שתף קטע נבחר

משכפל מפתחות חשוד בקיזוז חשבוניות פיקטיביות בסך 38 מיליון שקל

הקיזוז וההפצה של החשבוניות הפיקטיביות שבהן חשוד משכפל המפתחות, גרעו מקופת המדינה כ-4.4 מיליון שקל במע"מ, לכאורה. החשוד בחר לייצג את עצמו בבית המשפט ושוחרר בתנאים מגבילים

שוחרר בתנאים מגבילים משכפל מפתחות מחולון שחשוד בקיזוז והפצה של חשבוניות מס פיקטיביות בסכום של כ-38 מיליון שקל, שכתוצאה מכך נגרעו מקופת המדינה כ-4.4 מיליון שקל במע"מ. כך לפי החלטה של בית משפט השלום בראשון לציון.

 

לכתבות נוספות במדור כלכלה

 

מחלקת חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז הגישה לבית משפט השלום בראשון לציון בקשה למעצר ושחרור בערובה בהסכמה של אור פינקו מחולון, בעקבות חקירה בחשד להפצה וקיזוז חשבוניות מס פיקטיביות.

 (צילום: index open) (צילום: index open)
(צילום: index open)
  

חקירת רשות המיסים העלתה כי לחשוד קיים עוסק מורשה על שמו ובאמצעותו הופצו חשבוניות מס פיקטיביות, ומנגד קוזזו בספרי הנהלת החשבונות של חשבוניות מס פיקטיביות, מתוך כוונה להתחמק מתשלום מס אמת.

 

חומרי החקירה מעלים כי בשם העוסק המורשה של החשוד הופצו וקוזזו חשבוניות מס פיקטיביות בסכום של כ-38 מיליון שקל, והמע"מ שנגרע מקופת המדינה בשל כך עומד על כ-4.4 מיליון שקל.

 

בבקשתה לבית המשפט כתבה רשות המיסים כי מדובר בחקירה מסועפת וישנן פעולות חקירה נוספות לביצוע, אולם בשלב זה אין לרשות המיסים התנגדות לשחרורו של החשוד, בתנאי שיפקיד ערבות עצמית בסך 200 אלף שקל וערבות צד ג' שתיחתם על יד שני ערבים בסך 50 אלף שקל, יפקיד את דרכונו למשך 180 יום, יציאתו לארץ תעוכב למשך 180 יום, הוא יתייצב לחקירה בכל עת שיידרש, יחול עליו איסור יצירת קשר עם המעורבים בפרשה וכל שינוי של כתובת ומספר טלפון יועבר בהודעה ליחידה החוקרת ולבית המשפט.

 

בדיון בבית המשפט בחר החשוד לייצג את עצמו בטענה כין אין לו עורך דין פרטי וכי הוא לא מעוניין בעורך דין מטעם המדינה. לאחר שבית המשפט הסביר לחשוד את התנאים לשחרורו הוא אישר אותם בפני השופט. בית המשפט אישר את שחרורו בתנאים אלה והבהיר לחשוד שככל שיפר תנאי מתנאי שחרורו, הוא ייעצר ויובא בפני שופט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים