שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

רוסלנה ואזולאי ב"טופ טן"

וגם: הייטק ישראלי לחיפוש קרובים, היהלומים של רינגלר, שרצקי מאמן את ילדי שניר, ברקלי על הדוקאטי, והסופר חברים של צאיג. רכילות עסקית

ב-250 אלף שקלים יתחלקו הדוגמנית והשחקנית רוסלנה רודינה, ומובילת הרשת קים אור אזולאי, על השתתפותן בקמפיין סתיו-חורף 2018-19 של רשת אביזרי האופנה TOPTEN, כשהקונספט הצילומי הוא TONE ON TONE.

 

אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת HOODIES, שנכח בצילומים, הסביר שרודינה נבחרה משום שהיא "משדרת עוצמה לצד רגישות". הבעלים של טופטן - מריאנו קרפ ועמית שוק, ומנהלת השיווק מירי אמקיאס, הסכימו עם הנאמר. שהמדור יתווכח?

רכילות עסקית עמית שוק, רוסלנה רודינה, מריאנו קרפ, קים אזולאי, מירי אמקיאס (צילום: אורית פניני)
עמית שוק, רוסלנה רודינה, מריאנו קרפ, קים אזולאי, מירי אמקיאס(צילום: אורית פניני)

 

הסעד של רינלגר

הסטייליסטית סנדרה רינגלר, תככב בקמפיין משותף עם השחקנית הילה סעדה ("להיות איתה"), בו תושק קולקציית תכשיטי זהב ויהלומים של רשת התכשיטים אימפרס. הקמפיין יעלה השבוע בערוצי התקשורת, בתקציב של כמיליון שקלים.

רכילות עסקית הילה סעדה וסנדרה רינגלר (צילום: אלעד גוטמן)
הילה סעדה וסנדרה רינגלר(צילום: אלעד גוטמן)

 

שרצקי חולם בגדול

ניר שרצקי, מנכ"ל איתורן והבעלים של עירוני קריית שמונה, ערך יום כיף למען ילדי עמותת שניר – שמקדמת שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות. את יום הכייף ערכו ילדי העמותה במלון דן קיסריה, כשהשיא מבחינתם היה המפגש והאימון המשותף עם שחקני קבוצת עירוני קריית שמונה. שרצקי צייד את הילדים בתלבושת, וניר שמול, יו"ר העמותה, סיפר ששרצקי גם מסייע לידלים בשיעורים פרטיים לילדים, ומדרבן אותם לחלום בגדול.

רכילות עסקית יום כייף של ילדי עמותת שניר בקרית שמונה (צילום: תומר פדר)
יום כייף של ילדי עמותת שניר בקרית שמונה(צילום: תומר פדר)

 

רוכבים ומבשלים

מנהל סיבוב ההופעות של להקת הסקורפיונס Bill Barclay, ניצל את השהות של הלהקה בישראל, ופגש את שף מלון ריץ-קרלטון הרצליה – אלי פינסלר. השניים גילו במהלך השיחה אהבה משותפת: לאופנועי ספורט, שמיועדים ל"רוכבים כבדים". השף אסף מיד את הדוקאטי שלו , הניח את ברקלי במושב שמאחוריו, והשניים מצאו עצמם בסניף האופנועים בת"א, מתכננים את הרכישה הבאה.

 

רכילות עסקית ביל ברקלי ואלי פינסלר ()
ביל ברקלי ואלי פינסלר

 

הד.נ.א של MyHeritage

בזכות התאמת ד.נ.א שגילתה חברת ההייטק הישראלית MyHeritage , נפגשו לראשונה שני אחים למחצה לאחר נתק של 51 שנים - מאז לידת האח הצעיר. תחילת הסיפור בשנות השישים, כשאימם של האחים סבלה מאירוע מוחי במהלך ההיריון, והבן שנולד, ריצ'רד אמרי, נמסר לאימוץ.

 

האח הבכור, פול האנון, כיום בן 58, גדל כל השנים בידיעה שיש לו אח למחצה היכן שהוא. לפני מספר שנים החל אמרי לנסות לאתר את אחיו הבכור. כל שידע הוא, שהוא נולד בקונטיקט שבארה"ב. לאחר שצפה בכתבה על MyHeritage, מחזיקת מאגר אילנות יוחסין גדולה, הזמין ערכת בדיקות ד.נ.א., ומתוצאות הבדיקה נחשף לאשה שלא הכיר מקונטיקט, שהתבררה כבת דודתו. דרכה יצר קשר עם אחיו ושניהם נפגשו לראשונה. האם הלכה לעולמה לפני כשנה.

 

 

רוקדים בשלג

הח"כ לשעבר אנסטסיה מיכאלי, רקדה בשלג, בזמן שמוזמנים אחרים ביקשו מעיל. כך היה בהשקת פארק השלג בת"א, בו הושקעו כשישה מיליון שקלים, על ידי חברות ההפקה האנגר 11 וגלים הפקות. לאירוע הובאו גם חמישה אוטובוסים, בהם ילדים מעוטף עזה, שזכו ליום של שקט ושלג. זאב אייזיק, שוקי גור ופרדי זיסקורט, מיזמי ומפיקי הפארק, דווקא נראה מחוממים.

רכילות עסקית שוקי גור, פרדי זיסקרוט, זאב אייזיק (צילום: רפי דלויה)
שוקי גור, פרדי זיסקרוט, זאב אייזיק(צילום: רפי דלויה)

 

מינוי אולימפי

איש העסקים, ד"ר רוני בורנשטיין, מונה ע"י הוועד האולימפי בישראל לשגריר של רצון טוב למשחקים האולימפיים בקיץ 2020 בטוקיו. הסיבה: בורנשטיין פועל שנים רבות ביפן, מקורב לחוגי העסקים והממשל בטוקיו, ומשמש נשיא הכבוד של לשכת המסחר ישראל יפן.

 

בנוסף יש לבורנשטיין עסקים ביפן, כשבין היתר הוא יבואן של רוטב הסויה קיקומן. יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, מנכ"ל הוועד גילי לוסטיג, ויעל ארד בירכו על המינוי, וכרמי שיתף באחת המשימות המשותפות: ארגון טקס האזכרה ל-11 חללי מינכן בטוקיו במהלך המשחקים האולימפיים.

רכילות עסקית יגאל כרמי, יעל ארד, רוני בורנשטיין, גילי לוסטיג (צילום: הוועד האולימפי בישראל)
יגאל כרמי, יעל ארד, רוני בורנשטיין, גילי לוסטיג(צילום: הוועד האולימפי בישראל)

 

נפרדים מסופר צאיג

בכירי מועדון ה-Superbrands של ישראל קיימו מפגש ברוח ימי האימפריה העות'מאנית במלון דריסקו החדש בת"א. בין המינגלינג ובין מנה למנה נפרדו המנכ"לים מחבר ותיק של המועדון, איציק צאיג, שמסיים את תפקידו כמנכ"ל אסם.

 

בירכו אותו לשלום ולהצלחה: עמרי לוטן - מנכ"ל מפעל הפיס, ירון אנג'ל - ממאפיות אנג'ל, שלמד עם לוטן בביה"ס היסודי בירושלים, עופר בלוך - מנכ"ל חברת חשמל, אתי וגבי רוטר מקסטרו, אבי שומר - מנכ"ל ומבעלי צומת ספרים, אבינועם ספיר - מנכ"ל טבע ישראל, אביב ועופר איתני - מבעלי ביתילי, אוולין כהן - מנכ"לית פדקס ישראל, עמיחי קילשטיין - המנכ"ל הטרי של רשת H&M, וכמובן אתי עמיעד – מנכ"לית סופרברנדס ישראל, וערן יסעור – מסופרברנדס ישראל.

רכילות עסקית אתי עמיעד, עופר בלוך, איציק צאיג, עמרי לוטן, אתי רוטר, ערן יסעור (צילום: מורן מיטלקה)
אתי עמיעד, עופר בלוך, איציק צאיג, עמרי לוטן, אתי רוטר, ערן יסעור(צילום: מורן מיטלקה)

 

הקאראט של חלבי

רשת הבישום והקוסמטיקה אפריל השיקה את בושם היוקרה החדש של קרטייה: Cartier Carat. לאירוע ההשקה הגיעו ניקולא גודל, מנהל מכירות אזור אירופה של קרטייה, כריסטוף בלאנק, מנהל מכירות אזור אפריקה והמזה"ת, ארז חלבי, מנכ"ל רשת אפריל, מירב אליהו, סמנכ״ל השיווק והסחר, ופרזנטורית הרשת - יערה בנבנישתי.

רכילות עסקית ניקולא גודל, יערה בנבנישתי, כריסטוף בלאנק (צילום: שוקה כהן)
ניקולא גודל, יערה בנבנישתי, כריסטוף בלאנק(צילום: שוקה כהן)

 

ליבנה על הסייבר

מינוי בכיר חדש בתחום אבטחת הסייבר: אסף ליבנה מונה לסגן נשיא מו"פ בבולגארד ישראל, שמפתחת פלטפורמת הגנה על מוצרי IoT ומיועדת לספקי שירות בישראל ובעולם. ליבנה שימש במשך עשור מנהל מו"פ הגנת סייבר בצ'ק פוינט. יוסי אטיאס, מנכ"ל בולגארד ישראל, יידע שליבנה יוביל את המשך הפיתוח של פלטפורמת ההגנה לעולם האינטרנט של הדברים (IoT). על פי הערכה, עד שנת 2020 יהיו ברחבי העולם 20 מיליארד מכשירים חכמים שונים מחוברים לרשתות.

רכילות עסקית אסף ליבנה (צילום: יח
אסף ליבנה(צילום: יח"צ)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים