שתף קטע נבחר

החברה הראשונה שמנגישה פרסומות לעיוורים

קליל משקיעה 100 אלף שקל בקמפיין המיועד לציבור העיוורים, הרפואה הישראלית נכנסת להרווארד, וגם: אילו פתרונות אנרגיה מציעים ברמאללה?

קמפיין קליל לעוורים

חברת קליל, יצרנית מערכות אלומיניום לענפי הבנייה והתעשיה מכרמיאל, בראשה עומד צורי דבוש, הפיקה קמפיין פרסום לטלוויזיה בעלות של כ-800 אלף שקל, מתוכם 100 אלף שקל מיועדים לקמפיין מיוחד עבור ציבור העיוורים.

 

הקמפיין הופק בשיתוף הספרייה המרכזית לעיוורים בטכניקה מיוחדת, שמתארת את המתרחש על המסך באמצעות קול. עמוס באר, מנכ''ל הספרייה המרכזית לעיוורים, ציין שזו פעם ראשונה שציבור העיוורים בישראל יוכל לחוות סרטי פרסומת בטלוויזיה.

 

בועות: המרדף של הקיבוצים אחרי הקנאביס

בועות: המפכ"ל לשעבר משוחרר על האופנוע

בועות: עמוס שפירא מעדיף תרומה במקום מתנה לחתונה

 

>>לסיפורים הכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

רכילות עסקית קמפיין קליל לעוורים (צילום: יח
קמפיין קליל לעיוורים(צילום: יח"צ)

 

רפואה ישראלית בהרווארד

בית הספר לעסקים של אוניברסיטת הרווארד בבוסטון ישלב החל מהקיץ הקרוב שניים מהמיזמים הרפואיים הישראלים של איש העסקים הישראלי מריוס נכט בתוכנית הלימודים. הסטרטאפ DayTwo, מהווה טכנולוגיה למתן המלצות תזונה אישיות במטרה לאזן את רמות הסוכר בדם באמצעות אלגוריתם הבינה המלאכותית, והוא יילמד כדוגמה ליישום מעשי עסקי של פריצת דרך באקדמיה.

 

הסטרטאפ זברה מדיקל, פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, שמקצרת את זמן האבחון וכך מאפשרת טיפול מהיר ויעיל יותר בחולים, יילמד כדוגמה לשימוש בטכנולוגיה המתקדמת של בינה מלאכותית לשיפור מתמיד ביכולות. נכט, ממייסדי ויו"ר חברת אבטחת המידע צ'ק פוינט, השקיע בעשרות מיזמים רפואיים חדשניים, והקים קרן להשקעה בתחום הביומד בהיקף של 100 מיליון דולר.

רכילות עסקית מריוס נכט (צילום: יח
מריוס נכט(צילום: יח"צ)
 

 

פרס קטן לפעילות גדולה

פרס "אות קטן למעורבות חברתית באקדמיה" ל-2019 מטעם עמותת רוח נשית הוענק לד"ר סראב אבורביעה-קווידר, מרצה בכירה וחוקרת במחלקה לחינוך באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. הפרס הוענק לה באירוע ההוקרה השנתי למתנדבות שהתקיים בתל אביב, על פעילותה הפמיניסטית בקרב הנשים הבדואיות בנגב.

 

את הפרס, שנוסד כשיתוף פעולה בין העמותה שמסייעת לנפגעות אלימות למצוא תעסוקה ולבסס עצמאות כלכלית, לבין משפחתו של פרופ' יוסי קטן ז"ל - הגישו נילי קטן, רעייתו של פרופ' קטן ז"ל, וחגית בכור, יו"ר הוועד המנהל של העמותה.

ד
ד"ר אבורביעה-קווידר, נילי קטן, חגית בכור(צילום: עמותת רוח נשית)
 

 

המנכ"ל והטייס

אבי שקד, היו"ר היוצא של התאחדות התעשיינים מרחב דרום ומנכ"ל מפעל שריונית חסם - התרגש. זה קרה לו במהלך אירוע של המועדון העסקי של ההתאחדות, שהתקיים במתחם וילאלי בעיר העתיקה בבאר שבע, בנוכחות כ-30 מנכ"לים ממפעלי הנגב, בהם יו"ר מרחב דרום ומנכ"ל ת.מ.צ תעשיות, אמיר הדס, ומנהל המרחב, אביב חצבני.

 

לשקד הוענקה מתנת פרידה קטנה: מטוס קטן, שעליו הוסף כיתוב: "אל תטוס רחוק מדיי", וההסבר: רוצים אותך קרוב, שתמשיך ללוות אותנו ולקחת חלק בפעילות המרחב והתעשייה" . שקד יידע את הנוכחים שקלעו בו, שכן בצעירותו היה טייס.

רכילות עסקית אבי שקד, אמיר הדס ואביב חצבני (צילום: צבי תקשורת)
אבי שקד, אמיר הדס ואביב חצבני(צילום: צבי תקשורת)

 

מתנת הנמרים

יובל חן, מנכ"ל עמותת "נמר" גולני (עמותת לוחמי סיירת היחידה), העניק לסגן נשיא השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים, דיוויד פרסונס, תעודת הוקרה על הסיוע שהעניקה השגרירות לחיילים - חלוקה של חבילות שי ומזון לקראת פסח ל-70 חיילים מחטיבת גולני. נשיא השגרירות הנוצרית הבינלאומית, ד"ר יורגן בולר: "מיליוני נוצרים עומדים גם השנה לצד העולים וחיילי צה"ל".

רכילות עסקית דייויד פרסונס ויובל חן (צילום: השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים)
דיוויד פרסונס ויובל חן(צילום: השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים)

 

עסקים ברמאללה

חברת ניהול האנרגיה איטון ישראל (Eaton), ושותפתה ברשות הפלסטינית - חברת ההנדסה 'אל-תאקאמול' (Al-Takamul), הציגו ברמאללה פתרונות אנרגיה ובטיחות חכמים לבכירים ממשרד האנרגיה הפלסטיני, וללקוחות איטון ואל-תאקאמול ברשות. פיליפ דגה, סגן נשיא למכירות לאזור מערב אירופה באיטון, שהגיע מלונדון, ציין כי שיתוף הפעולה המוצלח עם אל-תאקאמול, הנו בעל פוטנציאל גבוה לקידום פרויקטים דומים ברשות.

רכילות עסקית אנשי איטון ואל-תאקאמול ברמאללה (צילום: איטון ישראל)
אנשי איטון ואל-תאקאמול ברמאללה(צילום: איטון ישראל)

 

עופר עובר משרד

15 שנה טיפל משרדו של רני רהב ביחסי הציבור של איל ההון אייל עופר, אך לא עוד. בימים אלו עובר הטיפול היח"צני בעופר למשרד שלום תל אביב, שבבעלות זמיר דחב"ש ורינת פרידמן - תוצאה מתבקשת של הפרדת הנכסים הריאלים והפיננסיים שבידי ליאורה ואייל עופר כמתחייב על פי חוק הריכוזיות, שנכנס לתוקפו ב-2019. תיק יחסי הציבור של ליאורה עופר, בעלת השליטה בעופר השקעות ובת דודו של אייל, ימשיך להיות מטופל במשרדו של רהב.

רכילות עסקית זמיר דחבש (צילום: יוסי זלנגר)
זמיר דחבש(צילום: יוסי זלנגר)

 

מהאו"ם למייקרוסופט

מזל טוב לרועי פליישמן, שהחל אתמול את תפקידו החדש כמנהל התקשורת של מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל. פליישמן רק חזר מניו יורק, שם שימש ראש מטה משלחת ישראל באו"ם, וכבר הצטוות.

רכילות עסקית רועי פליישמן (צילום: יח
רועי פליישמן(צילום: יח"צ)

 

מהכספים לכסא המנכ"ל

רו"ח דיקלה אביאני (37) מונתה למנכ"ל חברת אס.סי. ג'ונסון ישראל, מייבאת ומשווקת מותגי טיפוח וניקיון בינלאומיים. אביאני הצטרפה לחברה לתפקיד מנהלת הכספים לפני כשבע שנים.

רכילות עסקית דיקלה אביאני (צילום: רונן שיר)
דיקלה אביאני(צילום: רונן שיר)

  

בקצרה:

1. קרן בירד אנרגיה פרסמה היום (ב') קול קורא לתמיכה בפרויקטים משותפים ישראל-ארה"ב בתחום האנרגיה הירוקה, ההתייעלות האנרגטית והגז הטבעי, כשהיא מממנת עד 50% מעלות הפרויקט ועד למיליון דולר לכל פרויקט משותף ("מענק מותנה"), שיוחזר רק אם יש הצלחה מסחרית. כל פרויקט מוצע חייב להציג אתגר והזדמנות עבור שתי המדינות לפיתוח וחדשנות בכל תחומי האנרגיה המתחדשת וההתייעלות האנרגטית.

 

2. חברת הביומד Wize Pharma מהוד השרון, שמניותיה נסחרות בארה"ב, הודיעה על מינוי מארק סיצקרק ליו"ר החברה, שיחליף את נועם דננברג, שישמש מעתה מנכ"ל. וויז פארמה מחזיקה ברישיון התרופה LO2A לטיפול בהפרעות בראיה.

 

3. בסינמטק בתל אביב נפתחה התערוכה "נשים ונשיות: הומאז׳ לפרידה קאלו". השופטת מיכל אגמון, שיצירותיה מוצגות בתערוכה, הודיעה שתתרום את ההכנסות ממכירת יצירותיה לפורום המשפטניות של שדולת הנשים בישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
קמפיין קליל לעיוורים
צילום: יח"צ
מומלצים