שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

כ-240 אלף שקל לגלושקו מרב בריח

וגם: מוקי מקבל סוזוקי מנטע, BBB תורמת לגדולים מהחיים, הזוג סגול תורם לרימון, עסקים ואמנות אצל הברקנים. רכילות עסקית

כ-240 אלף שקל לגלושקו

חברת רב בריח לייצור דלתות ומנעולים, הודיעה על הענקת חסות לטניסאית יוליה גלושקו, המדורגת במקום ה-192 בעולם. החברה תלווה את גלושקו ב-3 השנים הבאות, בכל שנה בסכום של 80 אלף שקל, במטרה שגלושקו תחזור לשיאה כשהייתה מדורגת במקום ה-79 בעולם. הטניסאית תשתתף בקמפיינים של החברה, לצד פעילויות החברה למען הקהילה. יו"ר והבעלים, שמואל דונרשטיין, קרא לתעשיינים ובעלי עסקים להמשיך ולתמוך בספורט הישראלי.

יוליה גלושקו ושמואל דורנשטיין. צילום: אייל טואג (צילום: אייל טואג)
יוליה גלושקו ושמואל דורנשטיין. צילום: אייל טואג(צילום: אייל טואג)

בעקבות שבט הברקנים

האמנית בברלי ברקת חשפה את היצירה החדשה שלה "בעקבות 12 השבטים", שתוצג ברומא, באירוע שהתקיים ביקב הקסטל. נכחו והתרשמו: הבעל הגאה, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, הגיסה אלונה ברקת והבעל אלי ברקת, בני הזוג הירושלמים מיכל ויובל רכבי, יזם הייטק ומהמשקיעים הראשונים בצ'ק פוינט, נאוה ורוני דיסנצ'יק.

 

רכילות עסקית ניר ובברלי ברקת (צילום: אביב חופי)
ניר ובברלי ברקת(צילום: אביב חופי)

רכילות עסקית אלונה ובברלי ברקת (צילום: אביב חופי)
אלונה ובברלי ברקת(צילום: אביב חופי)

מעבדים ותורמים

עשרות אנשי עסקים הגיעו לקונצרט סיום השנה של מגמת ההלחנה, עיבוד וניצוח ברימון, שהתקיים במוזיאון ת"א לאמנות, וכל ההכנסות ממנו הוקדשו למלגות לתלמידי רימון. בנוסף, הוענקו מלגות על שם סמי וטובה סגול, בסך של עשרות אלפי שקלים, ל-6 תלמידים מצטיינים.

 

בנוכחים: הזוג התורם סגול, אבי הר אבן - מנהל סוכנות החלל הישראלית, אורה ואיתן סטיבה, נאוה סברסקי סופר - מראשי תעשיית מדעי החיים הישראלית ולשעבר מנכ"לית יישום, יוני פרס, מנכ"ל רימון משה סיני, דני וירון גוטפריד, ואיריס פורטוגלי - המנהלת האקדמית של בית הספר.

רכילות עסקית משה סיני, דני וירון גוטפריד, איריס פורטוגלי (צילום: עופר שובל)
משה סיני, דני וירון גוטפריד, איריס פורטוגלי(צילום: עופר שובל)

נטע על המזרן

צבי נטע, יו''ר קבוצת מכשירי תנועה, העניק לג'ודוקא הישראלי שגיא מוקי רכב סוזוקי סוויפט במתנה. במסגרת האירוע, בטוב ליבו של מוקי בסוויפט, עלו הוא ונטע על מדי ג'ודו ועל המזרן. נטע שיתף את הנוכחים, בהם אורן אוחנה, מנהל סוזקי ישראל, שבצעירותו התאמן מספר שנים בג'ודו וזכה בחגורה חומה. היו זמנים.

רכילות עסקית צבי נטע ושגיא מוקי.  (צילום: מורג ביטן)
צבי נטע ושגיא מוקי (צילום: מורג ביטן)

6. 2 מיליון שקל של אלפא

אלפא אקססורייז, קבוצת הריטייל של אלפא קוסמטיקה, פתחה סניף של מותג האופנה הבריטי SUPERDRY בקניון TLV FASHION (גינדי). מנכ"ל החברה, רונן שמיר, השקיע בחנות כ-2 מיליון שקל, וחנך אותה עם מנהלת הקניון טלי אורן.

רכילות עסקית רונן שמיר וטלי אורן (צילום: לנס הפקות)
רונן שמיר וטלי אורן(צילום: לנס הפקות)

פיליפס בתחרות

פיליפס (Philips) ישראל אירחה 60 תלמידים מישראל וממדינות נוספות במפעל החברה בחיפה, כחלק מיוזמת Haifa Teen Tech – תחרות בינלאומית למדע וטכנולוגיה לבני נוער, שנועדה למצב את מעמדה ויתרונה של מדינת ישראל כמעצמה טכנולוגית בקרב בני הנוער, תוך התייחסות לחיפה כמרכז עולמי למדע וטכנולוגיה.

 

התחרות התקיימה בתמיכתה של קרן שירה, שהוקמה לזכרה של סג"מ שירה צור, בוגרת בית הספר הריאלי בחיפה, שנרצחה בפיגוע הדריסה בירושלים. אבירם סושרד, מנכ"ל הפעילות המסחרית של פיליפס מערכות רפואיות בישראל, נכח ולא התחרה.

רכילות עסקית אבירם סושרד, הח
אבירם סושרד, ח"כ רויטל סויד, ותלמידים בביקור בכנסת (צילום: צבי רוגר)

חגיגת קונספט

חברת Gorenje (גורנייה), מותג מוצרי החשמל למטבח מקבוצת ח.י. חגגה 3 שנים לחנות הקונספט שלה בירושלים, בנוכחות מעצבים ואדריכלים, שסקרו את הקולקציה החדשה פרי עיצובם של מעצבי על, בהם פיליפ סטארק ואורה איטו. בנוכחים: טלילה ועקנין, ליעד יוסף, תמי אביטל ושירלי זקן.

רכילות עסקית חגיגת גורנייה (צילום: דניאל אדרי)
חגיגת גורנייה(צילום: דניאל אדרי)

150 אלף דולר של בינה

הסטארטאפ Binah.AI, פיתוח טכנולוגיה שמזרזת את הסקת המסקנות בתאגידים, זכה בהשקעה של 150 אלף דולר מקרן ההשקעות החדשה TAU Ventures. ההשקעה מתבצעת במסגרת זכיית המיזם במקום הראשון בתחרות הסטארטאפים של אוניברסיטת תל אביב.

 

ההשקעה נעשתה במסגרת כנס החדשנות של אוניברסיטת תל אביב TAU Innovation, בו התחרו על ההשקעה 70 סטארטאפים ישראלים חדשים. בנוסף, פקדו את האירוע בחיפוש אחר מיזמים מבטיחים המשקיע והמיליארדר אריק פרינס, נציגי הקרנות JVP , ויולה ונצ'רס וגלילות קפיטל.

זוכי הסטארטאפ בינה (צילום: יח
זוכי הסטארטאפ בינה(צילום: יח"צ)

BBB גדולים מהחיים

את יריית הפתיחה לסדנאות שף לילדים שעורכת רשת ההמבורגים BBB בחופש הגדול, למען גיוס כספים עבור עמותת "גדולים מהחיים", שמסייעת לילדים חולים ובני משפחותיהם, ערכו אהובה תורג'מן, מבעלי הקבוצה ומנכ"לית BBB , עם סמנכ"ל העמותה אלינוער לויטן. האירוע הראשון הוקדש לילדי העמותה, אותה העביר להם שף הרשת, מיכאל שמולוביץ. באירוע נכחו גם סמנכ"ל רשת BBB אילן פנחס, ומנהלת השיווק מאיה ברטל.

אלינוער לויטן, אהובה תורג'מן, אילן פנחס. צילום: אלעד גוטמן (צילום: אלעד גוטמן)
אלינוער לויטן, אהובה תורג'מן, אילן פנחס. צילום: אלעד גוטמן(צילום: אלעד גוטמן)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים