שתף קטע נבחר

נבזלין מתלהב מהביטלס

וגם: וראייטי משחקים פוקר, ג'ילט זוכה בקאן, ארבל מפרשן לעסקים, בשרונה מרקט אופים ותורמים, האקתון נוסח מטריקס, אמנון דותן במועדון. רכילות עסקית

נבזלין מנחיל ביטלס

איש העסקים ליאוניד נבזלין - מייסד קרן נדב הפילנתרופית, ורעייתו טטיאנה, הגיעו למוזיאון הילדים בחולון, לציון שנה לקיום התערוכה "הביטלס - מסע הקסם המסתורי".

 

פגישה נרגשת היתה בין נבזלין לגיל עומר - מנכ"ל המוזיאון, ועומר סיפר לנוכחים, כי לאחר שהועלה הרעיון על תערוכה של הביטלס במוזיאון, התקשר אליו איש קשר מטעם נבזלין בהצעה לשיתוף פעולה. הנימוק: זו הלהקה האהובה עליו והוא רצה להנחיל את אהבתו לילדי ישראל. היה מי שיסרב להצעה כזו?

רכילות עסקית גיל עומר, טטיאנה וליאוניד נבזלין  (צילום: מקסים ריידר)
גיל עומר, טטיאנה וליאוניד נבזלין (צילום: מקסים ריידר)

 

הזוכים בפרס "ההשקה המנצחת"

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון הראשון של שנת 2018 על מהלכי ההשקה של בנק הפועלים – "פועלים איתכם בכל החלטה", ואסם – "בונזו'ר ולתנור".

 

לגבי קמפיין הפועלים כתבו השופטים כי הבנק "נמצא בעין הסערה - רגולציה 'לוחצת', טכנולוגיה 'משבשת', צרכנות חדשה... מתוך כך, ניסח הבנק את התפקיד שלו כמי שיכול ורוצה ללוות את הציבור בכל ההחלטות הפיננסיות המשמעותיות שלו".

 

בנוגע לאסם ומוצרי בונז'ור כתבו השופטים כי "היה מדובר באתגר מותגי ענק שכן על אף שמדובר במותג חזק, הנהנה מתפיסות מומחיות וטעם גבוהות, החברה עסקה עד לשלב זה בפעילות B2B בלבד כלומר, ייצור, הפצת מוצרי בצק קפוא ומתן שירותי הדרכת אפייה לשלל מאפיות פרטיות ופינות מאפה בסופרים ברחבי הארץ. מעבר לקשיים השיווקיים הכרוכים בכניסה ראשונית לעבודה מול הצרכן הסופי, כלל לא היה ברור כיצד יקבל אותו צרכן את הימצאותו של המותג במקררי הסופר, ואת הפנייה הישירה אליו".

ראש מטה השיווק והפרסום בבנק הפועלים אסף אזולאי ()
ראש מטה השיווק והפרסום בבנק הפועלים, אסף אזולאי

 

מתוק למעוטי יכולת

הנהלת שרונה מרקט תרמה מאות ימי הולדת לילדים ממשפחות מעוטות יכולת, לאחר שבכירים מהנהלת שרונה מרקט, בהם המנכ"ל ליאור אשכנזי והמשנה למנכ"ל רותם אזולאי, פגשו את רותי סובל, מנכ"לית עמותת "מלאכי יום הולדת".

 

בפרויקט משותף הם מילאו את בטנם בעוגיות ענק, אשר הורכבו על ידי השפים של המרקט, כגון אביב משה, ועל ידי סלבים כדוגמת יעל גולדמן ומלי לוי. כל ההכנסות ממכירתן יועברו לעמותה.

רכילות עסקית ליאור אשכנזי, יעל גולדמן, מלי לוי, רותי סובל, רותם אזולאי, אביב משה (צילום: אביב חופי)
ליאור אשכנזי, יעל גולדמן, מלי לוי, רותי סובל, רותם אזולאי, אביב משה(צילום: אביב חופי)
 

ג'ילט של חרדים

שני קמפיינים ישראלים זכו בתחרות הפרסום של קאן ליונס, הנערכת בקאן. קמפיין Baby Face של ג'ילט - הממוקד באבות טריים ובמשפחות חדשות, וקמפיין לדאודורנט ג'ילט - I Don’t roll on Shabbat במגזר החרדי, שהתאפיין כקמפיין גרילה תחת הקונספט "לכבד את השבת, לכבד את הבריות", סביב כניסת שבת.

 

השותפים לזכייה: פרוקטר אנד גמבל ישראל, חברת מדיה קום ישראל, חברת הפרסום אדלר חומסקי וחברת היח"צ שטרן אריאלי סער.

 

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, ציין, שבקמפיינים הושקעו למעלה ממיליון שקלים, וקמפיין הדאודורנטים במגזר החרדי העלה את המכירות פי 4 בעקבות הקמפיין. דגש: ההצהרה נמסרה לפני כניסת השבת.

רכילות עסקית אופיר גוטמן (צילום: רמי זרנגר)
אופיר גוטמן(צילום: רמי זרנגר)

 

ארבל חוזר לילדות

ליורם ארבל תמיד תהיה פינה חמה לפתח תקוה, אחרי הכל הוא נולד בה. הוא הגיע אליה שוב על תקן פרשן משחק הכדורגל המונדיאלי הדרמטי בין קרואטיה לארגנטינה, במסגרת הקרנה מיוחדת, שערך בנק מזרחי טפחות בסניף העסקים בעיר. מעל 90 אנשי עסקים נכחו במקום, ובין בירה לפיצוחים צפו במסי חפוי הראש.

 

במופתעים: בכור צבאן, בעלי צבאן תכשיטים, ועו"ד מאיר מזרחי.

רכילות עסקית יורם ארבל ובכור צבאן (צילום: ישראל ביטון)
יורם ארבל ובכור צבאן(צילום: ישראל ביטון)

 

מטיילים עם מטריקס

10 צוותים של עובדי מטריקס התכנסו במשרדים בהוד השרון ללילה של האתקון משותף. למקום הראשון הגיעה אפליקציית Trekking, שיצרו עומרי הרפז, קובי בר, טל לוי ומרב רותם.

 

האפליקציה מסייעת לשמור על מטיילים, שנמצאים באזור מוגדר בארץ או בחו"ל, גם כשאין תקשורת סלולרית זמינה או WIFi מקומי. וזה עובד ככה: כשאחד החברים מתרחק ומתנתק מהקבוצה, מנהל הקבוצה מקבל התראה מיידית.

 

למקום השני הגיע פתרון לניהול בניינים משותפים, ולשלישי אפליקצייה, שמקשרת בין נזקקים למבקשים לתרום.

 

שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של החברה, בירכה את הזוכים.

רכילות עסקית אירוע מטריקס (צילום: יח
אירוע מטריקס(צילום: יח"צ)

 

 

  

וראייטי משחקים פוקר

משחק הפוקר כבר מזמן סיים תפקיד כמשחק למהמרים. אחת ההוכחות: ארגון וראייטי ניכס את המשחק לגיוס תרומות. הדבר היה ככה: חברי הדור הצעיר של וראייטי, בהם אנדי רם, מיכל סלונים וסער אשרוף, העלו את הרעיון כחלק ממסורת ה-Fun-raising. לביצוע נרתמה האקדמיה לפוקר, יותר מ-200 אנשי עסקים, אנשי בידור וספורט, שהגיעו לשחק ולתרום.

 

בסוף הטורניר הסתבר שנאסף סכום של יותר מחצי מיליון שקלים לטובת הארגון, ואז גם הוחלט בוראייטי להפכו לאירוע שנתי מסורתי.

 

נראו מרוצים: אודי אנג'ל, שעומד נשיא הארגון, שהגיע עם נציגי המשפחה - אורי ורונה אנג'ל, יו"ר הארגון - אורי סלונים, שבתו היתה אחת מיוזמות הטורניר, מארק און – מנכ"ל Gett, מארק און, ציפי רפאלי על תקן מעודדת, וגם אלוף ישראל בפוקר – דן קומם.

רכילות עסקית מארק און, אורי פפר, דן קומם (צילום: גונן שמר)
מארק און, אורי פפר, דן קומם(צילום: גונן שמר)


רכילות עסקית אנדי רם, אורי סלונים רונה אנג׳ל, אודי אנג׳ל, סהר אשרף (צילום: גונן שמר)
אנדי רם, אורי סלונים רונה אנג׳ל, אודי אנג׳ל, סהר אשרף(צילום: גונן שמר)

 

נטע יתד באגד

צבי נטע - יו''ר קבוצת מכשירי תנועה, ואבי פרידמן - יו''ר אגד, חתמו על אספקת 420 אוטובוסים עירוניים מתוצרת מאן לאגד, כששווי העסקה מוערך ב-388 מיליון שקלים. האוטובוסים ייבנו בשיתוף של החברות הישראליות מרכבים והארגז, וכך יספקו עבודה למאות עובדים במפעלים אלו.

רכילות עסקית אבי פרידמן וצבי נטע (צילום: מורג ביטן)
אבי פרידמן וצבי נטע(צילום: מורג ביטן)

 

הודו מחכה להם

למעלה מ-200 הודים וישראלים הגיעו לחלל העבודה URBAN PLACE בת"א, לטקס בחירת 6 חברות הטכנולוגיה הישראליות החדשניות ביותר.

 

נציגי החברות שזכו, כולן בתחומי המים והחקלאות, יטוסו לפיילוט מיוחד בהודו, ואמורות לפתוח את הדלתות לחברות ישראליות נוספות במדינה.

 

את הטקס ערכה רשות החדשנות הישראלית בראשות אהרון אהרון.

רכילות עסקית אירוע ישראל – הודו (צילום: אורבן פלייס)
אירוע ישראל – הודו(צילום: אורבן פלייס)

 

בא למועדון נשיא חדש

נפל דבר במועדון המסחרי תעשייתי: אמנון דותן נבחר לנשיא החדש של המועדון, ויחליף בתפקיד את דן ברנציקי. על כך הוחלט באסיפה השנתית של המועדון.

 

דותן, יו"ר דותן השקעות בע"מ, שימש יו"ר נשר מפעלי מלט ביו"ר תעבורה אחזקות, ובין היתר בעל תארים כגון קונסול כבוד של ליטא בישראל, ונשיא כבוד של לשכת המסחר ישראל בריטניה, וקיבל תואר כבוד "סר" ממלכת בריטניה על קידום הקשרים הכלכליים בין המדינות.

 

במועדון, שמציין השנה 80 שנה להיווסדו ע"י ראשי הסוחרים והתעשיינים במדינה באותה תקופה, מצפים להצערת החברים בעקבות הבחירה.

רכילות עסקית אמנון דותן (צילום: יח
אמנון דותן(צילום: יח"צ)

 

פריוויו מקדים במוזיאון

במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית התקיימה פתיחה חגיגית לחמש תערוכות חדשות. ידידי המוזיאון נהנו קודם מפריוויו מקדים בתערוכות עם מנהלת המוזיאון והאוצרת הראשית ד"ר איה לוריא.

 

בנהנים: הזוג הצרפתי איזבל וז'אן-קונרד לֶמֶטְרֶה, שהגיעו במיוחד מפריז וזה מובן, כי אוסף האמנות הוא שלהם, אוצרת התערוכה מרי שק, שגרירת צרפת בישראל הלן לה גל, נציג ארטקוריאל בישראל האספן פיליפ כהן וראש העיר הרצליה משה פדלון.

 

האדריכל, עמוס גולדרייך, הגיע במיוחד מלונדון, לפתיחת התערוכה על פועלו של אביו, ארטור גולדרייך וזוגתו תמר דה שליט.

 

וגם נהנו: שולה רקאנטי, כרמלה ודוד רובין, חנה פריזן, דוד טרטקובר, האדריכל אמנון רכטר וקובי ריכטר.

רכילות עסקית איזבל וזאן קונרד למטרה, מרי שק, איה לוריא (צילום: אביב חופי)
איזבל וזאן קונרד למטרה, מרי שק, איה לוריא(צילום: אביב חופי)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים