שתף קטע נבחר

בורסת ת"א: אלקטרה צריכה קפצה ב-9% על רקע עסקת גולן טלקום

מדד ת"א 25 עלה ב-0.1% ומדד ת"א 100 התחזק 0.4%; סלקום ופרטנר השלימו עלייה של 10% ו-8.2% בשני ימי מסחר; אפסילון: "העסקה צפויה להביא להתמתנות הלחץ בענף התקשורת"

הבורסה בת"א חתמה את יומו השלישי של שבוע המסחר בעליות שערים. המדדים ת"א 25 ות"א 100 עלו ב-0.1% ו-0.4% בהתאמה. המשקיעים חגגו את רכישת גולן טלקום: מניית אלקטרה צריכה קפצה ב-9%, סלקום התחזקה ב-1.7% ופרטנר עלתה ב-3.2%.

 

אתמול, עוד לפני ההודעה הרשמית על חתימת העסקה, אלקטרה צריכה עלתה ב-1%, פרטנר קפצה ב-5% וסלקום זינקה ב-8.5%.

 

כתבות נוספות בערוץ הכלכלה

 

המסחר בתל אביב נפתח בעליות קלות, עם שמחה גדולה במניות הסלולר - סלקום ופרטנר התחזקו ב-3.7%. האופטימיות סביב עסקת גולן טלקום דחפה למעלה את מניית אלקטרה צריכה, שקפצה ב-7%. מגמת העליות התחזקה לאחר פרסום התוצאות הכספיות של גולן טלקום ב-2014-2015 בדיווח של החברות על הרכישה, מהן עולה כי גולן טלקום סיימה את 2014-2015 עם רווח נקי חיובי.

 

אלביט מערכות הודיעה על זכייה בשני חוזים של רפאל בהיקף 35 מיליון דולר. שותפויות הגז דלק קידוחים ואבנר הודיעו אתמול בלילה שלא זכו במכרז לקבלת רישיונות חדשים לחיפושי גז ונפט בקפריסין. דלק קידוחים ואבנר ניגשו למכרזים ביולי האחרון. לפי דיווחי השותפויות ההצעה שלהם הגיעה שנייה, והם ממתינים למשא ומתן שתנהל קפריסין מול הזוכה במכרז, במידה והוא יכשל הם יוכלו להתמודד על שטחי החיפושים מחדש.

 

בורסת תל אביב חזרה היום ליום המסחר השלישי של השבוע - כשברקע דממה מבורסות העולם, מרבית הבורסות היו סגורות אתמול לרגל השנה הנוצרית החדשה והבוקר הבורסה של טוקיו נותרה סגורה לרגל חג.

 

אתמול, הבורסה בת"א ננעלה בעליות קלות: מדד ת"א 25 עלה ב-0.1% ות"א 100 התחזק ב-0.3%. אלקטרה צריכה, הרוכשת של גולן טלקום, הגיבה לדיווחים על הרכישה (ההודעה הרשמית על ביצוע הרכישה הגיעה למשקיעים רק לאחר נעילת המסחר) בעלייה של 1%, פרטנר עלתה ב-5% וסלקום זינקה ב-8.5%. נראה כי המשקיעים מעריכים שחתימת העסקה מעלה את הסבירות לעליית מחירים בשוק הסלולר, ושיפור ברווחיות החברות.

 

ביונדווקס קפצה ב-11% על רקע כניסת משקיע מפורסם - מריוס נכט, ממייסדי צ'ק פוינט. חברה בבעלות נכט השקיעה 10.9 מיליון שקל במניות חברת הביומד, כאשר ההשקעה תתבצע לפי מחיר הסגירה בבורסת תל-אביב ב-29 בדצמבר, כלומר 32.3 אגורות למניה.

 

בזק ירדה ב-2.3% זאת על רקע דברי מבקר המדינה, יוסף שפירא, שאמר למנכ"ל משרד התקשורת כי הוא ממליץ למשרד התקשורת להמתין עם המשך קידום ההפרדה המבנית בבזק למשך שלושה חודשים עד קבלת דו"ח המבקר.


פורסם לראשונה 03/01/2017 11:15

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ירון ברנר
בורסת בורסה תל אביב ת"א ירידות שערים
צילום: ירון ברנר
מומלצים