שתף קטע נבחר

שוהם ביזנס: רווח נקי של 1.5 מיליון שקל

שוהם ביזנס העוסקת במתן הלוואות, מתן שירותי מטבע וניכיון המחאות פרסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי של 2017: הכנסות המימון נטו ברבעון הגיעו ל-3.5 מיליון שקל, גידול של פי 4.5 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי הסתכם ב-1.5 מיליון שקל, גידול של פי 5.2

שוהם ביזנס, העוסקת במתן הלוואות, מתן שירותי מטבע וניכיון המחאות ונמצאת בשליטתו של אלי נידם (48.92%) מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של 2017.

 

הכנסות מימון ברבעון הגיעו לשיא של 5.4 מיליון שקל, גידול של פי 4.2 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות המימון נטו הגיעו לשיא של 3.5 מיליון שקל, גידול של פי 4.6 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

 

הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-1.5 מיליון שקל (לאחר הפרשה של 115 אלף שקל, שאיננה תזרימית, בגין ערבותו של בעל השליטה), פי 5.2 בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד.

 

במהלך חודש יולי 2017 השלימה החברה גיוס מוצלח במניות ובאופציות של 21 מיליון שקל באופן מיידי ובמימוש מלא של האופציות תגייס החברה 21 מיליון שקל נוספים. מטרת הגיוס המשמעותי הינה המשך גידול וגיוון של תיק האשראי, תוך הוזלת עלויות המימון.

 

אלי נידם, יו"ר הדירקטוריון, מסר: "התוצאות של הרבעון השלישי 2017 ממחישות את הצמיחה המהירה בפעילות של שוהם. ברבעון זה התחיל לבוא לידי ביטוי גיוס ההון שביצעו בסוף יולי 2017, אשר תרם ליכולות ולהיקף מתן האשראי שלנו, כמו גם להפחתת עלויות המימון, כך שאנחנו יכולים להציג תוצאות טובות, ברווחיות גבוהה יותר ובהיקפים משמעותיים. הביקוש לשירותים שלנו ממשיך להיות חזק כך שלצד שיפור ברווחיות אנו פועלים לטיוב איכות תיק האשראי.

 

"בחודשים הקרובים בכוונתנו לבחון ולקדם מהלכים פיננסים, ביניהם גיוס אגרות חוב ודירוג כמו גם חלוקת דיבידנד למשקיעים בחברה. בהסתכלות קדימה, אנו פועלים למיצוי האפשרויות השונות להפחתת עלויות האשראי שלנו שיתמכו בצמיחה של תיק האשראי ובגידול ברווחים תוך הצפת ערך משמעותית לבעלי המניות."

 

שוהם ביזנס עוסקת בתחום המימון החוץ בנקאי תוך מיקוד בניכיון ממסרים דחויים, מהמגזר העסקי. מטה החברה ממוקם בזיכרון יעקב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים