שתף קטע נבחר

הבגדים יוצאים לחים ממייבש הכביסה? כך תתמודדו

בחורף, מייבש הכביסה עובד שעות נוספות. אחת התקלות הנפוצות גורמת לבגדים לצאת לחים מהמייבש. מה הסיבה לכך, כיצד ניתן לפתור את התקלה וכמה זה יעלה? אתר "המקצוענים" עם התשובות

אחת הסיבות העיקריות לכך שהבגדים יוצאים לחים, גם לאחר הפעלת ממושכת של מייבש הכביסה, היא תקלה בצינור יציאת האוויר של המכשיר, שתפקידו להוציא החוצה את האוויר החם.

 

עוד כתבות בנושא:

מייבש כביסה: מדריך לשימוש חכם

11 סימני אזהרה של מכונות כביסה

כמה קל להרוס את מכונת הכביסה

 

"אם הוא מקופל, מעוך, סתום או פשוט ארוך מדי, זה מקשה על פעולתו. במצב כזה, התרמוסטט של המכונה מפסיק את פעולת החימום", אומרים במוקד השירות של אתר "המקצוענים".

 

"אורך הצינור המומלץ הוא 1.5-2 מטר (ובכל מקרה לא מעל שלושה מטר). משום כך, חשוב למקם את מייבש הכביסה בקרבת חלון או במרפסת שירות מקורה. אם הצינור ארוך מדי, האדים שנותרים בתוך הצינור מתקררים והופכים למים, ובסופו של דבר גורמים לסתימות ולתקלות במכשיר".

 

 

   (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

כיצד ניתן לתקן את התקלה?

"לרוב די בהחלפת צינור, אשר עלותו נמוכה יחסית (כ-15 שקל למטר)", אומרים במוקד השירות. "פעולה זו ניתן לבצע לבד. הזמנת בעל מקצוע לשם תיקון תקלה מסוג זה תעלה 150-250 שקל. לכן, כדאי מראש, עוד לפני הזמנת בעל המקצוע, לתאר לו את התקלה ואת דגם המכשיר. בעל מקצוע אמין יסביר לכם כיצד לתקן את התקלה בעצמכם ויחסוך לכם ביקור מיותר שלו.

 

"לעתים, יש צורך בניקוי יסודי של המעברים הפנימיים בתוך המכשיר - עניין שדורש פירוק של מספר רכיבים. פעולה זו תעלה 350-400 שקל, ובמסגרתה יוחלף באותה עלות גם הצינור לצינור חדש".

 

כיצד ניתן למנוע תקלות דומות?

מוקד השירות: "כל כמה הפעלות מומלץ לוודא שהפילטרים (מסננים) נקיים מסיבים. כמו כן, בעת ייבוש הכביסה, מומלץ להכניס לייבוש רק בגדים מאותו סוג בד, פחות או יותר. למשל, מגבות ובגדים מבדים סינתטיים לא מומלץ להכניס יחד למכונה. הסיבה לכך היא שזה יכול לגרום להרס של חיישני הלחות".

 

מחפשים טכנאי מייבשי כביסה? לחצו כאן

 

ynet הוא שותף באתר "המקצוענים"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים