שתף קטע נבחר

כרטיס אשראי חדש לפרטנר בשיתוף ישראכרט

הכרטיס החדש, שיופץ החל מספטמבר, ישולב עם מדבקה לביצוע תשלומים ללא צורך בגיהוץ הכרטיס - טכנולוגיה הנתמכת בעשרות בתי עסק בארץ

כחודש לאחר שחברות פלאפון ולאומי קארד השיקו מיזם דומה , הודיעה הבוקר (א') החברה המתחרה פרטנר, המחזיקה במותג "אורנג'", על השקת כרטיס אשראי משלה, בשיתוף עם ישראכרט. לקוחות אורנג' יוכלו לקבל את כרטיס האשראי "Orange one" וכן מדבקה שניתן להדביק על המכשיר הסלולרי.

 

 

המדבקה מהווה, למעשה, "שלוחה" של כרטיס האשראי של הלקוח, ומאפשרת תשלום במסופון חכם באמצעות מכשיר האורנג' שאליו היא מוצמדת. טכנולוגיה זו (המכונה "pay pass") נתמכת בעשרות בתי עסק בארץ וכן באלפי בתי עסק בחו"ל.

 

מאורנג' נמסר כי עם ההטבות שיינתנו למחזיקי כרטיס האשראי החדש ניתן למנות הנחות להופעות מוזיקה בינלאומיות, בחנויות בחו"ל וכן מבצעים משתנים בדיוטי פרי. בחברה ציינו עוד כי בהמשך תושק אפליקציה ייעודית מבוססת מיקום, שתעניק המלצות והטבות מותאמות.

 

הכרטיס, שיחל לפעול במהלך חודש ספטמבר, יעניק יחס המרה משופר בצבירת נקודות הנוסע המתמיד בחברת אל על - שיהיה גבוה ב-10% מהיחס לו זכאי מחזיק כרטיס דומה ("גולד" או "פלטינום") שלא הונפק במסגרת זו. בנוסף, יינתנו ההטבות המוענקות לכלל לקוחות ישראכרט.

 

תשלום מיידי ללא צורך בגיהוץ הכרטיס

בשנה הראשונה הכרטיס יינתן ללא עלות, ולאחר מכן ייגבו דמי כרטיס חודשיים (אם הלקוח לא ביצע רכישות בסכום מסוים - בהתאם לנהוג בישראכרט), שינועו בין 17-24 שקלים.

 

הן אורנג' והן פלאפון מעוניינות לשכלל בהמשך את השירות, כך שניתן יהיה להשתמש בטכנולוגיית ה-NFC הטבועה במכשיר עצמו, ומאפשרת ביצוע תשלומים וקבלת הנחות והטבות אוטמטית באמצעות המכשיר. בשלב זה, מכשירים התומכים בטכנולוגיה עדיין לא נפוצים בישראל, ושירות המדבקה הוא מעין פתרון ביניים - לתשלום מיידי ללא צורך בגיהוץ הכרטיס.

 

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבת השיווק והתוכן בחברת פרטנר, אמר היום כי "המיזם מעצים ומאחד את הנכסים של כל אחד מהשותפים, ומספק טכנולוגיה מתקדמת, שירות מקצועי בינלאומי וחדשנות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כרטיס האשראי החדש של אורנג' וישראכרט
מומלצים