שתף קטע נבחר

נאסד"ק ו-S&P 500 ננעלו בשיאים חדשים; גוגל זינקה ב-10%

המדדים המובילים עלו עד 1.1% בעקבות פרסום נתוני הצמיחה; אחרי הדו"חות: אמזון ירדה ב-1.6%, טוויטר זינקה ב-10%. טי-מובייל עלתה ב-5.4% לשיא כל הזמנים לאחר שאושר המיזוג שלה עם ספרינט

בורסות וול סטריט ננעלו אתמול (ו') בעליות שערים, כאשר נאסד"ק התחזק ב-1.1% (2.3% בסיכום שבועי) ו-S&P 500 שהוסיף 0.7% (1.7%) נסגרו בשיאים חדשים. דאו ג'ונס הוסיף 0.2% ביום שישי, ובסיכום שבועי - 0.1%. נתוני הצמיחה שפורסמו ביום ו' השפיעו על המסחר לטובה וכך גם דו"חות החברות הגדולות שהיו חיוביים ברובם. עתה ממתינים המשקיעים להחלטת הריבית של הפד ביום רביעי.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

אינטל שוברת את תחזית ההכנסות: המניה מזנקת ב-6%

אלפבית היכתה את התחזיות, המניה מזנקת ב-9% במסחר המאוחר

פייסבוק הכתה את תחזית ההכנסות ברבעון השני

 

בין המניות הבולטות היו: אלפבית (גוגל) שהוסיפה 9.6%, טוויטר - 9.7% ואמזון שירדה ב-1.6% - כולן לאחר פרסום הדו"חות. אחת הסיבות לעלייה באלפבית היתה הודעתה כי תבצע רכישה חוזרת של מניות בסך 25 מיליארד דולר. טי-מובייל ננעלה בשיא חדש לאחר זינוק של 5.4% בעקבות אישור המיזוג שלה עם ספרינט, שעלתה ב-7.5%. מתחילת השנה רשמה המניה של טי מובייל זינוק של 28%. 

   (צילום: shutterstock)
נאסד"ק ו-S&P 500 ננעלו בשיאים חדשים(צילום: shutterstock)
 

הנפט מסוג WTI ננעל בעלייה של 0.3% לרמה של 56.2 דולר לחבית, כשבסיכום שבועי עלה ב-0.8%. הברנט עלה ב-0.2% וננעל ברמה של 63.4 דולר לחבית, והשבוע הוסיף 1.5%. העלייה שנרשמה נובעת מדיווח של חברת בייקר יוז, לפיה מספר אסדות הנפט הפעילות בארה"ב ירדה השבוע ב-3 ל-776.

 

 

הנשיא טראמפ פרסם ציוץ המתייחס לנתוני התמ"ג, וגם הפעם לא חסך בביקורת על הפד, והריבית הגבוהה מדי לטעמו. הנשיא כתב כי "נתון הצמיחה של 2.1% ברבעון השני הוא לא רע בהתחשב בכך שיש לנו משקולת כבדה מאוד מצד הפד המוטלת על צווארנו. כמעט אין אינפלציה. ארה"ב צפויה לנסוק!".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים