שתף קטע נבחר

קרייס וברבש בוועידת מדעי החיים, יונה פוגל בגולברי

יאיר לפיד בסיפור קורע לב, נפתלי בנט שר, הדרוזית האלף בשירות הלאומי- אזרחי, נשיא סין ברפת הגדולה בעולם. רכילות עסקית

ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר, וגיל שטיר, מנכ"ל הקבוצה, קיבלו את פני ראשי מערכת הבריאות ותעשיית הפארמה, שהגיעו לוועידה השנתית הבינלאומית למדעי החיים, LSIE, שהתקיימה בתל אביב. בין המשתתפים: פרופ' יצחק קרייס מנהל בית החולים שיבא בתל השומר, פרופ' רפי ביאר מנכ"ל בית החולים רמב"ם בחיפה, פרופ' גבי ברבש לשעבר מנכ"ל בית החולים איכילוב בתל אביב, ד"ר ערן הלפרן מנהל המרכז הרפואי רבין בפתח תקוה ויו"ר איגוד מנהלי בתי החולים, ד"ר לאוניד אידלמן יו"ר ההסתדרות הרפואית, ד"ר שמואל קרון מנהל המרכז לבריאות הנפש שלוותה בהוד השרון, ומשה בר סימנטוב, מנכ"ל משרד הבריאות. בתוכנית: דיון בנושא ניהול בתי חולים.

 

 פרופ' יצחק קרייס, ישראלה שטיר, פרופ' גבי ברבש ()
פרופ' יצחק קרייס, ישראלה שטיר, פרופ' גבי ברבש
 

 

רוקדים עם טיפקס 

דוד, משה ויעקב גולברי, בעלי חברת גולברי, קיבלו את פניהם של כ-1,500 מוזמנים, שהגיעו לצפות באסתי גינזבורג ועוד 45 דוגמניות אשר הציגו את קולקציית אביב-קיץ 2017.

 

באמנותי: הופעה של קובי אוז עם טיפקס שהרקידו את הנוכחים, בהם השר איוב קרא, יונה וחני פוגל, אבי לוי מנכ"ל מליסרון, משה רוזנבלום מנכ"ל קבוצת עופר, ד"ר ציפי לנדאו עם הבת יעל, בת שבע בובליל, רון אבידן מנכ"ל עופר השקעות והרעייה לימור גולשטיין, איילה מולדבסקי, קארן גילרמן, יהודה משי זהב, אבי שומר, מבעלי צומת ספרים שחייך לכל מחמאה על הפיגורה החדשה שלו, וכמובן עדי קייזמן, הבעל הגאה של גינזבורג.

 

דוד גולברי, יהודה משי זהב, יעקב גולברי (צילום: אסף לב) (צילום: אסף לב)
דוד גולברי, יהודה משי זהב, יעקב גולברי(צילום: אסף לב)
יונה וחני פוגל (צילום: אסף לב) (צילום: אסף לב)
יונה וחני פוגל(צילום: אסף לב)

איוב קרא ומשה גולברי (צילום: אסף לב) (צילום: אסף לב)
איוב קרא ומשה גולברי(צילום: אסף לב)

 

השר בנט שר  

השר נפתלי בנט ביקר במרכז הלאומי החדש של עמותת שלוה בירושלים, המטפלת בילדים עם מוגבלויות, וקיבל סקירה על אופן הטיפול בהם. לאחר שהצהיר, ש"המרכז החדש של שלוה הוא מודל למצוינות בחינוך, לשילוב וקבלת השונה", החליט לערוך לעצמו חוויה מתקנת להופעתו ממסע הבחירות, ושר את "ירושלים של זהב" עם להקת ילדי שלוה, כשהוא גם פורט על הגיטרה. אבי סמואלס, יו"ר המרכז, התרגש.

 

בנט על הגיטרה (צילום: יח"צ) (צילום: יח
בנט על הגיטרה(צילום: יח"צ)

 

צפו: נפתלי בנט מנגן בגיטרה במרכז שלוה בירושלים 

 

קרטיש כיפפה את נטע 

לכאורה, תחרות של הורדת הידיים בין המתאבקת האולימפית אילנה קרטיש לצבי נטע, מנכ"ל קבוצת מכשירי תנועה.

התמונה המלאה: חלק מהכרת התודה של קרטיש על חתימת ההסכם בינה לבין חברת ברידג'סטון היפנית, שמיוצגת בישראל על ידי קבוצת מכשירי תנועה, ולנטע, על שאימצו אותה לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020 והעניקו לה חסות בגובה 350,000 שקלים.

 

התוצאה: נטע מודה בהפסד לקרטיש, אבל מוסיף שהתחרות היתה צמודה ולא היה נוק אאוט. המדור בוחר להאמין לו.

 

 צבי נטע ואילנה קרטיש (צילום: מורג ביטן) (צילום: מורג ביטן)
צבי נטע ואילנה קרטיש(צילום: מורג ביטן)

 

הלפיד 

הח"כ יאיר לפיד, יו"ר יש עתיד, שיתף את המשתתפים בסיפורו האישי, באירוע בנושא אחים שכולים שקיימה עמותת אור למשפחות במלון דן פנורמה תל אביב. לפיד סיפר על עצמו כאח ששכל את אחותו בתאונת דרכים.

 

באירוע השתתפו עוד מאות אבות ואחים שכולים, שבין היתר השתתפו במפגשים חווייתיים בנושא החיבור בין גוף ונפש. בין המשתתפים נכחו עירית אורן גונדרס, מייסדת העמותה, משה אדרי, יו"ר העמותה, יורם יפרח מקבוצת שבט אחים, ציפי וראובן בילט מלילית קוסמטיקה, פרופ' מאיר חת, ושלמה וישינסקי, ששכל את בנו ליאור בציר פילדלפיה ב-2004, ובתו, דנה, ששרו ביחד שיר אשר נכתב במיוחד לאירוע.

 

משה אדרי, עירית אורן גונדרס, יאיר לפיד (צילום: מוקי שוורץ) (צילום: מוקי שוורץ)
משה אדרי, עירית אורן גונדרס, יאיר לפיד(צילום: מוקי שוורץ)

 

אחוקים זוהרים בדרכים 

רשת אוטודיפו תרמה אפודים זוהרים ל-500 מתנדבי עמותת "אחוקים – חברים בדרכים". העמותה מסייעת לאזרחים, ללא עלות, בתקלות קטנות שלא מצריכות בעלי מקצוע, כגון: סיוע בהנעה לרכב, בהחלפת צמיג, וגם בפתיחת רכב נעול כשהמפתחות בפנים. נפתלי קליין, מייסד ויו"ר העמותה, ואבי גוטמן, מנכ"ל אחוקים, העניקו תעודת הוקרה למירב ספיר, סמנכ"ל הרשת, אייל לוי, המנהל הטכני של הרשת, ואיציק אוזנה מנכ"ל קבוצת ACE אוטודיפו.

מירב ספיר, אייל לוי, איציק אוזנה, אבי גוטמן, נפתלי קליין ()
מירב ספיר, אייל לוי, איציק אוזנה, אבי גוטמן, נפתלי קליין

 

כבוד למרכז למשפט ועסקים

רייצ'ל רודס ודניאל ווינר, סטודנטים מהמרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן, הביאו כבוד למרכז עם זכייתם בתחרות בוררות ופתרון סכסוכים עסקיים של ה-ICC (או בשם המלא International Chamber of Commerce) שהתקיימה בפריז, ונחשבת לתחרות הגדולה ביותר בתחום. השניים גברו על נציגים מאוניברסיטאות כדוגמת אוקספורד הבריטית ו-NYU ובגמר אף ניצחו את המשלחת מאוניברסיטת דלהי בהודו. השניים גם רשמו היסטוריה בתולדות התחרות העולמית, כשהפכו להיות המוסד הראשון שזוכה בה בשנה הראשונה להשתתפותו בתחרות. בתחרות השתתפו גם נציגי אוניברסיטת בר אילן והמכללה למינהל, שהגיעו לשלב רבע הגמר.

 

המתחרים ההודים, דניאל ווינר ורייצ'ל רודס ()
המתחרים ההודים, דניאל ווינר ורייצ'ל רודס

 

הדרוזית האלף למרות הכל

אירוע הוקרה של השירות הלאומי-אזרחי במגזר הדרוזי התקיים בכפר ירכא בגליל, במסגרתו העניקו השר אורי אריאל, הממונה על השירות הלאומי, השר שלום ג'רבי, המנכ"ל, והיב חביש, ראש מועצת ירכא, תעודת הוקרה לנדין שופאני, המתנדבת האלף במגזר הדרוזי בשירות הלאומי. הנוכחים ציינו את העובדה, שב-2010 התנדבו רק 50 בנות מהמגזר, ואילו השנה צמח המספר לאלף בנות. שופאני סיפרה, שלמרות ההתנגדות הראשונית של ביתה להתנדבותה בארגון, היא מסייעת לתלמידים בחינוך המיוחד בכפר, ומקדמת פרויקטים נגד אלימות.

 

שלום ג'רבי, נדין שופאני, אורי אריאל (צילום: אמיר זיאן) (צילום: אמיר זיאן)
שלום ג'רבי, נדין שופאני, אורי אריאל(צילום: אמיר זיאן)

 

מתכוננים לאתגר

דרור לוי, מנכ"ל ASO ישראל, שאחראית לאירועי ספורט כמו מרתון דקר, יאפשר התנסות ראשונה במכשולים בנמל ת"א, לקראת אתגר האקסטרים The Mud day, שיתקיים בפארק הירקון במרץ הקרוב. בין המתנסים ניתן יהיו למצוא את משה סיני, מנכ"ל ריבוק ישראל נותנת החסות הראשית ל-Mud Day, שיר מימון, סמנכ"לית השיווק של זאוס ספורט, נותני החסות למרוץ, המדליסטית ירדן ג'רבי, שני חזן, מלכת היופי לשעבר ופרזנטורית ריבוק, ואיש יחסי הציבור יובל ארד.

דרור לוי, שני חזן, משה סיני (צילום: תומר פדר) (צילום: תומר פדר)
דרור לוי, שני חזן, משה סיני(צילום: תומר פדר)
 

 

הרפת הגדולה בעולם

אורי ענבר, סמנכ"ל המוצרים והפיתוח העסקי, ונציגי חברת SCR הישראלית בסין, קיבלו בהתרגשות את פניו של נשיא סין, שי ג'ינפינג, שהגיע לביקור ברפת הגדולה בעולם במחוז הייבה, ובה מותקנת טכנולוגיה מתקדמת לניטור הפרות והחלב שפיתחה החברה הישראלית. מוצרי חברת SCR נמכרים בסין במיליוני דולרים.

 

נשיא סין בביקור ברפת ()
נשיא סין בביקור ברפת

 

בידאלגו חורשים במכתש

עובדי הסניף הישראלי של חברת בידאלגו, מפתחת טכנולוגיות פרסום באונליין ובמובייל, נצפו בטיול חברה במכתש רמון שבנגב, ביחד עם ההנהלה הבכירה מארה"ב ומישראל, חגגו את ההצלחות בשנה החולפת, ותכננו את המטרות לשנה הקרובה. כדי להרגיע את גופם ונפשם לאחר הסנפלינג, חידות ההיגיון ואתגרי הכוח, הם לנו במלון בראשית ונהנו מהופעה של הרכב פרוביזורי. שווה.

 

עובדי בידאלגו במכתש ()
עובדי בידאלגו במכתש

 

לומדים מהמקורות

השר הדני לאיכות הסביבה, אסבן לונד לרסן, הגיע ביחד עם כמה נציגים דנים נוספים לביקור במפעל לטיפול בשפכי גוש דן, שפועל תחת אחריות "מקורות". נציגי מקורות הציגו לשר טכנולוגיות, שפיתחה "מקורות" בתחום, כל זה במטרה לקדם שיתופי פעולה טכנולוגיים בין ישראל לדנמרק בתחום המים. המדור תמיד בעד איכות הסביבה.

 

בקצר...

1. לרגל שבוע הקולינריה הצרפתית בישראל נחתה בישראל משלחת של יצואנים מצרפת בתחום המזון והמשקאות, שהגיעו לסניף בנא משקאות במתחם חונים קונים בראשון לציון. בנוחתים וחונים: קטרין שברי יועצת לשר לענייני חוץ הצרפתי, מאנאו היצמן-מסנז, דבורה מודיאנו, ראש אגף מזון ומשקאות במחלקה המסחרית של צרפת. גיא קרן, מנכ"ל המתחם, נראה נרגש ומצורפת.

 

2. במרכז הירידים בתל אביב קיימה עמותת צ'יימס ישראל, שפועלת לשיפור איכות חייהם של אנשים עם צרכים מיוחדים, אירוע ט"ו בשבט, לבוגרי העמותה. תמיר דיין, מנכ"ל מרכז הירידים, ולימור לדני, רכזת פיתוח משאבים למגזר העסקי, סיפרו על שיתוף הפעולה עם העמותה.

 

3. בכירי בית ההשקעות אפסילון הרצו בהתנדבות בפני תלמידי בית הספר שבח מופת, כחלק מפרויקט "תעשידע", מיזם משותף למשרד החינוך ואיגוד התעשיינים. אחת התשובות שסיפק אלעד כהן, מנהל מחלקת המחקר, לשאלה ששאל אחד התלמידים, היתה: "בעולמנו הקפיטליסטי אין ארוחות חינם". רשמנו.

 

4. השף אייל לביא, חבר באגודת הידידים של האגודה הישראלית לכפרי ילדים SOS, שמטפלת בילדים בסיכון ומפעילה בישראל שני כפרי ילדים בהם מתגוררים מאות ילדים שהוצאו מביתם על ידי רשויות הרווחה, הגיע לכפר מגדים של האגודה. השפים הדריכו, וילדי הכפר התרגשו לטעום את שהכינו במו ידיהם לט"ו בשבט, בין היתר: בקלאווה פירות יבשים וכנאפה גבינות צאן עם שקדים ומשמשים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יחצ
פרופ' יצחק קרייס, ישראלה שטיר, פרופ' גבי ברבש
צילום: יחצ
מומלצים