שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

מעצבים תיק נגד אלימות

וגם: ברקת במנהרה, עסקים עם ארדואן, מנציחים את נבון ב-16 מיליון שקל, אייכלר יוצא זכאי, ידידי מוזיאון ת"א במחווה לגרמניה. רכילות עסקית

קיפלינג נגד אלימות

כ-50 אלף שקל נתרמו על ידי חברת התיקים קיפלינג לעמותת רוח נשית, שמסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית. בנוסף, עד כה הוגשו הצעות לרכישת התיקים, שעוצבו על ידי מעצבי אופנה ישראליים ומוצגים בתערוכה TLV FASHION MALL, בסכום של כ-100 אלף שקל. נראו נרגשים: רביב ארבץ, מנכ"ל קיפלינג ישראל, רותם בן מלך, מנהלת השיווק של המותג, חגית בכור, יו"ר הוועד המנהל של רוח נשית, מפיק האופנה מוטי רייף, והמעצבים, בהם יובל רביד, דני מזרחי, רזיאלה גרשון, מאיה ורטהיימר ולי גרבנאו.

רכילות עסקית רביב ארבץ, חגית בכור, מוטי רייף (צילום: עופר חן)
רביב ארבץ, חגית בכור, מוטי רייף(צילום: עופר חן)
 

 

גאון, סגול ו-16 מיליון שקל להנצחת נבון

המועצה הציבורית של העמותה להנצחת מורשתו של נשיא המדינה החמישי, יצחק נבון, התכנסה ודנה בשורת צעדים להנצחה. בין הפרויקטים: תמיכה של 16 מיליון שקל במרכז נבון, שעתיד לקום באתר נאות קדומים. את הדיון הובילו עובד יחזקאל, יו"ר ת.א.ר.א, הפועלת לקידום מטרות העמותה, יהורם גאון, יו"ר המועצה הציבורית, ואיש העסקים סמי סגול. עוד חיוו דעה: שרים לשעבר ויושב ראש העמותה ארז נבון, איש עסקים בהווה.

רכילות עסקית אירוע להנצחת יצחק נבון ()
אירוע להנצחת יצחק נבון
 

בחצר אצל עוזי

אל"מ גדעון עבאס, מהעדה הדרוזית, אב לשני בנים בדרגת סא"ל וסב לטייס, תא"ל עודד טירה, לשעבר קצין תותחנים ראשי וכיום נשיא התאחדות התעשיינים, ועוד עשרות חברים, בהם אנשי צבא, הגיעו למסיבה בגינתו הרחבה של אלוף (מיל') עוזי דיין, לשעבר סגן הרמטכ"ל, וכיום, יו"ר מפעל הפיס. גם הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, לשעבר שר המדע ונשיא אוניברסיטת בר אילן, נכח.

רכילות עסקית גדעון עבאס, עודד טירה, עוזי דיין (צילום: איקי מימון)
גדעון עבאס, עודד טירה, עוזי דיין(צילום: איקי מימון)

ברקת רוכב וחונך

הגשם שהפתיע השבוע לא שינה את התוכנית לקיים את מירוץ הרכיבה הבינלאומי - הגראן פונדו, מחר בירושלים. עוד לפני כן, כשהוא מצויד באופני רכיבה וקסדה, חנך ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, את מנהרת הרוכבים החדשה בעיר, שאורכה יותר מ-2 ק"מ, בין עין כרם לעין לבן. באירוע החניכה לקחו חלק גם אילנית מלכיאור, הממונה על התיירות בירושלים, אריאלה רג'ואן, ראש מנהל תרבות ופנאי, אייל חיימובסקי, מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, ויזמי הגראן פונדו ניו יורק: שון גד, אילן זביב ויניב כהן, והרוכבות פז בש ונועה בורוכוביץ.

רכילות עסקית אריאלה רג'ואן, ניר ברקת, אייל חיימובסקי, אילנית מלכיאור, שון גד, יניב כהן (צילום: אורן בן חקון)
אריאלה רג'ואן, ניר ברקת, אייל חיימובסקי, אילנית מלכיאור, שון גד, יניב כהן(צילום: אורן בן חקון)
 

עושים יזמות עם ארדואן

קונגרס היזמות הבינ"ל השנתי נפתח באיסטנבול שבטורקיה, בנוכחות נשיא טורקיה רג'פ טיפ ארדואן, נציגות ממוזמביק ונציגות ישראלית, שכללה בין היתר את אלה מטלון, ראש פורום MIT ליזמות בישראל, היזם יוסי ורדי, ד"ר גאיה לורן, המנהלת הטכנולוגית של חממת האצ'יסון כנרות, קובי גרשוני מסינגלס, ורים יונס מאלפא אומגה. כל אלה הגיעו לקונגרס, כדי לעורר יזמות וקהילות יזמות בעולם.

רכילות עסקית גאיה לורן, פיליז הוסקוגלו (טורקיה), אלנה גפוריני וואלי (מוזמביק) ()
גאיה לורן, פיליז הוסקוגלו (טורקיה), אלנה גפוריני וואלי (מוזמביק)
 

קרוגליאק מלהקת יופי

חיים זר, סמנכ"ל GIGI מעבדות קוסמטיקה, והפרזנטורית של המותג, איבונה קרוגליאק, השיקו את חידושי החברה לקיץ הקרוב. התכנסו ובאו לאירוע חברותיה הקרובות של קרוגליאק, שותפות לתעשיית היופי, בהן שירז טל, רוית אסף, דגנית חרל'פ, מירי גולדפרב דריקס ורוית ירקוני. כולם טעמו ממטעמי של שאול בן אדרת והקשיבו להרצאתה של מיכל חלילי, המדריכה הראשית של החברה.

רכילות עסקית רוית ירקוני, מיכל חלילי, חיים זר, איבונה קרוגליאק (צילום: איציק בירן)
רוית ירקוני, מיכל חלילי, חיים זר, איבונה קרוגליאק(צילום: איציק בירן)
 

קיבלו זרם

חברת החשמל, כנראה, קיבלה רמזים מהשטח, ולראשונה קיימה כנס לנציבי תלונות הציבור, בו השתתפו כ-70 נציבי תלונות ומטפלים בתלונות מחברת החשמל, גופים עסקיים וממשרדי ממשלה. במשתתפים: יו"ר הוועדה לפניות הציבור בכנסת – הח"כ הרב ישראל אייכלר, מבקרת הפנים ונציבת תלונות הציבור בחברה - ניצה רוגוז'ינסקי, סמנכ"ל שיווק ורגולציה - אורן הלמן, ראש אגף צרכנות ובקרה ברשות החשמל - מירב יוסף ועוד. אייכלר: "האזרח זכאי. ההנחה של פניות הציבור היא שהאדם הוא קודם כל טוב ומגיע לו וצריך לעזור לו". יצא זכאי.

רכילות עסקית ח
ח"כ הרב ישראל אייכלר, אהרון פריד (עוזרו של הרב), ניצה רוגוז'ינסקי(צילום: מארק ביוויס, חברת החשמל)
  

חותמים ומאתרים

בבית שגרירת דנמרק בישראל התקיים טקס חתימת שיתוף הפעולה בין theDOCK הישראלית לחברה הדנית MAERSK, במסגרתו תאתר theDOCK עבור מארסק סטרטאפים ורעיונות חדשניים בתחום הלוגיסטקיה וההובלה הימית. נכחו: השגרירה - שארלוט סלנטה, תומס הוגארד - מקרן ההשקעות של MAERSK, והיזם ומנכ"ל theDock – חנן כרמלי.

רכילות עסקית שארלוט סלנטה, תומס הוגארד, חנן כרמלי ()
שארלוט סלנטה, תומס הוגארד, חנן כרמלי
 

קשרי הוליווד – ישראל – גרמניה

ידידי מוזיאון תל אביב לאמנות שתמכו בתערוכה "הוליווד ומיתוסים אחרים" התכנסו אמש לפריוויו לפני הפתיחה עם האמן הגרמני יוליאן רוזפלדט. בין המתכנסים: יו"ר ידידי המוזיאון בישראל - עירית רפפורט ובן זוגה גלן, מנכ"לית המוזיאון - סוזן לנדאו, חיים וורדה סאמט, רייצ'ל וייצמן, בני וחנה פרי זן, מיכל, נילי והדס פורר, ציפי ויגאל לנדאו, יגאל וציפי לנדאו, אריאל ועליזה יפו, ישראלה שטיר.

רכילות עסקית סוזן לנדאו מיכל פורר ועירית רפפורט (צילום: אביב חופי)
סוזן לנדאו מיכל פורר ועירית רפפורט(צילום: אביב חופי)
  

חסות אסתטית

סכום של 50 אלף שקל - זה מה שתעניק חברת פרומדיקס, מייבאת ומשווקת מכשור בתחומי הרפואה האסתטית והכירורגיה הפלסטית, לכנס השנתי של האגודה הישראלית לרפואה אסתטית, שיערך בתחילת מאי. לכנס אמורים להגיע כ-400 רופאים מהארץ ומהעולם מתחומים שונים. גבריאל חנני, מבעלי פרומדיקס, הסביר שהחסות ניתנה כחלק מאג'נדה של הרחבת קשרי העבודה.

גבריאל חנני בעלי פרומדיקס ( צילום: אלעד גוטמן)
גבריאל חנני ( צילום: אלעד גוטמן)

 

יקיר העדה

נשיא הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין, קיבל את אות יקיר העדה הדרוזית מידי השייח' מוואפק טריף, מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית בישראל, שהדליק משואה ביום העצמאות האחרון. האות הוענק לאקשטיין על התרומה של הקרן לידידות בראשותו לעדה הדרוזית בישראל ובסוריה. בכך הפך אקשטיין ליהודי הראשון שמקבל את האות באחד מהמעמדים המקודשים והחגיגיים של העדה. הטקס התקיים במסגרת העלייה לרגל לקבר הנביא יתרו בחג הנביא שועייב שהוא חגה החשוב של העדה הדרוזית. בטקס השתתפו שר התקשורת, איוב קרא, מאות אנשי דת דרוזים ואחרים, חברי כנסת, ראשי רשויות ואלפי אזרחים בני העדה.

השייח' מוואפק טריף, הרב יחיאל אקשטיין והשר איוב קרא (צילום: גיל אליהו)
השייח' מוואפק טריף, הרב יחיאל אקשטיין והשר איוב קרא(צילום: גיל אליהו)

 

מצוינים בשירות

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הכריז אתמול (ד') על הזוכים בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח של המי"ל לשנת 2018. התחרות נערכה זו השנה ה-15 במטרה לקדם את המודעות לשירות מצטיין בישראל. בין הזוכים: בנק הפועלים ומכבי שירותי בריאות בקטגוריית דיגיטל ורשתות חברתיות, עיריית ירושלים ועיריית כפר סבא בקטגוריית מגזר ציבורי וקבוצת תדהר וישראכרט בקטגוריית פשטות בשירות.  

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים ()
אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים