שתף קטע נבחר

טום קרוז הוא איירון מן, ג'ים קארי אישה

הוליווד תחת מתקפת דיפ פייק: איך היה נראה "איירון מן" אם טום קרוז היה מגלם את גיבור העל במקום רוברט דאוני ג'וניור, ומה היה קורה אילו טובי מגווייר נותר בתפקיד ספיידרמן? שלושה סרטונים שאתם חייבים לראות

מומחים מזהירים כי טכנולוגיית הדיפ פייק  - שמאפשרת להשתיל את פניו של אדם בסרטון שבו בכלל לא השתתף - היא אחד האיומים המשמעותיים על הדמוקרטיה. האפשרות שיכניסו לפיותיהם של מנהיגים, פוליטיקאים ואישים אחרים מילים שמעולם לא אמרו היא בהחלט מדאיגה. בינתיים, למזלנו, רוב סרטוני הדיפ פייק שנתקלנו בהם עד כה הם משעשעים למדי.

 

טום קרוז וג'ים קארי ()
טום קרוז הוא איירון מן, ג'ים קארי הוא אליסון ברי

 

אז קבלו שלושה סרטוני דיפ פייק שיצחיקו אתכם (או שיגרמו לכם לסיוטים) - לפחות עד שתיזכרו שאתם צריכים לדאוג מהקצב המהיר שבו הטכנולוגיה הזאת מתפתחת.

 

טום קרוז בתפקיד איירון מן

השמועה אומרת שטום קרוז היה אמור לגלם את גיבור העל איירון מן ביקום הקולנועי של מארוול. אבל התפקיד הלך לבסוף לרוברט דאוני ג'וניור, והיום קשה למעריצים אפילו לדמיין מישהו אחר בתור איש הברזל. למרות זאת, ערוץ היוטיוב Collider Videos החליט לבדוק מה היה קורה אילו - והלביש את פניו של קרוז על גופו של דאוני ג'וניור. כדי להפוך את הסרטון למהימן עוד יותר, נשכר חקיין שנשמע בדיוק כמו קרוז.

 


איך התוצאה? חלק מהסצינות נראות אותנטיות לחלוטין, אך באחרות הבעות הפנים של טום קרוז נראות מעוותות מעט. אבל דמיינו מה יהיה אפשר לעשות עם הטכנולוגיה הזאת בעוד כמה שנים. בעצם, אל תעשו את זה. זה מפחיד מדי.

 

טובי מגווייר הוא (שוב) ספיידרמן

תופעת הדיפ פייק לא פסחה על גיבור על נוסף של מארוול, הלא הוא ספיידרמן. יוטיובר בשם אלדו ג'ונס החליט לבדוק איך ייראו פניו של טובי מגווייר, שגילם את גיבור העל בעבר, בסרט "ספיידרמן: רחוק מהבית" שבו מככב טום הולנד

 


איך התוצאה? מוצלחת למדי. מגווייר משתלב היטב בסרט שיצא לאקרנים 12 שנה אחרי שגילם את ספיידרמן בפעם האחרונה - לא ברור אם בגלל הדמיון בינו לבין הולנד או בגלל שימוש טוב יותר בטכנולוגיה. העובדה שאיש העכביש עוזב ככל הנראה את היקום הקולנוע של מארוול העציבה אתכם? אולי הסרטון הזה יעודד את רוחכם.

 

ג'ים קארי בתפקיד אליסון ברי

ונקנח במשהו יותר מטריד ממצחיק: חשבתם פעם איך ייראו הפנים של ג'ים קארי עם הגוף של אליסון ברי? לא? האמת שגם אנחנו. זה לא הפריע לערוץ יוטיוב בשם Facial Deception לקחת ריאיון טלוויזיוני של ברי, שבו היא מספרת על הסדרה "גלואו" בכיכובה, ולהחליף את פניה בפניו של הקומיקאי המצליח (שכיכב, אגב, גם בסרטון דיפ פייק מוצלח למדי שבו "החליף" את ג'ק ניקולסון בסרט "הניצוץ").

 

איך התוצאה? מפחידה למדי. "זה פשוט ביזארי לחלוטין", אומרת ברי על הסדרה בכיכובה - והמילים האלה מקבלות משמעות אחרת לגמרי כשהן יוצאות מהפה של ג'ים קארי. הצפייה על אחריותכם בלבד.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים