שתף קטע נבחר

פרסום ראשון: הושג הסכם פיצויים לעובדי סוגת בקריית גת

הסתדרות העובדים והנהלת המפעל הגיעו בימים האחרונים להסכם לפיו 60 העובדים שיפוטרו יקבלו פיצויים בהתאם לוותק, ובנוסף יקבלו בונוס של 7,500 שקל בגין העובדה שימשיכו לעבוד עד היום האחרון לפעילות המפעל בסוף השנה

פרסום ראשון: נחתם הסכם פיצויים במפעל סוגת בקריית גת שעתיד להיסגר בסוף השנה. ההסכם נחתם כחודש וחצי לאחר הודעת החברה שתסגור את בית הזיקוק שפתחה ב-2008, ותחזור לייבא סוכר.

 

הסתדרות העובדים והנהלת המפעל הגיעו בימים האחרונים להסכם לפיו 60 העובדים שיפוטרו יקבלו פיצויים בהתאם לוותק: עובדים בעלי ותק של עד שנתיים יקבלו פיצוי של שתי משכורות, עובדים בעלי ותק של שנתיים עד שש שנים יקבלו פיצויים בגובה 90% משכרם החודשי עבור כל שנת עבודה, עובדים בעל ותק של שש שנים ועד 10 שנים יקבלו פיצויים בגובה 160% מגובה השכר החודשי עבור כל שנת עבודה.

 

בנוסף, יקבלו כלל העובדים בונוס של 7,500 שח על כך שהם ימשיכו לעבוד עד היום האחרון לפעילות המפעל בסוף השנה.

 

מפעל סוגת בקרית גת (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
מפעל סוגת בקרית גת(צילום: הרצל יוסף)

 

מזכיר ההסתדרות מרחב קריית גת , בני כוהנים אשר היה מופקד על המשא ומתן למען העובדים אמר בשיחה עם YNET:  "מהרגע שפרץ המשבר במפעל סוגת מיהרנו להיכנס לתמונה ולפעול על מנת להשיג הסכם פיצוים לעובדים טוב ככל שניתן. אמנם זה מקרה מצער מאוד כאשר נסגר מפעל כה חשוב לכלכלה ולעובדים אך המטרה שלנו היא לדאוג ליום שאחרי וכך עשינו. בימים הקרובים ההסכם יקבל תוקף משפטי ובכך הנושא יבוא לסיומו".

 

את עובדי מפעל סוגת ייצגו חברי הועד ויקטוריה זווינצקי , חיים שקורי וליאור שולמרק.

 

סוגת פתחה את בית הזיקוק לסוכר ב-2008 בהשקעה של כ-80 מיליון דולר, לאחר שייבוא הסוכר מאירופה פסק כמעט לחלוטין. יכולת הזיקוק של המפעל היא עד 350 אלף טונות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים