שתף קטע נבחר

אנשי העיר

חברת נדל"ן, אנשי העיר, חיה ויוזמת את תל אביב-יפו. אחרי יותר מעשור של פעילות אנשי העיר מתמקדת בשנים האחרונות בתמ"א 38 והתחדשות עירונית - בעיקר בעיר תל אביב-יפו. כחברה שנוסדה על ידי שלושה טייסים היא ממוקדת מטרה - ונכון להיום המטרה היא חידוש בירת הנדל"ן של ישראל

בחברת הנדל"ן אנשי העיר מקפידים לבחור מספר פרויקטים מצומצם ומתמקדים אך ורק בבניינים במיקומים איכותיים בתל אביב-יפו. "אנחנו נושמים ומכירים את תל אביב-יפו יותר טוב מכל אחד אחר בתחום", אומר מנכ"ל אנשי העיר, רון חן.

 

צוות מנוסה, פרויקטים ייחודיים ומאות יחידות דייר בתכנון ובנייה

צוות הניהול של אנשי העיר מורכב מהגרעין האיכותי ביותר של אנשים בעלי ניסיון ויכולת מוכחת בניהול מוצלח של פרויקטים מורכבים, ובלוחות זמינים מחמירים. אנשי המקצוע של החברה מביאים איתם ניסיון בפרויקטים מגוונים, כגון בניינים לשימור, בניינים להריסה ובניינים הדורשים חיזוק ותוספות של יחידות דיור. נכון להיום, אנשי העיר נמצאת בתהליכי תכנון ובנייה של מאות יחידות דיור במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית.

 

רון חן, מנכ"ל אנשי העיר (באדיבות אנשי העיר)
רון חן, מנכ"ל אנשי העיר(באדיבות אנשי העיר)

 

קודם כל - רווחת הדייר ויחס אנושי

אנשי העיר חרטה על דגלה את נושא רווחת הדייר, מתוך הבנה כי פרויקט של תמ"א 38 הוא תהליך לא פשוט עבור הדיירים המתגוררים בבניין. זו הסיבה לכך שהחברה משקיעה משאבים רבים ומאמצים אדירים מתוך מטרה להעניק לדייר חוויה שונה וידידותית ככל הניתן במהלך יישום הפרויקט. "אנחנו מאמינים במקצועיות ומקצוענות ללא פשרות. אבל לצד זאת, אנחנו בטוחים שניתן לשלב את המקצוענות עם ידידותיות: לאנשים סביבנו, ללקוחות שלנו וגם לסביבה", אומר חן. לדבריו, אנשי העיר אחראית בין היתר לדפוסי עבודה בענף שפועלים לטובת הדיירים. "למשל אנחנו היינו בין הראשונים להגיע מראש לישיבות הדיירים עם תכנון מלא, בתקופה שבה הנושא עוד היה בחיתוליו, ואף לא הייתה לכך דרישה מצד הדיירים".

 

פרויקט מלצ'ט 3 - חברת אנשי העיר (באדיבות גידי בר אוריין אדריכלים,  אנדו סטודיו)
פרויקט מלצ'ט 3 - חברת אנשי העיר(באדיבות גידי בר אוריין אדריכלים, אנדו סטודיו)

 

שותפים לדרך ולחיים - חברת אנשי העיר היא חלק מהקהילה של הדיירים בפרויקטים

כיום אנשים רוצים להרגיש שהם חלק מקהילה, בעיקר במקום המגורים והבניין בו הם גרים. הראייה של הדיירים בתור פרטנרים בעלי אינטרסים זהים, מאפשרת לחברת אנשי העיר לבנות דירות ובניינים המשפרים את איכות החיים של הדיירים, ולהיות שותפים לא רק עד מסירת המפתח, אלא שותפים לחיים, גם לאחר סיום הפרויקט. בשלבי הפרויקט, השותפות לדרך מתבטאת בליווי יומיומי בתהליך: חוזים, תכנון, פינוי, היתרים, בנייה ושלב מסירת המפתח. לאחר סיום הפרויקט השותפות לחיים בעיר מתבטאת במועדון לקהילת אנשי העיר: הטבות מבתי עסק קרובים, אירועים לקהילה, פעילויות ועדכונים על מה שקורה בעיר. לכל אחד מהדיירים אזור אישי באתר אנשי העיר, לניהול קשר יומיומי ומעקב לאורך תקופת הפרויקט ואחרי סיומו.

 

פרויקט קליי 18 :הריסה ובנייה מחדש (באדיבות אנשי העיר )
פרויקט קליי 18 :הריסה ובנייה מחדש(באדיבות אנשי העיר )

 

חברת בת של רוטשטיין, מהחברות הוותיקות והמשפיעות בשוק הנדל"ן הישראלי

אנשי העיר היא חברת בת של רוטשטיין נדל"ן, הפעילה יותר מ-60 שנה בענף הנדל"ן הישראלי, ואשר הטביעה את חותמה בשוק הבנייה הפרטי והציבורי בישראל במהלך השנים. רוטשטיין פעילה בתחומי הייזום והביצוע של פרויקטים גדולים למגורים בכל רחבי הארץ. רוטשטיין היא חברה ציבורית אשר מניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך של תל אביב, והיא מחזיקה בסיווג קבלני ג-5 ,הסיווג הגבוה ביותר בתחום הבנייה.

 

 

פרויקטים נבחרים של אנשי העיר תל אביב-יפו:

• רמז 19 :הריסה ובנייה מחדש, בניין בן 12 דירות יהפוך לבניין בן 8 קומות, עם 20 יח"ד.

• רמז 21 :הריסה ובנייה מחדש, בניין בן 13 דירות יהפוך לבניין בן 8 קומות, עם 24 יח"ד.

• זכרון יעקב 12 :הריסה ובנייה מחדש, בניין בן 12 דירות יהפוך לבניין בן 8 קומות, עם 20 יח"ד.

• מודליאני 10 :הריסה ובנייה מחדש, בניין בן 12 דירות יהפוך לבניין בן 8 קומות, עם 21 יח"ד.

• בצלאל 1 :הריסה ובנייה מחדש, בניין בן 8 דירות יהפוך לבניין בן 8 קומות, עם 18 יח"ד.

• פנקס 13-11 :הריסה ובנייה מחדש, בניין בן 26 דירות יהפוך לבניין בן 9 קומות, עם 48 יח"ד.

• קצנלסון 7 :הריסה ובנייה מחדש, בניין בן 15 דירות יהפוך לבניין בן 7 קומות, עם 25 יח"ד.

• קליי 18 :הריסה ובנייה מחדש, בניין בן 13 דירות יהפוך לבניין בן 9 קומות, עם 24 יח"ד.

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים