שתף קטע נבחר

מיזם העסקים של ידיעות תקשורת וגוגל הושק בבאר שבע

ראש עיריית באר-שבע ומנכ"ל גוגל ישראל השיקו את מיזם החדשנות הדיגיטלית המשותף, המיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים מבאר שבע והסביבה. מטרת המיזם: לקדם את נוכחות העסקים ברשת

מיזם החדשנות הדיגיטלית של גוגל ישראל בשיתוף עם רשת ידיעות תקשורת הושק הערב (א') בפארק קרסו למדע, בעיר העתיקה בבאר-שבע. בסדנה הראשונה בסדרת הסדנאות השתתפו בעלי עסקים קטנים ובינוניים מהעיר באר שבע והסביבה.

 

לכתבות נוספות בערוץ ymedia


ליאת שרון, רוביק דנילוביץ' וברק רגב (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
ליאת שרון, רוביק דנילוביץ' וברק רגב(צילום: הרצל יוסף)
 

 

את הסדנה פתחה מנכ"לית ידיעות תקשורת, ליאת שרון, שבירכה את בעלי העסקים ואמרה כי "המומחים של גוגל ישראל נמצאים כיום במגרש הביתי שלכם. תקבלו כאן כלים שיסייעו לכם לבנות את הנוכחות הדיגיטלית שלכם. הדינמיות בזירה העיסקית לא תמיד תלויה בנו - מה שכן תלוי בנו זו ההתאמה שלנו, בכדי להישאר רלוונטיים".

 

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', בירך את בעלי העסקים והתייחס להתפתחותה של באר-שבע ולמיזמים החדשניים שהוקמו בעיר. "אנחנו חיים בעידן דינמי. אנחנו חייבים כל הזמן להיות מעודכנים ורלוונטיים". דנילוביץ' שיבח את גוגל ישראל וידיעות תקשורת ואמר כי הם שמים את באר-שבע על המפה. "הם מבינים שיש פה פוטנציאל אדיר, והחיבור של המיזם לעיר הוא חשוב ונכון".

משתתפי הסדנה הדיגיטלית (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
משתתפי הסדנה הדיגיטלית(צילום: הרצל יוסף)
 

 

מנכ"ל גוגל ישראל, ברק רגב, אמר: "יש לזכור שבמדינת ישראל אנחנו מבוססים על עסקים קטנים ובינוניים, שהם אבן היסוד של הכלכלה הישראלית. חשוב להביא אותם לרמה של איתנות". בעלי עסקים שהשתתפו בסדנה: "הגענו לכאן כי אנשים מחפשים להתקדם באמצעות הדיגיטל. אנחנו רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים שיכירו את העסקים שלנו, כי אנחנו מאמינים שזה יביא לנו תנועה ולקוחות נוספים".

 

סדנאות נוספות יתקיימו ב-12 ערים נוספות ברחבי הארץ. הסדנא הבאה תתקיים ברחובות, ביום שלישי, 6.2.18.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים