שתף קטע נבחר

בעלת חברת הימורים אינטרנטית עשירה פי עשרה מהמלכה אליזבת

בעלת חברת ההימורים הבריטית Bet365 נכנסה לרשימת 500 האנשים העשירים בכל העולם, כשהונה עומד על 4.5 מיליארד דולר. בכך היא רושמת הישג כאישה היחידה מבין 17 מיליארדרים בריטים ברשימה

בעלת חברת ההימורים האינטרנטית Bet365, דניס קואטס, נכנסה במהלך סוף השבוע לרשימת 500 העשירים בכל העולם. קואטס (51) היא האישה היחידה מבין 17 מיליארדרים בריטים ברשימה, בהם התכשיטן לורנס גראף, מייסד קבוצת Virgin ריצ'רד ברנסון, ובעלי מועדון הכדורגל טוטנהאם הוטספר ג'ו לואיס.

 

לכתבות נוספות במדור כלכלה

 

על פי הדו"חות הכספיים האחרונים של החברה, קואטס מחזיקה הון של 4.5 מיליארד דולר - פי עשרה מהונה של המלכה אליזבת השנייה. לצורך ההשוואה, שווי הנכסים של המלכה בת ה-92 נאמד בכ-420 מיליון דולר, כשביניהם ניתן למצוא את אוסף הבולים היקר ביותר בעולם.

דניס קואטס קוטס BET 365 (צילום: gettyimages)
דניס קואטס(צילום: gettyimages)
 

חברת ההימורים שייכת גם לאביה ולאחיה של המיליארדרית, אך קואטס מחזיקה במניית הרוב בקבוצה.

 

קואטס החלה את דרכה המקצועית בגיל 22, כמנהלת צעירה בחברה של אביה, לאחר שסיימה תואר בכלכלה וראיית חשבון באוניברסיטת שפילד בממלכה. היא זכתה בשנת 2012 לאות מסדר האימפריה הבריטית עבור עשייתה למען הקהילה ופעילותה בעולם העסקים.

 

Bet365 פעלה בתחום ההימורים עוד לפני עידן האינטרנט, כשברשותה רשת של בתי הימורים. אביה של קואטס, פיטר קואטס, הבין את ההזדמנות העסקית הטמונה ברשת, והוביל את תחום ההימורים באינטרנט כבר בתחילת דרכו.

 

כעת נראה כי החברה עומדת לפרוץ לארה"ב באמצעות עסקת קזינו בניו יורק בהיקף של 50 מיליון דולר. העסקה מיועדת לנצל את פוטנציאל הצמיחה העצום במדינה, לאחר שבית המשפט העליון ביטל איסור בן עשרות שנים על הימורים בספורט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
דניס קואטס קוטס BET 365
צילום: gettyimages
מומלצים