שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

רינגלר מעצבת קונסולה ב-200 אלף שקלים

קרוך תורם לכלות, לוגסי חוגגת 30, קק"ל מחלקת עצים ובעופר מזמזמים. רכילות עסקית

הסטייליסטית סנדרה רינגלר תוסיף לחשבון הבנק שלה עוד כ-200 אלף שקלים, לאחר שחתמה על חוזה לשנה נוספת עם רשת שעוני ותכשיטי אימפרס. במסגרת החוזה רינגלר תמשיך לעצב קולקציית קפסולה של תכשיטי זהב ויהלומים לנשים ותוביל את קמפיין הרשת.

 

משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים, אלעד לוי, הסביר את הבחירה: "נשים הצביעו ברגליים ונוצר ביקוש לתכשיטים אותם עיצבה רינגלר". לפי ההסכם, רינגלר אמורה לעצב השנה כשש קולקציות קפסולה שונות לנשים, שכולן ינצצו למרחוק. 

סנדרה רינגלר (צילום: ז'אן כהן) (צילום: ז'אן כהן)
סנדרה רינגלר(צילום: ז'אן כהן)
 

תרומה להכנסת כלה

איש העסקים והנדל"ן ערי קרוך נחת לביקור קצר בישראל, וביצע במיידי את אחד הדברים שהיו על סדר יומו: הענקת תרומה בסך 18 אלף דולרים לפרויקט סלון הכלות בלוד של עמותת יד ביד, שמוביל הרב יעקב גלויברמן.

 

סלון הכלות הוא חלק מהרחבת פרויקט "הכנסת כלה", שנפתח בלוד לפני כשלוש שנים בעידודו של ראש העירייה יאיר רביבו, אמצעותו מסייעים לכלות, שמגיעות ממשפחות בעלות קושי כלכלי, לקבל שמלות כלה יחד עם כל מה שדרוש ליום חתונתן.

ערי קרוך וילדיו בלוד ()
ערי קרוך וילדיו בלוד
 

חגיגת הבעלים

מאיה אדרי לוגסי, מבעלי מסעדת קיוטו היפנית (יחד עם שמעון באבו ועמי יפרח), חגגה במסעדה את יום הולדתה. עשרות רבות של חברים הגיעו לברך את בת ה-30, בהם אלינור קופלר והארוס הטרי רועי בן נתן, בר וציפי רפאלי, צחי ארבוב, מאמן מכבי ת"א בכדורסל נבן ספאחיה, מנכ"ל נייק פוט לוקר ישראל דובי שניידמן ועוד.

שמעון באבו, מאיה אדרי לוגסי, עמי יפרח (צילום: עופר חן) (צילום: עופר חן)
שמעון באבו, מאיה אדרי לוגסי, עמי יפרח(צילום: עופר חן)

אלינור קופלר ורועי בן נתן (צילום: עופר חן) (צילום: עופר חן)
אלינור קופלר ורועי בן נתן(צילום: עופר חן)

 

קק"ל מחלקת ותורמת

קרן קיימת לישראל חילקה עצים לציבור לכבוד חג המולד. בין המבקרים היו עולים מבריה"מ לשעבר וחברי הקהילה הנוצרית בישראל. סוג העצים שחולקו הינו ברוש אריזוני, שמוצאו בארה"ב, ובעיני קק"ל הוא היפה והמתאים ביותר לחג המולד.

 

יערן גוש משואה בקק"ל יוסי שרואני הסביר שחלוקת עצי חג המולד היא תרומה חשובה של קק"ל למרקם החיים במדינת ישראל, ודוגמה לשמירה על יחסים טובים בין הדתות.

נטיעת עצי ברוש אריזוני (צילום: ארכיון קק"ל) (צילום: ארכיון קק
נטיעת עצי ברוש אריזוני(צילום: ארכיון קק"ל)
 

מחיים את בן יהודה

מזל טוב למחייה השפה העברית אליעזר בן יהודה, שלו חי היה חוגג בתאריך היפה 8 בינואר 2018 יומולדת 159! לכבוד המאורע החליטו במרכז לטכנולוגיה חינוכית וקבוצת קניוני עופר לצאת בקמפיין, שמציג את הצדדים המשעשעים והכיפיים של השפה העברית - כל זאת במטרה לרומם את קרנה של השפה ולחזק את הקשר בין האזרחים לתרבות הישראלית.

 

לא בטוח שהמטרה תושג, אבל בינתיים אפשר ליהנות משלטים שיוצבו ברחבי קניוני עופר, עליהם יובלטו מילים משעשעות. בנוסף לתשומת הלב, יש לשער שזה יעלה את רף המכירות - win-win situation.

 (צילום: אסף לוי) (צילום: אסף לוי)
(צילום: אסף לוי)

 (צילום: אסף לוי) (צילום: אסף לוי)
(צילום: אסף לוי)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים