שתף קטע נבחר

ג'ימייל: לכתוב מייל עכשיו - ולשלוח אחר כך

נזכרתם בסוף השבוע במייל חשוב שאתם צריכים לשלוח, אבל אינכם רוצים להפריע לנמען ביום המנוחה? רוצים להרשים את הבוס עם הודעה שתנחת אצלו בתיבה ביום ראשון ב-7:00? כך תשתמשו בפיצ'ר החדש לתזמון שליחה

הפיצ'ר החדש של ג'ימייל  עשוי להיות שימושי במיוחד עבור מי שנוהגים לשלוח מיילים באישון לילה או בסופי שבוע - אבל מעדיפים שהם ינחתו בתיבת הדואר של הנמען רק בשעות הבוקר או ביום ראשון. הפיצ'ר, ששמו Schedule Send או תזמון שליחה בעברית, זמין גם באפליקציה וגם בגרסת הדסקטופ של שירות המייל מבית גוגל, ופשוט מאוד להשתמש בו.

 

אפליקציית ג'ימייל (צילום: shutterstock)
לכתוב עכשיו, לשלוח מתי שבא לכם(צילום: shutterstock)

תזמון שליחה באפליקציית ג'ימייל

סיימתם לכתוב את המייל שלכם והכנסתם את הכתובת של הנמען? אל תמהרו ללחוץ על כפתור השליחה. לחצו קודם על התפריט (אייקון בצורת שלוש נקודות) בצד השמאלי בחלק העליון של המסך. בחרו באפשרות הראשונה - תזמון שליחה - וכעת יופיעו בפניכם כמה מועדים פוטנציאליים לשליחת המייל. מתחשק לכם לשלוח את המייל דווקא בעוד שבועיים ויום בשעה 18:12? לחצו על תאריך ושעה ובחרו את המועד המדויק שמתאים לכם. לסיום לחצו על תזמון שליחה.

 

מדריך ג'ימייל ()

 

תזמון שליחה בגרסת הדסקטופ של ג'ימייל

התהליך קצת יותר פשוט בגרסת הדסקטופ: בצידו הימני של כפתור ה-Send הכחול שבתחתית חלון ההודעה מופיע כעת משולש קטן. לחצו עליו ולאחר מכן לחצו על Schedule Send. גם כאן תוכלו לבחור מבין כמה אפשרויות שג'ימייל מציע לכם, או לבחור בתאריך ובשעה שמתאימים לכם יותר. תזמון נעים.

 

מדריך ג'ימייל ()

מדריך ג'ימייל ()

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים