שתף קטע נבחר

כל האתגרים שיש לעיר חריש

חריש הולכת ונבנית בצעדי ענק, אבל למה היא עדיין לא התחברה לכביש 6, מה עם התעסוקה בעיר, מה מצב התחבורה, עד כמה העיר מתוקצבת, וכיצד תיראה חריש בשנת 2025? אירחנו באולפן ynet מנכ"ל המשרד הבינוי והשיכון, בני דרייפוס, ואת ראש העיר, יצחק קשת. צפו באולפן ynet

בשיתוף עיריית חריש

 

 

חריש הולכת ונבנית בצעדי ענק. ספק אם הייתה דוגמה לעיר שקמה במהירות שיא כזאת של עשרת אלפים תושבים בשנה. השאלה המרכזית נוגעת למיקום, מיקום, מיקום - כמו בנדל"ן. חריש נמצאת באמצע הדרך, בין תל אביב לחיפה, אבל רכבת לא תגיע בקרוב וגם חיבור לכביש שש לא מתוכנן עדיין. אבל יש בהחלט פתרונות ביניים שהופכים את העיר קרובה מתמיד.

 

מה הבעיה לעשות חיבור לכביש 6, עד כמה העיר מתוקצבת, מה עם תעסוקה בעיר, מה מצב התחבורה, האם תהיה בחריש רכבת קלה, וכיצד תיראה חריש בשנת 2025? כדי לקבל תשובות לכל השאלות הללו אירחנו באולפן ynet מנכ"ל המשרד הבינוי והשיכון, בני דרייפוס, ואת ראש העיר, יצחק קשת. צפו בווידיאו בראש הכתבה. 

 

מה החזון מבחינתכם? 

"אחד הדברים המרכזיים שאני שם עליהם דגש מיטבי זה נושא החינוך", אומר ראש העיר, יצחק קשת. "החינוך הוא הקטר של העיר. זה מה שמושך משפחות צעירות מכל הארץ ואנחנו כבר בהשקעה מסיבית בתחום. הכנו את כל התשתיות, לא רק הפיזיות, גם את התשתיות האנושיות".

 

"הבאנו מומחים מכל הארץ בשביל להחכים את התשתיות החינוכיות בעיר הזאת וכבר אנחנו רואים את הפירות שלהם בבתי הספר החדשים שקמים. לדבריו,, אנשים מעבירים את הכתובת שלהם ועוברים לגור בעיר חריש רק כדי לרשום את הילדים שלהם לבתי הספר.

 

בשיתוף עיריית חריש

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים