שתף קטע נבחר

שולחן ערוך: 50 הצעות לסטיילינג מעוצב לחג

קופצים לחנות בדקה התשעים? כך תקנו בחוכמה. לא חייבים למהר להוציא הרבה כסף: גם עם מה שיש בבית אפשר לעשות סטיילינג משגע. אתר "המקצוענים" עם עצות עשה ואל תעשה ומעל 50 הצעות לסידורי שולחן מכל הסגנונות

טרנד הבישול, פריחת חנויות ההום-סטיילינג והפוטוגניות של הרשתות החברתיות - כל אלו הופכים את סידור שולחן החג לחגיגה. ערב החג הוא בדיוק הזמן לתפאורה מעוצבת של המאכלים שעמלתם עליהם שעות ארוכות במטבח. מה שכיף הוא שלא חייבים לרוץ לקנות, ואפשר בהחלט לשלב לפי מה שכבר יש בבית, עם טיפה יצירתיות. רוצים בכל זאת להתחדש? אפשר גם בלי לקנות סטים שלמים. לעתים תוספת קטנה של קעריות מרק בצבע, יהפכו את הסט הישן לחדש.  

    (צילום: יח
על טהרת הלבן: לאלו שרוצים ללכת על בטוח(צילום: יח"צ)
 

 

    (צילום: דני גולן, באדיבות H&O)
(צילום: דני גולן, באדיבות H&O)

      (צילום: איליה מלניקוב, באדיבות שכטר)
איזה טיפוסים אתם: קלאסיים ושמרנים או אקלקטים ובוהמייניים? (צילום: איליה מלניקוב, באדיבות שכטר)

אפתח בוידוי: כמי שבוחנת אלפי תמונות מדי שבוע, קצת נמאס לי מכל הלבן הזה והטרנד המינימליסטי השמרני. לאט לאט, טרנד המקסימליזם תובע את מקומו: כמה שיותר צבעים, מרקמים, הדפסים ושילובים מפתיעים - כך יותר טוב. תראו איך היפנים עושים זאת, למשל. אבל, כדי שכל אחד ימצא את עצמו בתוך הכתבה, לפניכם מקבץ רעיונות למרבית סוגי הסגנונות הבולטים בשוק.

 

פניתי אל הסטייליסטית דורין אטיאס, אל מעצב האירועים מאיר חלואני ואל עשרות חברות שמוכרות מוצרי הום סטיילינג, וביקשתי מהם הצעות לסידורי שולחן. בחרתי את הטובים והמעניינים ביותר, כולל טיפים של עשה ואל תעשה: כדי שמרוב רצון לעצב, לקשט ולהעמיס, לא תצא לכם קטסטרופה שתגרום לאורחים לנוע בחוסר נוחות על הכיסא. כמובן שעיצוב הוא לא מתמטיקה, וחלק מהכיף הוא גם לשבור את הכללים. אז קחו את כל העצות בערבון מוגבל, ועצבו מתוך הנאה ולפי מה שאתם אוהבים. זכרו שההכנות הן חלק גדול משמחת החג.

 

לשמרנים: פלטת גוונים בהירה וחומרים קלאסיים

הולכים על הקלאסי? אפשר גם בזול: "אני טיפוס מונוכרומטי, אני תמיד אעדיף שולחן לבן או מקסימום שמנת", אומרת אטיאס, מעצבת הבית וקניינית של המשביר לצרכן. "אצלי כל הכלים במטבח הם לבנים או שקופים, המפה שאני שמה היא תמיד מפת כותנה לבנה. אפשר גם בתקציב נמוך להשיג מפה רקומה משגעת יד שנייה בחנויות של הבוכרים בשוק הפשפשים. אפשר גם לקחת סדין לבן ללא גומי ולהניח אותו בתור מפה. דמיינו כפר בטוסקנה, זה עובד. ניתן לרכוש בזול מפיות קטנות לבנות ועליהן להניח את הסכו"ם".

 

     (צילום: תומר בורמד, באדיבות מגנוס ליינות ביתן)
(צילום: תומר בורמד, באדיבות מגנוס ליינות ביתן)
 

     (צילום: תומר לשר, באדיבות מתחם האירועים והכנסים תרין)
עם ראנר או בלי? תלוי את מי שואלים. אין פה תשובה אחת ברורה(צילום: תומר לשר, באדיבות מתחם האירועים והכנסים תרין)
 

 

      (צילום: שרית גופן, באדיבות מתחם האירועים והכנסים תרין)
(צילום: שרית גופן, באדיבות מתחם האירועים והכנסים תרין)

      (צילום: אבי ולצמן, באדיבות חדד כסף טהור)
הכי קלאסי וחגיגי: מפה לבנה ושולחן נקי(צילום: אבי ולצמן, באדיבות חדד כסף טהור)

      (צילום: ויקטור שרגר, באדיבות הביטאט)
אפשר להגיש את הסכו"ם רק כשהאוכל מגיע...(צילום: ויקטור שרגר, באדיבות הביטאט)

 

    (צילום: יח
(צילום: יח"צ, באדיבות Arcosteel Kitchen)

 

    (צילום: יח
בלי צבע מיוחד, אבל עם חומרים שיגנבו את ההצגה על השולחן(צילום: יח"צ, באדיבות ג'ורג' ג'נסן, הצורפים)

 

    (צילום: כפיר זיו, באדיבות הצורפים)
את היין הזה תצטרכו לשתות עד הסוף, ולא לשמור במקרר עד שיתקלקל(צילום: כפיר זיו, באדיבות הצורפים)

טרנד מתקתק אך מתוחכם: ורוד עתיק בשילוב זהב או ברונזה

צבע השנה שהכריזה עליו פנטון הוא קורל חי. אבל הרבה לפני ההכרזה, וכנראה שגם הרבה אחריה, רואים השנה בכל חנויות העיצוב: החל מפריטים קטנים לבית, דרך טקסטיל ועד לריהוט את השתלטות הוורוד על כל גווניו על תעשיית העיצוב. זה יכול להיות כמו מים בטעמים, נגיעה כמעט בלתי מורגשת של ורדרד מחוק-עתיק, ועד לורוד לא מתנצל. אם מתחשק לכם גוון מקפיץ לחג, אז ורוד. במפה, בכלים, במפיות - הכל הולך.

 

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
ורוד לא מורגש: וריאציה מעניינת יותר מהלבן הקלאסי(צילום: מתוך אינסטגרם)

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
מבט על: מה שמפה עם זיגזג יכולה לעשות(צילום: מתוך אינסטגרם)

    (צילום: דניאל לילה, באדיבות FOXHOME)
(צילום: דניאל לילה, באדיבות FOXHOME)
  

      (צילום: מיכאל טופל, באדיבות המשביר לצרכן)
כשהכלים רגועים, המפה יכולה להתבלט(צילום: מיכאל טופל, באדיבות המשביר לצרכן)

 

רוצים להתחדש? פריט אחד יספיק: "אם נמאס לכם להגיש בסט הקבוע שלכם, תוכלו לחדש את מראה השולחן פשוט על-ידי סט של קערות מרק בצבע שונה", אומרת אטיאס. "למשל, קעריות מרק מוזהבות, כששאר כלי ההגשה לבנים, יכול לשדרג ולתת תחושה של חדש, גם בלי לרכוש סט חדש ויקר".

 

מקשטים בפרחים? מספיק שני גוונים: "לא מוכרחים לרכוש זרים במאות שקלים, בוקה של כלה או זרים מעורבבים מדי", מדגישה אטיאס. "זר שמח עם 2 גוונים שחלק מהם תוציאו ותפזרו מסביב לשולחן, יעשה את העבודה. חוץ מזה, אפשר בהחלט לרדת לגינה ולקטוף כמה פרחים (לא מוגנים), לפזר 4 חרציות וכמה עלים ירוקים בנון-שלנטיות. אפשר לקחת צנצנת של ריבה, להסיר ממנה את התווית ולמקם בה את הפרחים. כמה צנצנות כאלה במיקום לא מהונדס ולא משורטט מדי, יעשו את העבודה".

 


      (צילום: יח
(צילום: יח"צ, בעיצוב חגית סער, באדיבות קניון רמת-אביב)

      (צילום: יח
צבע השנה: קורל חי, בין ורדרד לכתמתם (צילום: יח"צ, באדיבות Zara Home)

 

מכניסים אביב לשולחן החג: פרחים, פרחים ועוד קצת פרחים

אל תסדרו את האורחים כמו סרדינים: "אל תצופפו את הסועדים בעת סידור השולחן", אומר חלואני, מעצב במתחם האירועים תרין. "נסו לשמור על מרחק אידיאלי של לפחות 50 ס"מ בין סועד לסועד, ובהתאם לכך מקמו את הצלחות ואת הסכו"ם. אם תנאי החלל לא מאפשרים זאת, נסו לשקול הגשה בסגנון בופה, בעוד כולם מצטופפים לשלב קריאת ההגדה והברכות ואל תעמיסו יותר מדי כלים על שולחן הסדר".  

 

אל תשאירו את הפרחים לרגע האחרון: הטעות הנפוצה היא לרכוש פרחים בסמוך לערב החג. אז, המחירים עולים וההיצע מאוד נמוך. חלואני: "קנו את הפרחים כשלושה ימים לפני החג, וכך תוכלו לחסוך בעלויות ולהרוויח מגוון גדול יותר של פרחים. אם אתם מתכננים לפזר פרחים על קעריות ירקות או פירות, הניחו אותם ברגע האחרון והקפידו להפריד אותם עם נייר כסף, שכן פירות וירקות פולטים חומר שגורם לפרחים לנבול מהר".

 

עזבו אתכם מחבקים ואצטרובלים: "אני אישית לא סובלת חבקים למפיות, זה לא חתונה זה ארוחת חג", אומרת אטיאס. "באתי לאכול מפרום, חריימה וגפליטע פיש. לא צריך להפוך לועדת קישוט ולפזר אינסוף עלי כותרת יבשים, אצטרובלים או כל מה שאספתם בטיול בנחל הבאניאס. זה רק מטריד את האורחים ולא משדר סטייל לטעמי".

 

לא ראנר, רק לא ראנר: "אם תשאלו אותי, ראנר זה מזעזע", אומרת אטיאס. "לא. פשוט לא. בשביל מה צריך אותו? פחות זה יותר, במקרה הזה".

 

תגישו חלק מהמאכלים כשהם בסיר: "אין צורך להעביר הכל לכלי-הגשה", מוסיפה אטיאס. "יש משהו שמשדר חמימות ומשפחתיות כשמגישים את הסיר עצמו ישר לשולחן".

 

     (צילום: עדי קראוס, פיפ סטודיו, באדיבות נובל קולקשן)
פרחוני אבל למתקדמים: הדפסים שלוקחים את הפרחוני צעד אחד קדימה(צילום: עדי קראוס, פיפ סטודיו, באדיבות נובל קולקשן)

     (צילום: תמי בר שי, באדיבות נעמן)
מעניין מה ואן גוך היה אומר על זה...(צילום: תמי בר שי, באדיבות נעמן)

     (צילום: תמי בר שי, באדיבות נעמן)
(צילום: תמי בר שי, באדיבות נעמן)

     (צילום: רונן מנגן, באדיבות זר פור יו)
יש לכם חרדת נטישה? לא חייבים להשקיע בפרחים שינבלו, אפשר גם להסתפק בסוקולנטים שיישארו אתכם עוד הרבה זמן בבית(צילום: רונן מנגן, באדיבות זר פור יו)


     (צילום: אפיק גבאי, באדיבות שקל בית מותגים)
(צילום: אפיק גבאי, באדיבות שקל בית מותגים)

    (צילום: גל בן-זאב, באדיבות סולתם)
ישר מהסיר: זה יפה, אותנטי ומפחית את כמות הכלים שתצטרכו להדיח בסיום הערב(צילום: גל בן-זאב, באדיבות סולתם)

 

    (צילום: הנס מוריץ, באדיבות H&M Home)
(צילום: הנס מוריץ, באדיבות H&M Home)

 

מכניסים ירוק לחג: לוק אביבי אבל לא צבעוני מדי

גם את המים אפשר להגיש בחגיגיות: "מגישים מים? אל תניחו בקבוקי פלסטיק על השולחן", מציעה אטיאס. "אפשר להציב קנקן שקוף ולשים בתוכו נענע, פרוסות תפוח עץ ירוק, לימון ומלפפון – זה משגע. לא רוצים לקנות קנקן? אפשר לקחת בקבוק יין יישן, להסיר ממנו את התווית ולשטוף אותו היטב. ככה בדיוק מגישים במסעדות מים".  

 

       (צילום: shutterstock)
לא יותר חגיגי? אפשר פחות או יותר ירק בפנים, בהתאם לטעם המועדף ולסגנון, אבל זה בהחלט טעים ומעוצב יותר מקנקן מים צלולים(צילום: shutterstock)

 

עצבו בגובה העיניים: "אל תניחו במרכז השולחן אלמנטים אשר הגובה שלהם הוא מעל 25 ס"מ", ממליץ חלואני. "אנו רוצים לראות את מי שיושב מולנו ולייצר עמו שיחה. סידור הפרחים, יפה ככל שיהיה, לא אמור להפריע לתקשורת בין האורחים ולסיבת ההתכנסות. אם בכל זאת בחרתם בסידור גבוה, תוכלו למקם אותו על מעמד מספיק גבוה שלא יפגע בקשר העין בין הסועדים".

 

תשאירו את בקבוקי השתייה הממותגים על השיש: "לא משנה מה הסטייל שבחרתם לשולחן, על דבר אחד אין מחלוקת: אין סטייל בבקבוקי פלסטיק ממותגים על שולחן חג. אטיאס: "זה אוטומטית מוזיל את המראה שלו. אפשר למזוג לכמה קנקנים קטנים ושקופים את השתייה הקלה, ולא יקרה כלום אם תשאירו את בר המשקאות על השיש במטבח".

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
לא חייבים להשתגע עם זר יקר, תראו איך אפשר להוסיף חיות, עיצוב ופרחים בנגיעות(צילום: מתוך אינסטגרם)

 

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
אפשר להשאיל רק את מוטיב מפיות הבד המנוקדות למראה אחר של השולחן(צילום: מתוך אינסטגרם)

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
זה לא לבן ולא שמנת, זה כסוף-קרמי(צילום: מתוך אינסטגרם)

 

 

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
עוד סידור למתקדמים שחושבים בשכבות: 4 הדפסים וסגנונות בפריים אחד(צילום: מתוך אינסטגרם)

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
צלחות שהתחפשו לכרובית(צילום: מתוך אינסטגרם)

      (צילום: אביב נוה, באדיבות רשת spices)
מזרח עם נגיעות מודרניות, או מודרני עם נגיעות מהמזרח?(צילום: אביב נוה, באדיבות רשת spices)

  

כחול-לבן: בכל מיני סגנונות שונים - ים-תיכוני, מרוקאי, כפרי או מהודר

בבקשה, רק לא ניילון על המפה: "מה זה הדבר הזה? תפסיקו להניח ניילון על מפה חגיגית", אומרת אטיאס. "זה לא נראה טוב. אז שיהיה כתם על הכותנה, אבל שהשולחן יהיה חגיגי ויפה. עדיף מפת כותנה ולא מפה סינתטית".

 

עדיף מפות מבד ולא נייר סופג: "כשאנשים שמים נייר סופג מתחת לסכו"ם זה נראה נורא", מוסיפה אטיאס. "אני אישית גם ממליצה על מפיות מבד כותנה, שניתן להשיג בזיל הזול והן גם רב-פעמיות, מאשר להשתמש במפיות נייר מעוצבות".

 

לא להשתמש באלמנטים מלכלכים: "נרות שעווה מטפטפים ללא תחתית, מפיות שמורידות צבע על המפה, צמחיה מהטבע שלא נבדקה היטב ועלולה לפזר חרקים על השולחן – כל אלו לא מומלצים", אומר חלואני.

 

אל תקרבו נרות לפרחים: "מטעמי בטיחות אל תניחו נרות ישירות על השולחן, אלא בכלי אחסון כלשהו מזכוכית או קרמיקה", מזהיר חלואני. "כמו כן, הימנעו מלהניח נרות ופרחים קרוב מדי אחד לשני. פרחים שיעלו באש יכולים להרוס את ערב החג".

 

אל תהיו נבורישיים: "גם מי שידו משגת, ורוצה להתחדש בכלים חדשים, שלא יבחר בשופוני, שישמור על צבעוניות אחידה ושיהיה משהו אנושי בהגשה", מציעה אטיאס. "לא כלים שנראה שעוצבו על-ידי פסל גרמני ידוע. שיהיו כלי-אוכל. אנחנו לא הולכים לתערוכה. כמובן שחשוב שהשולחן יהיה חגיגי, אבל לדעתי יש משהו יפה בצניעות בחג הזה. לזכור את הסיבה שלשמה התכנסנו. נכון שיש משפחות שבלחץ לפני החג, אבל חשוב שהשולחן יפתח את הנשמה, ושהאורחים לא יפחדו להזיז את האגרטל ימינה או שמאלה".

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
(צילום: מתוך אינסטגרם)

 

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
(צילום: מתוך אינסטגרם)

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
הרבה יותר מכחול-לבן:בוהו-שיק במיטבו(צילום: מתוך אינסטגרם)

    (צילום: סיון מויאל, באדיבות GALA HOME)
שוברים את הכחול-לבן עם צהוב-כתום(צילום: סיון מויאל, באדיבות GALA HOME)

     (צילום: אפיק גבאי, באדיבות שקל בית מותגים)
(צילום: אפיק גבאי, באדיבות שקל בית מותגים)

     (צילום: יח
צבעוני אך שמרני יחסית(צילום: יח"צ, באדיבות באצ'י מילאנו)

 

שחור-לבן: כאילו לא חסרה דרמה בחג

אם אתם חובבי דרמה, תרגישו חופשי להשתמש בשחור-לבן. אם תרצו להוסיף עניין, צבע אחד יספיק במרבית המקרים. מפה בפסים שחור-לבן תוסיף תחכום, אם שאר הסידור יהיה אלגנטי.

 

"לא משנה באיזה סגנון תבחרו, כדאי שתשתפו את כל בני הבית, ובייחוד את הילדים שבהם, בסידור השולחן", ממליצה אורה הר-לב, הקניינית הראשית של IDdesign. "אחד יהיה אחראי על סידור המפיות, אחד על הסכו"ם, ואחר ילקט פרחי בר. התוצאה תהיה שמעבר לשולחן המעוצב, לכולם תהיה הרגשה של שייכות ומגע אישי שלהם בהכנות".

 

      (צילום: יח
אפשר לשלב שחור לבן על רקע פרחוני, אם אתם נרתעים משחור-לבן לבדו(צילום: יח"צ, באדיבות Diwali מבית לומינרק)

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
נגיעה ורודה הופכת את השחור-לבן ליותר מעניין(צילום: מתוך אינסטגרם)

 

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
(צילום: מתוך אינסטגרם)

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
לא מפחדים משחור: גם בכוסות ובכלי ההגשה(צילום: מתוך אינסטגרם)

     (צילום: יח
מפה שחורה היא כמו תפאורה תיאטרלית לכלים עצמם(צילום: יח"צ, באדיבות באצ'י מילאנו)

    (צילום: אילן מסיקה, באדיבות GOLF&CO)
שחור-לבן וברונזה - התחכום של התחכום, באווירה מודרנית(צילום: אילן מסיקה, באדיבות GOLF&CO)

     (צילום: יח
כפרי מסוגנן: שילוב של זכוכית עם קרמיקה, שחור-לבן והדפסים (צילום: יח"צ, באדיבות פלורליס)
 

לא משנה מה הצבע, העיקר שההדפס מעניין

ולמי שה"חלק" משמים אותו, הומצאו ההדפסים. גם אם זה מרגיש לכם פחות חגיגי, אל תשכחו שלא חסרות הזדמנויות לארח בחג, וגם אם מדובר בארוחת צהריים של חג, או התכנסות בלתי רשמית לקפה ועוגה, זה עדיין בגדר חג, ושווה להשקיע בסידור לא פחות מאשר בעוגה ובקפה.

 

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
(צילום: מתוך אינסטגרם)

 

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
נקודות, קשקשים, דקלים וכפות תמרים - לא חייבים להיצמד לגוונים חלקים(צילום: מתוך אינסטגרם)

     (צילום: עדי קראוס, פיפ סטודיו, באדיבות נובל קולקשן)
נקודות, פרחוני וזהב: כשהכל מתערבב לכדי שלם אחד(צילום: עדי קראוס, פיפ סטודיו, באדיבות נובל קולקשן)

     (צילום: מורן רגב, באדיבות אנתרופולוג'י)
החנויות מלאות בפריטים עם חיות וצמחיה - הטבע מתחנן שתכניסו אותו הביתה(צילום: מורן רגב, באדיבות אנתרופולוג'י)

    (צילום: דני גולן, באדיבות H&O)
כחול-לבן או אדום-לבן? למה לא גם וגם?(צילום: דני גולן, באדיבות H&O)
 

     (צילום: יח
המנומר יוצא מארון הבגדים ומתלבש על השולחן(צילום: יח"צ, באדיבות IDdesign)

 

לאלו שממש לא מפחדים מצבע

הולכים על מיקס מופרע? אל תתנצלו על זה: "גם הקיטש יכול להיות הכי מעוצב שיש", אומרת אטיאס. "לכן, אם הולכים על טוטאל לוק שמערב סגנונות וצבעים שונים, לא צריך להתנצל על זה. כשקיטש עשוי כהלכה, הוא נראה כמו גוון אחיד".

 

אין לכם מספיק מאותו הסט לכל האורחים? עצבו באקלקטיות: "עיצוב אקלקטי הוא פתרון חסכוני ומעוצב, למקרה שבו כמות האורחים גדולה מכמות הצלחות והכוסות שיש לכם מאותו הסט", ממליץ חלואני. "אם יש לכם סוגי צלחות שונים, סדרו את השולחן בעקביות: אחד מכל אחד (א-ב, א-ב וכן הלאה). אם אין לכם אפילו שני סטים, אלא ערבוביה בולטת יותר, פזרו את כל הצלחות על השולחן, אך דאגו לעיצוב מקשר באלמנט כלשהו דומה. למשל, מפית זהה לכולם".

 

אטיאס: "אם בחרתם בלוק אקלקטי, תשדלו שהכלים יהיו פחות או יותר באותו גוון, או על אותה פלטת גוונים. למשל, אל תשימו כלי שחור, כשכל השולחן הוא בגווני לבן ושמנת. רוצים להכניס צבע? אפשר כלי בנגיעות של קרם או ורוד עתיק. אני בעד גוונים בהירים, כדי שהאוכל הוא שייתן את הצבע". 

 

    (צילום: דניאל לילה, באדיבות FOX HOME)
קחו את לוח ההשראה הזה ותרגמו אותו עם אמירה משלכם(צילום: דניאל לילה, באדיבות FOX HOME)

 

      (צילום וסטיילינג: לינוי ודרור, באדיבות ריהוט תומיק ומוצרי הנייר Yooletta)
ועדת קישוט: לאלו שאוהבים צבע, אוריגמי ויחס אישי בכתב, שולחן "אחר" ומרענן(צילום וסטיילינג: לינוי ודרור, באדיבות ריהוט תומיק ומוצרי הנייר Yooletta)

 

    (צילום: מתוך אינסטגרם)
מפה עם נוכחות ומפיות צבעוניות יקפיצו כלי הגשה סתמיים(צילום: מתוך אינסטגרם)

 

      (צילום: איליה מלניקוב, באדיבות שכטר)
הכי למתקדמים: טוטאל לוק מוגזם ולא מתנצל. למרות שילובי הצבעים, ההדפסים, המרקמים והסגנונות, איכשהו הכל מתחבר(צילום: איליה מלניקוב, באדיבות שכטר)

עוד כתבות בנושא:

3 דברים שחייבים לברר לפני שמזמינים הנדימן  

הכל על עבודות נגרות ועץ למטבח  

איזה מטבח מתאים לי?

 

אל תשכחו שמה שקובע זה האווירה והמשפחתיות: "עם כל הכבוד לחגיגיות של החג, שכולנו מתארגנים לקראתו עם בגדים, מתנות וכלי-בית, מי שמארח צריך לזכור שזה קצת כמו בחתונה", אומרת אטיאס. "הכלה דופקת הופעה, שמה תוספת שיער, מדביקה ריסים, ורבע שעה אחרי שהצלם צילם זה כבר לא מעניין אותה אם הבייביליס עומד בצד ימין או בצד שמאל. אתם מארחים ומתרגשים? ארגנתם שולחן? ברגע שהחבר'ה נכנסים, תזכרו שהמכלול קובע: התאורה, האוכל, האווירה, האנשים. לא חייבים שהכל יהיה חדש. אצלי כשאני מארחת, וזה קרה בדיוק פעם אחת בפסח, לא היה שום כלי חדש. זה לא תחרות תמונות באינסטגרם, וזה הכי מנצח, כי יש משהו אותנטי, אנושי ומשפחתי בכל הסיפור הזה של שולחן החג".

 

    (צילום: דן לב, באדיבות GIFTED)
כי גם לסקוטש מגיע לנוח בסטייל(צילום: דן לב, באדיבות GIFTED)

ולסיום, ואם כבר מעצבים את השולחן, אז למה לא לתת טאצ' גם לפינת ההדחה? זו שאתם מקווים לא להיות מודחים אליה בסיומו של החג, כשאתם אפופי יין? שיהיה חג שמח ומעוצב.  

 

מחפשים הנדימן לתיקונים של הדקה ה-90? לחצו כאן

 

ynet הוא שותף באתר "המקצוענים"


פורסם לראשונה 15/04/2019 13:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איליה מלניקוב, באדיבות שכטר
צילום: איליה מלניקוב, באדיבות שכטר
מומלצים