שתף קטע נבחר

יבואנית ארקוסטיל מתרחבת: רכשה את רשת דומו מטיב טעם

טיב טעם מכרה את רשת כלי הבית, לרבות מלאי וסימני מסחר הקשורים לדומו, לידי חברת מילניום מרקטינג. דומו תמשיך להתנהל כמותג נפרד

טיב טעם ממשיכה במהלכי ההתייעלות, במסגרתם סוגרת החברה פעילויות הפסדיות. החברה, שבשליטת חגי שלום, חתמה על הסכם למכירת רשת כלי הבית דומו (DOMO). את התמורה שתקבל טיב טעם על רשת דומו, שנוסדה ב-2005, הגדירה החברה כלא מהותית ולא ציינה את הסכום.

 

ארקפה מכוונת לחו"ל: בדרך לפתוח סניף בשנגחאי

דיל שמן הזית: המדינה חילקה 90% ממכסת שמן הזית המוזל לרשת אושר עד

ההורים מוחים: האגיס הפחיתה את מספר המגבונים

 

את רשת דומו רכשה חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ארקוסטיל (ARCOSTEEL). לדברי שלמה זיגרייך, מבעלי מילניום מרקטינג, דומו תמשיך להתנהל כמותג נפרד ולא תמוזג לרשת "ארקוסטיל קיטצ'ן" בעלת 12 החנויות. עם זאת, המעדניות של הרשת ייסגרו.

רשת דומו (אסף לב) (אסף לב)
רשת דומו(אסף לב)
  

לפי העסקה, מילניום מרקטינג תקבל לידיה את הבעלות והניהול של הרשת, שכוללת שתי חנויות בקניון רמת אביב בתל אביב ובקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, שבע פינות מכירה שנמצאות בתוך סניפי טיב טעם וכן את מחלקות כלי הבית ב-12 סניפי טיב טעם נוספים.

 

בכפוף להשלמת תנאים מתלים, טיב טעם תמכור את פעילות מכירת כלי בית תחת המותג דומו, לרבות מלאי וסימני מסחר הקשורים לפעילות דומו, כאמור תמורת תשלום בסכום שאינו מהותי. במקביל התקשרה טיב טעם עם הרוכש בהסכם שיאפשר לו לתפעל את שטחי המסחר בסניפי טיב טעם בהם נמכרו מוצרי דומו במתכונת חנות בתוך חנות, בכפוף להשלמת העסקה.

 

הצהיר על מכירת דומו כבר לפני עשור

זיגרייך הוסיף כי "נקרתה בידינו הזדמנות עסקית לפריסה מיידית ב-21 נקודות מכירה נוספות, ולהנגיש את המוצרים המקצועיים של ארקוסטיל גם בתוך טיב טעם". עוד ציין כי סניפי רשת דומו לא יצומצמו ואף תישקל פתיחת סניפים נוספים.

 

כבר כשרכש את טיב טעם לפני תשע שנים, הצהיר שלום כי ימכור את דומו, שהתקשתה לבסס עצמה כגורם משמעותי בשוק כלי הבית. אלא שבהיעדר קונה מתאים, העמיק שלום את אחיזתו ורכש את חלקו (40%) של ערן ויזר, מייסד הרשת. למרות פעולות שונות שעשה לאורך השנים, התקשה שלום לייצב את דומו, וכעת, בכפוף לאישור הממונה על ההגבלים, יצא מפעילות הפסדית זאת.

 

את מילניום מרקטינג ייצגו בעסקה עו"ד שירי לינד וענת רגב ממשרד פירון, את טיב טעם ייצג בעסקה עו"ד תומר אלטמן ממשרד SHG.


פורסם לראשונה 02/01/2019 15:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים