציה נלווית. איך זה עובד? עולים על המשקל והוא מודד אתכם ומתחיל להסתובב.

חיישנים במראה סורקים בשלב זה את הגוף שלכם ב-360 מעלות ויוצרים מודל עם המידות המדויקות של כל איבר. לאחר מכן, דרך האפליקציה אפשר לעקוב אחרי כל שינוי קטנטן בגוף לאורך זמן - משקל, אחוזי שומן ומסת גוף - באמצעות גרפים אינטארקטיביים.

איפה להשיג: אתר nakedlabs.com ב-1,395 דולר. יושק בהמשך השנה.

 

מוכן לבית הספר: קלמר שהוא גם מטען לסלולרי

לא בטוח כמה מורים והורים יאהבו את הרעיון הבא: קלמר שהוא גם מטען לטלפון הנייד או לטאבלט. Casey, מוצר ישראלי, הוא קלמר קשיח משולש עם תא אחסון לעטים, טושים, מחדד - או כל דבר אחר.

Casey (צילום: יח
(צילום: יח"צ)
בנוסף, יש לו סוללה של 6,000 מיליאמפר-שעה, שמספיקה כדי להטעין בערך פעמיים את רוב הסמארטפונים הנפוצים בשוק. יש לו יציאת USB כפולה להטענת שני מכשירים במקביל, והוא מתאים גם למכשירים של אפל וגם לאנדרואיד. נוריות יציגו את רמת הסוללה שנותרה.

איפה להשיג: אתר mycasey.co.il ב-120 שקל.

 

שף תאכל: תנור בישול חכם

בשבועות האחרונים יצא לשוק דור חדש של ה-June Oven, התנור החכם שעורר הרבה תשומת לב בארה"ב. תזכורת: התנור מצויד בחיישנים ובינה מלאכותית שמזהים את סוג המזון שהכנסתם אליו באופן אוטומטי ומציע את התוכנית המתאימה לבישולו.

תנור June Oven  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)
השליטה נעשית באמצעות מסך מגע בחזית, וניתן לשלוט בפעולת התנור באפליקציה, ולקבל הודעה מתי האוכל מוכן. הדגם החדש מציע זיהוי של יותר סוגי אוכל, מגוון רחב יותר של תוכניות בישול ואפשרות חדשה לבישול איטי. גם תג המחיר הוזל משמעותית.

איפה להשיג: juneoven.com ב-600 דולר.

 

השתחרר מהכבלים: מטען אלחוטי לאייפונים

חברת לוג'יטק השיקה מטען אלחוטי המיועד קודם כל לאייפונים, אך תומך גם במכשירים של סמסונג. המכשיר המחובר לחשמל מונח על השולחן, וכשמניחים עליו את האייפון הוא מתחיל להטעין ללא צורך בחיבור כבל.

המטען של לוג'יטק  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)
על אף שהטעינה איטית בהשוואה לטעינה רגילה, עבור הרבה אנשים מדובר בפיתרון נוח יותר, בין היתר מכיוון שהאייפון מונח בצורה אנכית על השולחן, כך שאפשר לראות בקלות את ההתראות על המסך.

אמנם ישנם לא מעט מטענים אלחוטיים מהסוג הזה, אך בלוג'יטק מתגאים כי המכשיר עוצב בשיתוף אפל. אפל עצמה, אגב, טרם השיקה מטענים אלחוטיים לאייפונים שלה.

איפה להשיג: 80 דולר בארה"ב. יושק בקרוב בארץ.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים