שתף קטע נבחר

יצרנית עמדות מכירה מסין משקיעה בטכנולוגיה ישראלית לזיהוי מוצרים בקופה

התאגיד הסיני WINTEC שזכה לאחרונה במכרז לייצור עשרות אלפי עמדות תשלום עבור עלי אקספרס, ישקיע כ-20 מיליון שקל בטכנולוגיה ישראלית לזיהוי מוצרים בקופה בעזרת בינה מלאכותית

יצרנית עמדות המכירה הסינית, WINTEC שזכתה לאחרונה במכרז לייצור עשרות אלפי עמדות תשלום בשירות עצמי עבור עלי-אקספרס, משקיעה בטכנולוגיה ישראלית לזיהוי מוצרים בקופות התשלום.

 

משלחת בכירה של התאגיד הסיני שביקרה השבוע בישראל, הודיעה כי תשקיע כ-20 מיליון שקל בחברת רייזור לאבס מתל אביב, העוסקת בפיתוח יישומים של בינה מלאכותית.

 

בעזרת טכנולוגיית הבינה המלאכותית של רייזור לאבס, המאפשרת ניתוח וידאו באמצעות כוח מחשוב דל משאבים, המיזם המשותף יפתח קופת תשלום אוטונומית שתזהה את המוצרים ללא מגע יד אדם ותנפיק חשבונית ללקוח. הפתרון יוטמע בתחילה בעמדות המכירה של Wintec בסין ואחר כך ברחבי העולם.

 

עמדת תשלום עצמי בסין
עמדת תשלום עצמי בסין

כאמור, לאחרונה דיווחה WINTEC לבורסה בסין על זכייתה במכרז ליצור של עמודת SCO (עמדות עצמאיות לתשלום) של ענקית התשלומים עלי-אקספרס. למטרה זו מיוצרים מידי חודש מעל 1,000 עמדות לעמוד באתגר של יצור של 30,000 יחידות בשנה, ולטובת הפרויקט WINTEC חכרה שלושה מפעלים בסין לעמוד בקצב היצור.

 

הפרויקט של עלי אקספרס כולל הצבת עמדות עצמאיות אצל הקמעונאים בסין, הן ברשתות גדולות והן אצל קמעונאים קטנים, בהם יוכלו הלקוחות להירשם לשרות של עלי אקספרס להזדהות באמצעות המסוף ולרכוש את המוצרים באופן עצמאי, כאשר עלי אקספרס תעביר את התקבול לקמעונאי בניכוי עמלה. המערכת מבוססת על פתרונות הענן של Huawei.

 

המשלחת מסין שכללה את לאנס יין, סגן נשיא WINTEC ומישל זאנג, מנהל השיווק הבינלאומי של החברה, אורגנה על ידי דבורה לאה שקולניק, מנכלי"ת צ'יינה ישראל, שהקימה ומנהלת את נציגות WINTEC בישראל מזה יותר מעשור.

 

מנכ"ל רייזור לאבס, רז רודיטי והשותפים ברייזור מיכאל זולוטוב ועידו רוזנברג, ציינו בעקבות המהלך כי הם רואים בכניסה לתחומי הקמעונאות דרך WINTEC הסינית מנוף חשוב להטמעת פתרון ניתוח הוידאו בשוק הקמעונאות. הפתרונות הללו ייבחנו גם ברשתות גדולות בארץ בהן מותקנים עמדות של -WINTEC. 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים