שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

הוולוו הנהדר של זק

וגם: זיני ומלכוב מבעירים קניון, ניחוח בינלאומי בשסטוביץ, שמחת השחיינים, מנכ"ל בן 13, תורם ושרוט. רכילות עסקית

ככה נתפסו באזור ביתם השחקנית עלמה זק ובעלה, השחקן אלון נוימן, שניצלו את הפגרה ב"ארץ נהדרת" כדי להצטייד בוולוו XC40 חדשה. עלות הדגם החדש, שהגיע ממש לאחרונה לישראל והם היו בין הראשונים לקבלו, מגיעה לכרבע מיליון שקלים. האם הזוג שילמו את כל הסכום? ממש לא. הם קיבלו הנחת סלב. מה שחשוב זה שעכשיו יש להם וולוו נהדרת.

רכילות עסקית אלון נוימן ועלמה זק (צילום: רפי דלויה)
אלון נוימן ועלמה זק(צילום: רפי דלויה)
 

 

 

 

היסטריה בקריון

בקניון עופר הקריון אחזה ההיסטריה לקראת הופעתם של כוכבי הרשתות החברתיות, בני הזוג בן זיני וטיילור מלכוב. בין המתלהבים: מנכ"ל הקניון גיא קרן, ומנהלת השיווק מיכל מאי. להזכיר: השיר המשותף שהוציאו הזוג לפני כשנה גרף ארבעה מיליון צפיות, אבל גרר אחריו גם גל שיימינג ברשת בגלל השמועה על הזוגיות הסודית בין זיני בן ה-21 ומלכוב בת ה-15.

 

אחרי שמלאו למלכוב 16, יצאו השניים מהארון הזוגי, והם ממשיכים להופיע יחד ומתחזקים אימפריית רשת של מעל חצי מיליון עוקבים במשותף. מספרים נוספים? חסות על סרטונים מכניסה להם בין 15 ל-20 אלף שקלים, תמונה באינסטגרם או הופעה קצרה שווה להם כ-10 אלף שקלים. בקיצור – מצבם לא רע.

רכילות עסקית טיילור מלכוב, מיכל מאי, בן זיני, גיא קרן (צילום: יח
טיילור מלכוב, מיכל מאי, בן זיני, גיא קרן(צילום: יח"צ)
  

 

 

 

החגיגה של ספידו

 

איריס ואילן בן דרור, מבעלי המותג ספידו ישראל, השיקו את פתיחת החנות ה-27 של המותג בכניסה לבריכה באוניברסיטת תל אביב עם השחיינים יעקב טומרקין ויונתן קופלב. השקת החנות הצטרפה לחגיגת הולדת הבת, הילי, של השחיין האולימפי יעקב טומרקין ומור סנדהאוס, ולהכנות לחתונה של השחיין יונתן קופלב, שיינשא בספטמבר הקרוב למונדה קנצפולסקי, מדריכת גלישה, שהכירה את קופלב בצילומי קמפיין Speedo בשנה שעברה.

רכילות עסקית יעקב טומרקין, איריס בן דרור, יונתן קופלב, יזהר קנה (צילום: אורן טיבי)
יעקב טומרקין, איריס בן דרור, יונתן קופלב, יזהר קנה(צילום: אורן טיבי)
 

 

 

 

החגיגה של שסטוביץ

אם חשבתם שחברת שסטוביץ מסתפקת רק בניהול השיווק של הבושם האיטלקי רוברטו קוואלי: Roberto Cavalli Florence – טעות. החודש ציינה חטיבת הקוסמטיקה של שסטוביץ את כניסת כל מותגי הבישום של חברת "COTY" הבינלאומית, בהם גוצ'י, הוגו בוס, לנקסטר ועוד.

 

שמחה זו הצטרפה לחגיגת השקת הבושם של קוואלי בישראל עם הפרזנטורית שלומית מלכה. חגגו כפולה: יוני וגיא שסטוביץ, איציק לוי - מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה בשסטוביץ, יעל טוויל - סגנית נשיאת מותגי COTY באירופה, דני לוזון - משנה למנכ"ל סופר פארם, רמי שביט - מבעלי קבוצת המשביר לצרכן.

רכילות עסקית איציק לוי, יעל טוויל, שלומית מלכה, יוני שסטוביץ (צילום: לנס הפקות)
איציק לוי, יעל טוויל, שלומית מלכה, יוני שסטוביץ(צילום: לנס הפקות)
 

 

נובעים מהחיים

 

השבוע נפגשו יניב פיינשניידר, סמנכ"ל השיווק של "נביעות", אלינוער לויטן, סמנכ"ל עמותת "גדולים מהחיים" ויפית אטיאס, סמנכ"ל השיווק של "רמי לוי שיווק השקמה", והשיקו שיתוף פעולה לגיוס תרומות עבור ילדים חולי סרטן, באמצעות רכישת בקבוק מים של נביעות מתוך 160 אלף בקבוקים, שעוצבו במהדורה מיוחדת ונמכרים במחיר של חמישה שקלים לבקבוק. בנוסף הקים השף אביב משה ליום אחד מסעדה לילדים המאושפזים במחלקה האונקולוגית בביה"ח דנה. המטרה: גיוס של 800 אלף שקלים עבור ילדי העמותה.

רכילות עסקית אביב משה, יניב פיינשניידר, אלינוער לויטן, יפית אטיאס  (צילום: שוקה כהן)
אביב משה, יניב פיינשניידר, אלינוער לויטן, יפית אטיאס (צילום: שוקה כהן)
 

 

 

 

מנכ"ל צים בן 13

 

מנכ"ל חברת צים, אלי גליקמן, הגשים את משאלתו של קורן בן ה-13, חולה במחלה מסכנת חיים , שחלם להיות מנכ"ל חברת הספנות ליום אחד, במסגרת שיתוף פעולה בין עמותת Make-A-Wish Israel צים. קורן העביר יום במשרדי צים בחיפה, מלווה בגליקמן ובדניס בר אהרון, מייסדת ומנכ"לית העמותה. הוא גם קיבל על עצמו לנהל את ישיבת הנהלה, שכללה את הסמנכ"לים ממטה החברה בהונג קונג, שהצטרפו לישיבה בשיחת ועידה.

רכילות עסקית קורן ואלי גליקמן (צילום: קובי קרן)
קורן ואלי גליקמן(צילום: קובי קרן)
 

 

 

 

מינוי משקם

מנהל חטיבת השירותים בחברת "המשקם", אריאל לוי, נבחר למנכ"ל החברה ויחליף את ערן זיני, שכיהן כמנכ"ל בשנים האחרונות. לוי היה אחראי בשלוש השנים האחרונות על כ-1,400 עובדים עם מוגבלויות ברחבי הארץ. "המשקם" היא החברה הלאומית לקידום, תעסוקה והשמה של עובדים עם מוגבלויות, ומעסיקה כ-3,000 עובדים בכ-30 מפעלים בארץ.

רכילות עסקית אריאל לוי (צילום: יח
אריאל לוי(צילום: יח"צ המשקם)
 

 

 

 

תורם שרוט

מילים טובות מגיעות לשחר בר דוד, מנכ"ל שרוטונים, שתרם מאות יומני שרוטונים לקמפיין לקראת שנת הלימודים של עמותת חסדי נעמי שעלה באתר גיוסים לקהילה, לרכישת ילקוטים ופריטי לימוד עבור ילדים ממשפחות נזקקות.

רכילות עסקית שחר בן דוד (צילום: שרוטונים)
שחר בר דוד(צילום: שרוטונים)
 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים