שתף קטע נבחר

רגב משחזרת את השמלה הבלתי נשכחת, כחלון בצו האופנה

גם איילת שקד עושה יחסי ציבור לסקרים, שלום מיכאלשווילי מפתיע בנדל"ן אוקראיני ומנכ"לית הולמס פלייס מדלגת ברשת. רכילות עסקית

מירי רגב מתחברת לקונטנטו

שרת התרבות מירי רגב ניסתה למחזר את ההופעה הבלתי נשכחת שלה בשמלת הכותל שלבשה על השטיח האדום בפסטיבל קאן 2017. אז קאן זה לא כאן, אבל המעצב אותו מעצב. באירוע הצדעה לאופנה ישראלית של משרד התרבות והספורט, שחתם את חגיגות ה-70 לישראל, צעדה רגב עם השמלה שעיצב דרור קונטנטו. "דרור היקר, יש לי חיבה מיוחדת מבית לשמך", השתפכה.

רכילות עסקית דרור קונטנטו ומירי רגב (צילום: יח
דרור קונטנטו ומירי רגב(צילום: יח"צ)

כחלון בצו האופנה

מה לא עושים כדי לעבור את אחוז החסימה? שר האוצר משה כחלון, שהסקרים האחרונים לא מחמיאים לו במיוחד, הגיע לברך וגם לדבר על כלכלה באירוע שערכו בעלי חברת הקוסמטיקה גולברי-סאקרה (GOLBARY-SACARA) - דוד, יעקב ומשה גולברי לחניכת בית גולברי-סאקרה החדש בצריפין. כ-500 מוזמנים, בהם אנשי עסקים, עובדי החברה ופוליטיקאים, צפו בקביעת המזוזה וגזירת סרט ולקחו חלק במינגלינג ובסיור במתחם.

רכילות עסקית שלום אשכנזי ואיילת שקד (צילום: אסף לב)
משה ויעקב גולברי, משה כחלון, דוד גולברי(צילום: אסף לב)
 

שקד לא מפספסת אף אירוע

גם שרת המשפטים, איילת שקד, עשתה לימין החדש יחסי ציבור, כשהתארחה בבית הדיור המוגן אחוזת בית הכרם בירושלים. היא שיתפה את מאות המשתתפים בסיפורה האישי ובעמדותיה: "אחרי ההתנתקות ב-2006, כשהייתי פעילה בליכוד, החלטתי שאני רוצה להיכנס לפוליטיקה. נתניהו היה אז יו"ר האופוזיציה, פוליטיקאי חלש ודחוי, אף אחד לא חשב שהוא יהיה ראש ממשלה. אני האמנתי בו לאורך כל הדרך. סידרו לי אצלו ראיון עבודה, והתקבלתי, לא בגלל הכישורים שלי, אלא כי לא היה ביקוש רב לתפקידים בכנסת", סיפרה.

 

יומיים לפני כן הקדישה השרה את זמנה לסיור בצפון, כדי ללמוד על מצב התעסוקה והתיירות. את ארוחת הצהריים הכשרה העבירה עם אורחי המסעדה בקיבוץ לביא. מנכ''ל המלון, שלום אשכנזי, דאג לעדכן אותה שהמלון לא מעסיק עובדים זרים וכי כל העובדים הם תושבי הצפון. שקד התפעמה בקול.

 

רכילות עסקית משה ויעקב גולברי, משה כחלון, דוד גולברי. (צילום: יח
איילת שקד באחוזת בית הכרם. צילום: יח"צ(צילום: יח"צ)

 

רכילות עסקית איילת שקד באחוזת בית הכרם (צילום: מורג ביטן)
שלום אשכנזי ואיילת שקד(צילום: מורג ביטן)

 

מיכאלשווילי מנדל"ן באוקראינה

שלום מיכאלשווילי נבחר לפרזנטור של חברת הנדל"ן גרין פארק הבונה כעת את פרויקט "אודסה 2020" באוקראינה, ויעמוד במרכז קמפיין שעלותו מוערכת ב-1.5מיליון שקל. ולא רק זה, אלא שמיכאשווילי מנהל שיחות כרגע עם בכירי החברה, לאחר שהודיע להם שאינו פוסל כניסה לשותפות עסקית בפרויקט ובפרויקטים נדל"ניים עתידיים.

רכילות עסקית שלום מיכאלשווילי (צילום: יח
שלום מיכאלשווילי(צילום: יח"צ)
 

 

חלאוי שוברת סטראוטיפים

המהפכה בתחום מעמד האישה מאחרת להגיע לערוצים הנצפים על ידי ילדים - כך טוענת גליה חלאוי, מייסדת ומנהלת ערוץ A+ kids, שמציג סדרות לימודיות. לדבריה, דווקא בגילאי הגן והכיתות הנמוכות, נחשפים הצופים הצעירים לסדרות בהן ממלאות הגיבורות תפקידים מיושנים של נסיכות או דמויות קלילות ומבדרות, תוך שימת דגש על המראה החיצוני שלהן.

 

לעומתן, אצל חלאוי - הגיבורות בעלות ידע שעוזר להן להציל את המצב. כך למשל, לונה, גיבורת הסדרה "העולם קורא ללונה", מפגינה ידע רחב במדע; ופג, הדמות המובילה בסדרה פג+קאט, מתהדרת בשיער קצר ואלופה בחשבון. חלאוי טוענת ועושה.

רכילות עסקית גליה חלאוי (צילום: Adward Shtern)
גליה חלאוי(צילום: Adward Shtern)
 

מדלגים בדרך למנוי חינם

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, קיימה פגישת עבודה במועדון ברעננה, לאחריה ראתה את אחד המתאמנים קופץ במרץ על דלגית דקה שלמה ללא הפסקה. אז היא החליטה להצטרף לאתגר, הורידה את הז'קט, חלצה את נעלי העקב וקפצה דקה שלמה בדלגית, בסיומה רשמה 135 קפיצות כשהיא עם ג'ינס.

 

לאחר שהעלתה את הסרטון לפייסבוק וראתה את כמות הלייקים, התלהבה מעצמה עוד יותר, והודיעה לחברי המועדון שמי שיקפוץ יותר ממנה בדקה יקבל חודש מנוי במתנה.

רכילות עסקית קרן שתוי (צילום: עמוד הפייסבוק)
קרן שתוי(צילום: עמוד הפייסבוק)
 

 

בקצרה

1. הסטארטאפ המוזיקלי JoyTunes פיתח אפליקציה המאפשרת לכל בני המשפחה ללמוד ביחד נגינה על פסנתר או אורגן. באמצעות האפליקציה, עד חמישה בני משפחה יכולים ללמוד את הנגינה על הקלידים, כל אחד בקצב שלו, ולהשוות ביניהם את קצב ההתקדמות, גם כשהם במקומות גיאוגרפיים נפרדים או בחו"ל. אפליקציית SimplyPiano פותחה בישראל על ידי צוות של 43 עובדים, ובין מייסדיה יובל קמינקא, שמשמש גם מנכ"ל. ג'ויטיונס נוסדה על ידי רועי איציקובסקי והאחים יובל ויגאל קמינקא וגייסה עד היום 17 מיליון דולר.

 

2. נשיא אוניברסיטת בן-גוריון שבנגב, פרופ' דניאל חיימוביץ', אירח את בכירי תעשיית הניורו-טכנולוגיה וחקר המוח לדינר חגיגי. באירוע נכחו חוקרי מוח, סטארטאפיסטים וחברות ההייטק, שעוסקות בפיתוח טכנולוגיות מוח חדשות מהארץ ומהעולם. בין הנוכחים: אניה אלדן, סמנכ"לית רשות החדשנות; ד"ר רפי גדרון, יו"ר ומייסד עמותת טכנולוגיות מוח לישראל (IBT); פרופ' חגי ברגמן, נשיא העמותה הישראלית למדעי המוח; ופרופ' גל צ'צ'יק, מנהל בינה מלאכותית בחברת NVIDIA. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
דרור קונטנטו ומירי רגב
צילום: יח"צ
מומלצים