שתף קטע נבחר

מנכ"ל סלקום ואל על לשעבר עמוס שפירא מתחתן שוב בגיל 70

את המתנות ביקש הזוג לתרום לאלו"ט או לבית הספר ברושים. וגם: מנכ"ל נתב"ג חוגג יום הולדת ומועדון הגולף בקיסריה בטורניר למען חקר הסרטן

עמוס וחלי שפירא תחת החופה

ביום ה' האחרון, באולם הלורנס ביפו, נישאו בחתונה צנועה יחסית עמוס שפירא וזוגתו חלי. הוא - בן 70, יו"ר אלו"ט (אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם) בהתנדבות, לשעבר מנכ"ל אל על וסלקום. היא - מורה בבית ספר ברושים לחינוך מיוחד. המוזמנים מגיעים לאירוע ללא צ'קים או מתנות. הסיבה ידועה מראש: הזוג ביקש מהאורחים לא להביא מתנות, ובמקום זאת לתרום לאלו"ט או לבית הספר ברושים. השניים נכנסו לחופה לצלילי "בראשית" בביצוע הזמרת היוצרת רוני גינוסר, מאובחנת על רצף האוטיזם בתפקוד גבוה. בהמשך: שפירא מפתיע את הקהל ואת כלתו, כשהצטרף לגינוסר בשיר Besame Mucho בקטע סולו בחצוצרה.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

 

רון חולדאי מגייס תרומות למען העיר

יוני פרס, משה חוגג ונשיא דיאדורה שוברים מחסומים ורמדאן

רון רוטר ימונה למשנה למנכ"ל קסטרו

 

בין מוזמנים היה גם גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על הנוכחי. שפירא התבדח ושיתף שאת הכלה המאושרת, רעייתו השנייה, הכיר בטיסת אל על מניו יורק לתל אביב: "הנה משהו טוב שיצא לי מ"אל על". עוד נכחו: קרן ברקת, בתו של שפירא, שמשמשת מנהלת שיווק בשטראוס של חטיבת המלוחים ורעייתו של ערן ברקת; ניר ובברלי ברקת, אלונה ואלי ברקת; גונן אוסישקין; אייל מליס, מנכ"ל תנובה; אהוד אולמרט; סוהיל כראם, מנכ"ל ובעלים רדיו א-שמס; עימאד תלחמי, יזם חברתי וד"ר של כבוד באוניברסיטת בן גוריון; עובדי אלו"ט ומורי בית הספר ברושים. אגב, למי שנבצר ממנו להגיע, יידע שפירא, שייפגשו בחתונת הכסף: 2044. המדור מאחל מזל טוב ובריאות.

 
עמוס וחלי שפירא (צילום: עזרא לוי)
עמוס וחלי שפירא ביום חתונתם(צילום: עזרא לוי)


קרן ברקת, עמוס שפירא, ניר ברקת, חלי שפירא (צילום: קמליה אמנות הצילום)
קרן ברקת, עמוס שפירא, ניר ברקת, חלי שפירא(צילום: קמליה אמנות הצילום)

אלונה ואלי ברקת (צילום: קמליה אמנות הצילום)
האורחים אלונה ואלי ברקת בחתונה(צילום: קמליה אמנות הצילום)

קלפטון מלהיב את הישראלים

עוד ביום חמישי האחרון: המריאו אל על לוינה כמה אנשי עסקים, כל אחד מהם שילם מעל 200 יורו לכרטיס להופעה של אריק קלפטון, שהתקיימה באותו הערב. קלפטון מפליא בנגינה, סוחף כדרכו את הקהל ומסיים בשיר: "קוקאין". בין אנשי העסקים שהתפעמו: תדי שאולי, הבעלים של מסעדות דובנוב ופאסטל בתל אביב וזוגתו; מיקי דהב, מנכ"ל "הרוח הישראלית" ובעלה. מי שלא נכחה בהופעה היא טליה לדור-פרשר, שגרירת ישראל בוינה, שהעדיפה להעביר את החג בישראל  ביחד עם בעלה, אלדד פרשר - מנכ"ל מזרחי טפחות, וילדיהם.

 

 

מנכ"ל נתב"ג חוגג

מזל טוב ליום ההולדת מגיע לשמוליק זכאי, תא"ל במיליאים ומנכ"ל נתב"ג בהווה, שחגג יומולדת. רעייתו שתחיה: גליה פלד-זכאי, הייתה האחראית לעוגות, לזר ולשמחה המשפחתית. נזכיר כי השניים נישאו לפני כתשע שנים, לאחר שהכירו במהלך עבודתם המשותפת בנתב"ג, היא היתה אז סלקטורית והוא מנהל חטיבת הביטחון. היום היא רעייתו השנייה וביחד הם אחראים למשפחה מאושרת. המדור מצטרף לברכות.

 

שמוליק זכאי חוגג יומולדת (צילום: דף הפייסבוק)
שמוליק זכאי חוגג יומולדת(צילום: דף הפייסבוק)
 

 

גולף למען חוקרי סרטן

במועדון הגולף קיסריה, בהובלת המנכ"ל ליאור פאריטי, התנהל בשישי האחרון טורניר גולף למען הקרן לחקר הסרטן בישראל, בראשות עו״ד תמיר גילת, שמטרתו הגברת המודעות לחשיבות התמיכה לחוקרי הסרטן בישראל וגיוס כספים למימון החוקרים הישראלים. לטורניר הגיעו אנשי עסקים, שמיטיבים גם לשחק, בהם אליעזר שקדי; מודי כידון וגם ג׳אן בן אהרון, נטולת בן הזוג איל וולדמן - מייסד ומנכ"ל מלאנוקס. במהלך האירוע הוזכרו לאה זיסקינד, נשיאת הקרן שנפטרה לפני כשבועיים; קרן נהרי גילת, רעייתו של גילת, שנפטרה לפני כשנתיים והייתה מהוגות הרעיון לייסוד טורניר הצדקה, ושינו זוארץ, יו״ר ההתאחדות לכדורגל, הנציח גם את ניצן שירזי, מאמן הכדורגל שנפטר מסרטן. גילת ציין שעד היום נתרמו כ-75 מיליון דולר לקרן, ששימשו למימון 2,400 מחקרים מובילים בישראל. 

שמוליק זכאי חוגג יומולדת (צילום: נמרוד גליקמן)
אליעזר שקדי, ג'אן בן אהרון, תמיר גילת(צילום: נמרוד גליקמן)
 

 

הרב פירר מבקר את רהיטי לביא

הרב אלימלך פירר ביקר במפעל רהיטי לביא בקיבוץ לביא. מיכה אוברמן, מנכ''ל המפעל, סייר עם הרב בפסי הייצור בהם מיוצרים ארונות קודש וריהוט לאלפי בתי כנסת בארץ ובעולם, כשלהסברים הצטרף הרב יצחק רודיך, סמנכ"ל המגזר החרדי במפעל.

מיכה אוברמן, יצחק רודיך, הרב אלימלך פירר (צילום: מורג ביטן)
מיכה אוברמן, יצחק רודיך, הרב אלימלך פירר(צילום: מורג ביטן)

 

בקצרה

1. גלית כהן, סמנכ"לית בכירה לתכנון, מדיניות ואסטרטגיה במשרד להגנת הסביבה, השתתפה בכנס המועצה הסינית לשיתוף פעולה בין לאומי בסביבה ובפיתוח (CCICED) כנציגה של ישראל. בין היתר פגשה כהן את מזכ״ל האו״ם לשעבר, באן קי-מון.

 

2. יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים הישראלית, ביקר בתערוכת היהלומים הבינלאומית השנתית JCK בלאס וגאס, בה הציגו כ-2,300 חברות ועסקים בתחום. הנושא החם והמדובר בתערוכה: הצורך בבידול בין היהלומים הסינתטיים ליהלומים הטבעיים. ביוזמת דבש, התקיימה הצבעה, ולאור תוצאותיה הגיע הענף להחלטה שלא לפרסם עוד מחירון ייעודי ליהלומים סינתטיים.

 

3. עובדי מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח הגיעו למרכז החדש של החברה בתל אביב, שם פתחו את אירועי שבוע הגאווה. קובי מימון, יו"ר התא הגאה של המרכז של מיקרוסופט, אמר: "העצמה והכלה של כל המגדרים והמגזרים באוכלוסייה היא ערך מרכזי במיקרוסופט". במקשיבים: ח"כ יוראי להב הרצנו, ונדב אבקסיס.

 

4. הבקבוק הרשמי לשבוע הגאווה הושק בתל אביב בשיתוף סודהסטרים ואיגי (ארגון נוער גאה), כיוזמה משותפת למען השוויון. הבקבוקים יחולקו במצעדים ללא תשלום לחניכות וחניכי איגי ובני משפחותיהם, מה שמהווה לדבריו של דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה סטרים העולמית, צעד נוסף של החברה להוכיח, שאינה חוששת ממסרים חדים ואג'נדה חברתית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עזרא לוי
עמוס וחלי שפירא ביום חתונתם
צילום: עזרא לוי
מומלצים